Voorjaar 2023

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Voorjaar 2023

Bericht door Wizzy82 »

Binnenkort zijn de indelingen voor het voorjaar bekend. Wat zijn de verwachtingen etc?

Hier hangt het vooral af of dat we in de huidige klasse worden ingedeeld. We zijn namelijk 5e geworden van de 6 teams en de 1 na laatste zou eigenlijk moeten degraderen. We hebben echter klasse behoud aangevraagd. Hopelijk krijgen we dat want een klasse lager spelen heb ik eigenlijk geen zin in.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Voorjaar 2023

Bericht door GarField000 »

Omdat er maar 1 omhoog gaat van de klasse omhoog, en er 2 zakken is aanvragen meestal wel te doen.
Ligt ook aan je afdeling. Hier is de 3e klasse het breedste, maar naar beneden en omhoog is maar 1 poule meer/minder.
Ook hoe ze het indelen, of er teams stoppen, of er nieuwe bij komen .... Hier kijken ze dan naar teamrating wie waar speelt volgens mij.

Ikzelf kom bij de DUO gewoon 3e klasse uit.
In de reguliere competitie gedegradeerd naar de 4e klasse. 1 is gestopt met regulier, alleen nog DUO. We hebben iemand uit de 5e klasse gehaald die erbij komt.
Ik speel dan als eerste reserve denk ik ...... Als er iemand niet kan, speel ik. Maar misschien is het ook wel een uitdaging om 100% proberen te halen en gewoon meedraaien. Ik weet het nog niet. Eerst de indeling maar afwachten.

Verwachtingen heb ik niet echt. Ik speel gewoon elke wedstrijd apart. Ik kijk vooraf nooit naar onderling resultaat of rating, Pas achteraf. De return ben ik dat toch weer vergeten.
Ik kan elke wedstrijd winnen die ik start. Zo ga ik er ook in. Ik wil niet dat ik vooraf al denk dat wordt niks, of dat wordt een makkie.
Ik heb ook geen druk om te winnen doordat we of kunnen winnen of verliezen als team (laatste wedstrijd), of dat we kampioen kunnen worden of wat dan ook. Als ik een wedstrijd start is die helemaal los van alles. Ben ik wel blij mee dat ik dit kan. Ik heb een teamgenoot eens in elkaar zien storten omdat we kampioen konden worden.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Om de boel een beetje scherp te houden doe ik volgende week dindsdagavond mee aan een open inloop oliebollenwedstrijd op de Tielse T.C.
Volgende week vrijdagavond is het officials toernooi voor alle vrijwilligers van de afdeling midden bij Hilversum.
En de 14e zijn de afdelings kampioenschappen voor <1200 rating. Tussendoor nog trainen en competitie start eind jan/begin februari dacht ik.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

We hebben van alle poules ongeveer het minst aantal punten als 5e en ons teamrating is ook niet geweldig. Dat ligt voornamelijk aan mijn teamgenoten dus ik vrees echt dat de aanvraag wellicht niet gaat lukken. Vorig jaar hadden we 1 punt verschil met de nummer 5 en die is wel degelijk gedegradeerd en dit jaar is dat team op hun sloffen kampioen geworden zag ik. Echter ik ben niet geïnteresseerd in eventueel een kampioenschap een klasse lager. Ik speel liever tegen mensen van mijn niveau of die zelfs nog een tikkeltje beter zijn dan ik. Dat zijn de mooiste wedstrijden. Een klasse lager zitten ook echte beginners in (enorm verschil zit er tussen teams in die klasse omdat een aantal jaar geleden de klasse daaronder is opgeheven). Als ik in die klasse kom te spelen zal ik naar verwachting denk ik 75% met 2 vingers in de neus winnen. De overige 25% win ik waarschijnlijk ook wel als ik geconcentreerd genoeg kan blijven. Tegen een makkelijke tegenstander spelen is namelijk funest voor mijn concentratie en dan kan ik de wedstrijd als nog verliezen. Dat is zelfs dit seizoen helaas gebeurt tegen een paar mensen die ruim 100 rating minder hadden.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Dat is precies wat ik ook heb Wizzy82. Dat met concentratie. Ik kan me soms gewoon niet genoeg motiveren om alles te geven.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Qua motivatie gaat het komend seizoen waarschijnlijk lastig worden want bij de voorlopige indeling zijn er helaas bij de 5e klasse ingedeeld. Ik heb vluchtig gekeken naar de team die we waarschijnlijk tegen ons krijgen. Meeste tegenstanders hebben 200 rating minder. Zag zelfs mensen voorbij komen met een rating van 700 of nog lager. Terwijl ik normaal gesproken rond de 1100 zit. Dat gaan geen leuke potjes worden vrees ik.
Doelstelling is dus 100% te spelen en uiteraard kampioen te worden.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Hier is het schema ook bekend.
Regulier 4e klasse. Teamrating 1059. Andere 5 teams onder de 1000.
Persoonlijke rating. In de hele poule 3 spelers boven de 1100 waarvan ik met 1178 de hoogste ben.

DUO. 3e klasse. Teamrating 1040. De laagste in de poule.
Persoonlijke rating. Helaas sta ik hier ook bijna bovenaan. Er is 1 speler met een hogere rating. 1392. Speelt al lang in de 3e klasse en wint bijna alles. Maar is team 1 en heeft geen sterke teamgenoot. Mijn 2 teamgenoten staan onderaan en de groeprating.

Dus helaas in beide competities verlies ik alleen van mezelf.

Nou ja. Nog 1 seizoen en dan wat hoger spelen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hey allen, wat is het bij jullie al allemaal op tijd ingedeeld zeg. Bij ons is er nog geen indeling, wel een voorstel bij de vereniging en zo gaat het ook aangevraagd worden, maar nog niks definitief dus. Zou namelijk niet de eerste keer zijn dat er aanvraag is gedaan voor klasse 'X' en dat er 'Y' of 'W' wordt ingedeeld door de afdeling.

Ik zal nu 4de klasse gaan spelen, de rest van mijn team degradeert helaas naar de 6de klasse en maken denk ik wel een goede kans om daar komend seizoen te promoveren (een van onze betere geblesseerde spelers is namelijk weer opgeknapt en er is een nieuwe bij gekomen die ook best goed speelt (heeft vroeger in de jeugd gespeeld, dus er zit nog genoeg in).

Het ratingverschil van mij met de beste na mij in het team (de geblesseerde) was nu ook al 200 punten en zelfs 300 op de volgende beste....

Ik heb alleen een tijd lang niks kunnen doen afgelopen maand/1,5 maand, ik was van de trap gevallen thuis en ben erg beroerd terecht gekomen, dus had een hernia eraan over gehouden en veel kneuzingen... het is nog niet helemaal weg, maar heb nu toch weer een keertje gespeeld, wel met een enorme rem erop... want echt goed bewegen achter de tafel deed mij nog enorm veel pijn. Nu zijn we weer een paar weken verder en ondertussen is de pijn veel minder gelukkig.

Wel enorm veel zin in het nieuwe seizoen.

Ik speel ook elke wedstrijd zonder verwachtingen van te voren, ik zeg ook altijd: alles kan je winnen.... soms is het ook makkelijker spelen tegen betere spelers dan tegen slechtere spelers... ook ik verloor een keer van een speler waar ik eigenlijk niks van mocht verliezen.... de 2de keer maakte ik hem ook makkelijk in... maar inderdaad motivatie tijdens die wedstrijden is dan soms een issue...

Je kan dan soms ook niet lekker in je spel komen daardoor, dan heb je al voor de helft verloren ....
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hoe gek kan het lopen... afgelopen donderdagavond speelde ik voor het eerst met mijn nieuwe team in de 4de klasse, maar ik kon er niet inkomen, ik stond meer tegen mijzelf te spelen (het was er ook zo koud, dat ondanks extra kleding ik geen 1 keer echt warm kon worden). Eerste verloor ik met 3-1, schijnt geen schande te zijn (al wonnen onze andere spelers van hem), 2de verloor ik met 3-0, ik moest wennen aan zijn spel en kwam er steeds beter in, maar het mocht niet meer baten. 3de verloor ik met 3-2, maar die had ik zeker moeten winnen, hij bracht alles alleen maar terug, geen enkel initiatief en dodelijk saai spel.... die avond was ik flink gefrustreerd.

De volgende ochtend werd ik wakker met barstende koppijn en hoesten etc... maar ik zou die avond invallen in de 2de klasse, dus voorzichtig aangegeven dat ik niet zeker wist of ik zou kunnen spelen. Echter niemand anders deed zich aan en ik knapte redelijk op die dag, dus ik ging mee. Heel andere avond (op de kou na, weer stervenskoud), ik zat er lekker in en verloor mijn eerste 2 partijen allebei met 3-1, maar dat had ook makkelijk 3-1 voor mij kunnen zijn (veel net/randjes op het verkeerde moment), maar heerlijk spelen. Ik had ook als enige tegen 1 van de spelers een game gepakt, dat lukte de teamgenoten niet. Van de 3de speler verloor ik weer met 3-1, maar ik stond gewoon lekker te spelen, alledrie vreesde ze mijn FH (als ik de kans kreeg was het BAM een punt). Het was gewoon serieus lekker spelen en kreeg veel compllimenten van de tegenstander en alledrie gaven ze aan dat ik beter hoger kon spelen omdat ze merkten dat ik heel snel leerde en in het spel kwam, toch leuk om dat in je zak te steken. Die mannen maakten mijn frustaatie van die avond er voor weer goed (sowieso super gezellig daar).

We gingen er wel met 9-1 vanaf (1 5-setter viel onze kant op...)

Maar leuk spelen, veel hoger tempo (die avond ervoor waren er 2 oudere mannen met noppen en ondanks dat ik zelf ook met noppen speel, lijkt het spel van hen en dat van mij totaal niet op elkaar.

En jullie leuke wedstrijden gehad al?
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik heb dinsdag mijn eerste wedstrijd als invaller 2e klasse duo. Vrijdag eerste wedstrijd regulier.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

nog even de resultaten afwachten dus. Succes morgen (en vrijdag).

Onze reguliere wedstrijd vrijdag gaat misschien niet door... tegenstander wil verzetten, maar naar data dat ik in elk geval niet kan.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Dinsdag moest ik eerst invallen in de DUO 2e klasse. Ik heb heerlijk gespeeld. 1 kansloos verloren en de 2e was erg spannend tot de 5e set net als de dubbel. Ook mijn tijdelijke teamgenoot niks gewonnen. Zelfde verhaal. 1 kansloos en 1 spannend tot de 5e set.

Gisteren moest ik spelen in trio 4e klasse. Helaas schoot het donderdag in mijn rug dus kon niet spelen. Team heeft 5.5 gelijk gespeeld.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Onze wedstrijd is vorige week dus niet doorgegaan, achteraf kwam dat mij wel goed uit aangezien ik een zware griep te pakken kreeg vorige week (nu nog herstellende).... deze week moeten we op de donderdagavond, ik speel ook, hopelijk ben ik ook fit genoeg, nu nog niet in elk geval.

Wel besloten dat ik er dit keer wat vrijer in ga, net zoals toen ik inviel in de 2de klasse, dat speelde zoveel lekkerder, gewoon niet nadenken en lekker spelen... dan kan het alleen maar meezitten, of ik nou win of verlies.

Onze tegenstander van as donderdag staat dik bovenaan... ze wonnen met 10-0 afgelopen keer van de tegenstander (echter die speelden ook met 2 invallers uit 2 klasses lager (en in die klasse doen ze het al niet echt best)

Wij hebben echter slechts 1 wedstrijd gespeeld, zij al 2.... we kunnen theoretisch boven hun komen (moeten we ook 10-0 winnen).... maar dat zie ik niet gebeuren, het is volgens mij het sterkste team in de poule, zeker gezien de ratings). Mogelijk moeten we ook met een invaller spelen, maar dat is nog niet duidelijk.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Dat vrij spelen en niet te veel nadenken aan resultaat is echt het beste.
Als je bezig bent met randzaken schiet het niet op hoor. Hij heeft hogere (of lagere) rating dus ik moet ......
Ik heb al 3 x gewonnen (of verloren) dus een makkie (aka niet te doen).
Zijn allemaal gedachten waar je niet meer bezig moet zijn. Gewoon lekker spelen en als je fun hebt en doet je best maakt het resultaat niet uit.
Ik verlies liever en dat ik goed en lekker gespeeld hebt, dan dat ik win terwijl alles mis gaat en ik geen plezier heb.

Mijn DUO team heeft gisteren 5.0 verloren (ik viel uit). 1 punt uit 2 wedstrijden (1 uit 10). Is geen goede start.
Volgende week moeten we tegen een speler dis rating 1351 heeft heeft (dus niks te zoeken in de 3e klasse). Ik val uit maar probeer te spelen. Gewoon voor de uitdaging (en ben ik gelijk van me 100% af hahaha)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Helemaal mee eens hoor, meestal ben ik ook met dat soort randzaken totaal niet bezig. Ook die avond niet, maar ik zat wel mijzelf in de weg, een soort drive dat ik vond dat ik die avond minimaal 1 of 2 wedstrijden moest winnen en juist daardoor lukte dat echt niet merkte ik. Die avond erop had ik juist helemaal niet dat idee, ik dacht gewoon puur: ik zie wel hoe het gaat, 2de klasse, dus wat het resultaat ook is, maakt niet uit.

Speel nu zelf 4de klasse, ratings verschillen nogal, de hoogste heeft 1154 en de laagste (echt wel een uitzondering) 782... de meeste hebben tussen de 900-1100 rating.

Ik mag morgenavond weer (weer op een donderdag :-( ) .... maar voel me eerlijk gezegd nu nog steeds niet fit, dus ik verwacht er niet teveel van.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Gisteravond goeie zaken gedaan, we moesten onze 2de wedstrijd spelen, tegen de koplopen dit keer bij hen thuis. En hebben 7-3 gewonnen. We verloren de dubbel en ik en een teamgenoot verloor een enkel, allebei van een ander.

Rating ook mooi 41 punten omhoog gegaan aangezien ze allemaal flink meer rating hebben dan ik.

Het was wel even bijzonder, aangezien het best warm in de zaal was. Terwijl we 2 weken geleden met temperaturen van 12 graden in de zaal aan het spelen waren en zelf met lange kleding aan het nog koud was. Nu was het ouderwets zweten geblazen. Lange partijen, dat wel... 4 5 -setters, 4 4 -setters en 2 3- setters.

De dubbel verloren we helaas met zo'n 5 setter, ik ging voor het eerst dubbelen met een teamgenootje en de tegenstander was goed op elkaar ingespeeld, dan merk je het verschil wel.

We staan nu 3de met 5 punten achterstand op de nummer 1 en 2 punten op de nummer 2, echter hebben wij een wedstrijd minder gespeeld dan beiden. Aanstaande week mogen 2 keer, inhaal wedstrijd op de woensdag en regulier op de vrijdag.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

7-3 overwinning van een hogere ratingteam is super. Dat je dan niet met 3 sets wint is logisch he :).
Maar goed gedaan. Ik speel vanavond mijn eerste reguliere wedstrijd.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Gisteravond regulier. We hebben 6-4 verloren. Ik heb er maar 2 gewonnen.
Die 2 waren redelijk makkelijke 3 setters. De andere was een hele spannende 5 setter die ik had moeten winnen.
Mijn tegenstander speelde erg goed. Ik ben erg aanvallend maar hij kon het goed overnemen/meegaan. Dan ben ik toch te traag. Later tegen een teamgenoot zag ik pas hoe ik had kunnen winnen. Hij heeft moeite het spel ' te starten ' zeg maar. Dus vanuit de backspin naar openen/spinnen. Daar maakte hij erg veel fouten. Doordat ik dit wel goed kan en dus de rally startte kon hij het overnemen/meegaan. Had ik meer geduld gehad ........ Maar goed. Dit had ik toch echt eerder moeten zien. 5e set begon ik goed. 4-2 waarbij zijn 2 punten alleen mazzelballetjes waren. En dat had ik op dat moment niet moeten bedenken. Hij kwam terug naar 9-9 en kreeg .... ja een mazzelbal. Ik wil niet zeggen dat ik daarom verloren heb hoor. Hij speelde gewoon erg goed en ik heb het tactisch laten liggen.

Rating 27 punten verloren en naar 1140.
Iedereen staat nog dicht bij elkaar. Allemaal 5-5 en 6-4 uitslagen. 1 met 7-3 en die staan dan ook bovenaan.

Volgende week zou ik helemaal niet spelen. Maar de DUO moeten we tegen iemand met rating 1391. Dus ik zou het graag tegen hem willen proberen. Dus ik heb geruild en speel toch. Ik zeg niet dat ik ga winnen ..... maar ik vind het wel een mooie uitdaging. Of ik nou verlies of een teamgenoot ....
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 03 feb 2023, 11:51 7-3 overwinning van een hogere ratingteam is super. Dat je dan niet met 3 sets wint is logisch he :).
Maar goed gedaan. Ik speel vanavond mijn eerste reguliere wedstrijd.
Mooie is dat mij de rating nooit zoveel zegt... misschien wel als je nog iets hoger komt te spelen. Maar ik heb al zo vaak verloren van mensen met een rating die veel lager is dan die van mij en andersom al zo vaak gewonnen van veel hogere ratings. Ik let daar eigenlijk nooit op. Probeer altijd wel heel erg naar hun spel te kijken, zwakke plekken te ontdekken.
Ik ben ook altijd degene die graag gaat tellen, 2 redenen: meestal heb je dan een betere stoel (i.p.v.. een houten bank) en je kan de tegenstander goed bekijken, waar zijn ze goed in, waar tonen ze zwakheden...

Ik ben natuurlijk nieuw in het team, dus mijn ene teamgenootje kende het andere team al en zei gelijk aan het begin: ik verlies altijd van ze... behalve van die ene daar heb ik wel eens van gewonnen. Grappige is, dat hij gelijk tegen die speler moest en ik ging tellen, heb hem ook gezegd tussendoor, volgens mij als jij gewoon stabiel blijft teruggeven, maakt hij wel de fouten... dat was ook zo, teamgenootje won. Ik kreeg volgens hem gelijk de moeilijkste tegenstander (hoogste rating ook) en ja, techniek had hij zeker... beetje vreemde manier van afslaan (met zijn BH slaan vanuit zijn FH hoek, maar zeer effectief als hi de kans kreeg... dus die kans kreeg hij nauwelijks van mij natuurlijk)... gek genoeg, begon hij tegen mij te schuiven.... vind ik niet leuk qua spel, maar gezien het feit dat ik met noppen speel... kan ik dat best een tijdje volhouden... zo gezegd, zo gedaan... hij schoof zeer strakke ballen, maar dat maakt met mijn nopjes niet uit, ik krijg ze wel terug.

Heerlijk als ik kon afdwingen dat hij iets hoog terug speelde, ik kon omlopen en bam met mijn FH afslaan.... dan viel me op dat hij niet eens meer een poging deed om terug te slaan... dus daar kon ik ook regelmatig puntjes mee pakken. Maar zoals ik de laatste tijd wel vaker heb, wordt ik op gegeven moment te enthousiast en maak ik plots een aantal fouten achter elkaar... ik moest dus mijn koppie goed houden. De games zaten daardoor allemaal dichtbij elkaar (behalve de 2de, die pakte ik met 5-11).... laatste game gebeurde het weer met mijn koppie... maar nu andersom... hij stond voor met 9-5, maar ik was vastbesloten niet te verliezen en bewaarde dus mijn rust, bleef teruggeven en wist naar 10-9 te kruipen... maar ja... 10-9... 1 foutje en je bent de sjaak... dus geen fouten maken... 10-10 en toen dacht ik echt: nu ben je van mij, dit geef ik niet meer weg. uiteindelijk wist 11-13 te winnen, maar die laatste 4 puntjes duurde volgens mij even lang als een hele game... LOL, wat een lange rally's.

Tijdens de dubbel maakte ik helaas iets teveel fouten, vooral de eerste 2 games vond ik en helaas mijn teamgenootje ook, anders hadden we die ook wel kunnen pakken. Was ook allemaal erg close. Maar ik had daarvoor gespeeld en moest even water halen en toilet bezoeken... kom terug, ik dacht in te gaan spelen (want tegenover me stonden de 2 spelers waar ik nog niet tegen gespeeld had), maar mijn teamgenoot en de tegenstander hadden besloten dat we zouden beginnen.... vond ik zelf niet echt prettig, maar vooruit.

Tegen speler nummer 2, die ook tegen me gedubbeld had, maakte ik geen kans, hij wist behoorlijk mijn zwakke plekken te benutten en eerlijk gezegd leek ik meer tegen mijzelf te spelen dan tegen hem, ik maakte domme beslissingen op het verkeerde moment en hij pakte dus makkelijk met 12-10, 11-6 en 11-9 de wedstrijd.... ik kwam er gewoon niet in, slimme speler met meer talent dan ik heb, dus hij verdiende het ook.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vandaag de DUO wedstrijd tegen de speler met rating 1395.
Het was erg koud in de zaal dus ik heb mijn teamgenoot gevraagd of ik als 2e tegen die goede mag. Dus hij begon.
3-0 verloren. Totaal 12 punten gehaald in 3 sets. Hij bleef aan tafel en opende alles en was erg snel.
Ik moest eerst tegen die andere .... ik stond 10-6 voor in de 1e set maar verloor hem toch. Uiteindelijk een 5 setter en gewonnen. Laatste set niet te gehaald maar rustig openen en de rally spelen. Die hielt hij niet lang vol.

Daarna tegen de hoge ratingspeler. Ik speelde wel erg goed en hij maakte geen kans. Hij bewoog niet. Dus links recht en recht op zijn elleboog. Hij had een easy opslag die ik gelijk kon slaan en de rally starten. Andersom opende hij gewoon elke opslag als hij over tafel kwam. Maar in alle gevallen begon de rally en ik speelde erg goed en kon veel rally's winnen. 3-0 gewonnen.

Daarna mijn teamgenoot en verloren in 5 sets.
Dubbel ...... nou dat was een makkie want hij loopt niet. Dus daar slaan waar hij niet staat. Easy 3.0 met 11.0 in de 3e.

3.-2 gewonnen. Was nodig ook :). Rating weet ik nog niet want de tegenstander heeft de wedstrijd niet ingevoerd. Maar ik heb vast de punten weer terug die ik vorige week verloren was :).

Vrijdag speelt TRIO maar val ik uit.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Gesloten