aan vervanging toe

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
viscaria
Silver Member
Silver Member

aan vervanging toe

Bericht door viscaria »

Hoi leden,

Ik ben opzoek naar de volgende nieuwe rubbers.

Xiom, Acuda S1 turbo

ik ben een speler die graag aanvallend speeld. eerste bal spinnen daarna smaschen, maar wil wel graag een goede controle houden. ik speel namelijk met de innerforce T5000
Coppa X1 platin en acuda S3

Weet hier iemand iets over de rubber Xiom De SIGMA-Serie

heeft het snellijmeffect in de Hyper Elasto rubber geïntegreerd. Door deze nieuw gebouwde interne Mechanic Boost heeft de rubber zonder illegale hulpmiddelen op ieder vlak zoveel aan kwaliteit gewonnen dat snellijmen nu echt tot het verleden behoort. Voor professionele spelers een historische ontwikkeling bij de rubberproductie. De zwarte CARBO onderlaag vormt de start van de nieuwe generatie van Hyper Elasto IMF. De speciale noppengeometrie zorgt voor de grootst mogelijke dynamiek. De zwarte CARBO onderlaag zorgt in verbinding met de IMB toplaag voor een nog betere balterugmelding.

Tempo: 106
Effect: 109
Controle: 82
Hardheid: Hard

heb iemand wat adies voor me zodat ik de juiste keuze rubbers kan kiezen, het hoefd niet perse de rubbers te zijn die ik hier boven heb genoemd. Het kan ook andere rubbers zijn ben een beetje aan het shoppen. Het is meer debedoeling voor mijn forehand.

Viscaria,

Groetjes,

Viscaria
Plaats reactie