Gezocht frame DEF+/- |of| off- (Geen Donic of Andro)
- HotDiarrhea
- Advanced Member

Gezocht frame DEF+/- |of| off- (Geen Donic of Andro)
Als iemand dit frame heeft zou ik deze graag over willen kopen.
]
Re: Gezocht frame DEF+/- |of| off- (Geen Donic of Andro)
IK heb nog de: https://revspin.net/blade/galaxy-980.html (Yinhe/Galaxy 980 DEF) liggen. Gekocht voor 25€ mag wel weg voor 15€ excl. verzenkosten. Eventueel kan ik er rubbers op laten, niet veel gebruikt (moet even uitzoeken welke rubbers er nu op liggen).
En ik heb ook nog de Yinhe N9s, die officieel een OFF is, maar eigenlijk meer een DEF+/OFF- betreft.
Die zou weg mogen voor 7,50 excl verzendkosten.
Of je koop ze samen van me voor 20€ excl verzendkosten. Dan kan je nog proberen wat je fijner vind. Allebei liggen nu nog rubbers op, die zijn er bij te koop, kost je de kop niet. Ik heb met beide slechts een aantal keren geoefend en tot de conclusie gekomen dat ik toch aanvallender frame prettiger vind spelen.
En ik heb ook nog de Yinhe N9s, die officieel een OFF is, maar eigenlijk meer een DEF+/OFF- betreft.
Die zou weg mogen voor 7,50 excl verzendkosten.
Of je koop ze samen van me voor 20€ excl verzendkosten. Dan kan je nog proberen wat je fijner vind. Allebei liggen nu nog rubbers op, die zijn er bij te koop, kost je de kop niet. Ik heb met beide slechts een aantal keren geoefend en tot de conclusie gekomen dat ik toch aanvallender frame prettiger vind spelen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13