Daar zeg je wat inderdaad.... meestal moeten wij ook minimaal half uur - 45 minuten rijden enkele reis... en dan maar 5 wedstrijden, is wel erg kort....Wizzy82 schreef: 04 dec 2022, 18:45Eventjes een deel gekopieerd om een tegen geluid te geven. In onze afdeling, Gelre is er gelukkig totaal geen animo voor een DUO-competitie. Sterker nog, er zijn mensen zoals ik die direct stoppen met competitie spelen als je alleen DUO kan. Reden is simpel. Je gaat niet driekwart tot een uur enkele reis rijden voor maar 5 wedstrijdjes, dus langer onderweg dan dat je speelt. Tevens wordt bij ons in de afdeling (zeker in de lagere klasses) een competitie avond gezien als een avondje uit. Vaak wordt er nog met de tegenstander na de wedstrijd en half uurtje gezellig na geborreld.GarField000 schreef: 17 nov 2022, 17:41 Dus de hele opzet wordt anders opgezet. Nu kunnen de competitie leiders van jou afdeling zeggen dat ze geen DUO willen.
Bij ons in de afdeling is de DUO zeer populair. Ik weet dat er spelers uit andere afdelingen bij ons spelen omdat het daar niet kan.
VOordeel van DUO is toch echt je speelt gewoon 3 wedstrijden (2 enkel en 1 dubbel). 5 punten te verdelen. En je bent om half 11 klaar.
Ik heb er zelf geen probleem mee als ik, vaak vrijdagavond, om 1.30 u in bed lig.
Ik zie wel hoe dat gaat qua interesse bij ons, maar daar had ik niet stil bij gestaan, zo weinig te spelen bij een DUO....