Vanaf 1 april te koop: Het wonderrubber!!
Re: Vanaf 1 april te koop: Het wonderrubber!!
Klopt, ik kon van iemand de Zhang Jike Super ZLC voor een zacht prijsje overnemen. Het grootste verschil is dat het frame een stuk lichter is, dan de Viscaria die ik had. Het gevoel is goed. Ik denk iets harder dan de Viscaria, met genoeg kracht vanuit de 2de lijn. Vind het wat lastig vergelijken, omdat ik ook van FH en BH rubber veranderd ben.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Ik heb beide frames gehad. Ik vond de SZLC duidelijk iets sneller. Aanvallend heerlijk frame maar ik kon er qua controle niet zo veel mee. Ballen sprongen te hoog op. Om mee te trainen zonder wedstrijddruk sloeg ik de mooiste spinballen, maar in een wedstrijd waar je meer onverwachte ballen krijgt en mogelijk meer onder druk komt is de Viscaria voor mij de completere van de twee.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
wonderrubber nummer 2 "Dignics 80"

Wonderrubber 3 "Dignics 64
"
Mja, en Dignics 09C natuurlijk. En, er al mee gespeeld?
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Wel slim en logisch om dit door te zetten. Misschien dat de FX uitvoeringen ook nog wel komen. Zou er niet van opkijken.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
Ik denk dat het in de vorm van T05, T80 en T64 zal zijn, dus dan blijf ik bij de D05.
Er mee gespeeld? NEE. En zal ik ook niet doen! Omdat de T80 en T64 niet mijn ding is.
Maar het is geen 09C meer of zoiets, omdat het nu op de ITTF-lijst staat zoals je kunt zijn aan de afbeeldingen. En ze ook al gebruikt worden door de Profs.
De Dignics-05 bevalt mee steeds beter. heb er nu bijna 3 maanden mee getraind en wedstrijden mee gespeeld. De eerste weken wilde ik er mee spelen zoals met T05, maar dat werkte echt niet. Dus ben ik meer op techniek gaan spelen in plaats van kracht, dus eigenlijk het rubber zijn werkt laten doen en nu is het voor mij speel meer van toepassing dan Tenergy 05. Na 3 maanden moet ik toegeven dat het rubber nog steeds het zelfde is ,wat bij Tenergy 05 al merkbaar was dat het minder werd en na 4 maanden op is. Dus kijken of Dignics 05 langer mee gaat dan Tenergy 05.
Andrott.
Er mee gespeeld? NEE. En zal ik ook niet doen! Omdat de T80 en T64 niet mijn ding is.
Maar het is geen 09C meer of zoiets, omdat het nu op de ITTF-lijst staat zoals je kunt zijn aan de afbeeldingen. En ze ook al gebruikt worden door de Profs.
De Dignics-05 bevalt mee steeds beter. heb er nu bijna 3 maanden mee getraind en wedstrijden mee gespeeld. De eerste weken wilde ik er mee spelen zoals met T05, maar dat werkte echt niet. Dus ben ik meer op techniek gaan spelen in plaats van kracht, dus eigenlijk het rubber zijn werkt laten doen en nu is het voor mij speel meer van toepassing dan Tenergy 05. Na 3 maanden moet ik toegeven dat het rubber nog steeds het zelfde is ,wat bij Tenergy 05 al merkbaar was dat het minder werd en na 4 maanden op is. Dus kijken of Dignics 05 langer mee gaat dan Tenergy 05.
Andrott.