Verkocht : Stiga Infinity VPS holrond 82gram

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Gesloten
Danny1973
Moderator
Moderator

Verkocht : Stiga Infinity VPS holrond 82gram

Bericht door Danny1973 »

Ik verkoop mijn Stiga Infinity. Het frame heeft een opvallend prettig holrond handvat en weegt 82 gram. De toplaag is bij de infinity heel dun en hard. Deze is bij mijn frame dun gecoat door de vorige eigenaar omdat deze toplaag anders wat kwetsbaar kan zijn bij het verwijderen van de rubbers. Onderaan bij de overgang blad en handvat is het blad rond geschuurd i.v.m. De scherpe kanten.. het frame heeft geen deuken of plekjes.
Qua spel is het redelijk vlot, ik zou zeggen off-/off, het speelt redelijk vlak en voelt medium hard aan. Qua topspin geeft het veel effect en voldoende controle. Het is beter voor een spinspeler dan iemand die alles smasht.
Qua schuiven en blokken een goede controle, waarbij actief blokken een sterk punt is. Ik zou het frame niet combineren met soft rubbers, maar medium of wat hardere. Qua balans kan dit prima.

Vraagprijs €35 incl verzending met track en trace.
Bijlagen
IMG_0165.JPG
IMG_0164.JPG
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
gabioanes
Beginner
Beginner

Re: Verkocht : Stiga Infinity VPS holrond 82gram

Bericht door gabioanes »

Hey, first sorry I am not speaking Dutch. I am interested to buy the Infinity VPS. I live in Antwerpen. My email it is oanesgabi@gmail.com
Please contact me if the frame it is still available to arrange the details. Also you can contact me at +32468138811
Gabriel
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Verkocht : Stiga Infinity VPS holrond 82gram

Bericht door Danny1973 »

Sorry Gabriel, the blade has already been sold.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Gesloten