Forehand rubber

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Plaats reactie
Bobbysix
Advanced Member
Advanced Member

Forehand rubber

Bericht door Bobbysix »

Vandaag mijn nieuwe forehand rubber geplakt. Vanmiddag 2 uurtjes kunnen spelen. Frame Butterfly Primorac off- backhand Andro Plaxon 400 1.8 nieuwe forehand Xiom vega Europe 2.0. Tijdens het spelen gewisseld met het nieuwe rubber naar backhand en forehand, toch tijdens het spelen er achter gekomen dat de xiom op de backhand veel beter is controle is mega groot blokken alles maar dan ook alles op tafel spin en contra prima. De Andro doet zijn ding op de forehand tot mid afstand , is de iets hardere vega Europe DF misschien iets voor de forehand. Hoor het graag van jullie.
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Forehand rubber

Bericht door GarField000 »

Ik kan je hierin niet veel helpen.
Ik speel al jaren met DHS skyline/hurricane etc.
Sinds kort aan het spelen/testen met Andro Rasanters ....
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
yoass
Silver Member
Silver Member
Contacteer:

Bericht door yoass »

Bobbysix schreef: 08 dec 2021, 18:11 Tijdens het spelen gewisseld met het nieuwe rubber naar backhand en forehand, toch tijdens het spelen er achter gekomen dat de xiom op de backhand veel beter is controle is mega groot blokken alles maar dan ook alles op tafel spin en contra prima. De Andro doet zijn ding op de forehand tot mid afstand , is de iets hardere vega Europe DF misschien iets voor de forehand. Hoor het graag van jullie.
De "DF" varianten uit Xiom's Vega serie hebben op mij iig niet een heel positieve indruk nagelaten, maar Vega Asia en Vega Pro dan weer wel. Van deze twee is Vega Pro mijn favoriet, maar als ik 't zo zie lijk jij een betere klik te hebben met zachtere rubbers. Asia en Pro hebben dezelfde spons, medium hard, maar de toplaag van Asia is zachter. Toprubbers, allebei, niet waanzinnig snel maar wel lekker; grijpen de bal goed, met een lekkere "beet", en goed in zowel direct als spinspel, aan tafel en in tweede positie. Voor echt ver achter de tafel zou er misschien nog wat power bij kunnen.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Bobbysix
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Bobbysix »

Dank voor de berichten. Ben terug naar een rubber gegaan waar ik jaren mee gespeeld heb voor de forehand dan. Tihbar aurus soft 1.9 zoals ooit een wijze man uit Eindhoven tegen me zei, de aurus moet je zien als een Opel Kadet ( voor de jongere generatie het is een auto😀) het doet wat het moet doen onder alle omstandigheden niet speciaal maar hij doet het, deze week met de aurus aan de bak.
Plaats reactie