Vrijdag speelde we uit.
1e wedstrijd speelde ik niet super .. maakte veel fouten met de forehand, maar wel gewonnen in 4 sets al was het met 14-16 in de 4e

.
2e wedstrijd was tegen een nieuwe speler. Geen rating. Was net een week in nederland. Maar was een goede vriend van de 3e persoon op deze avond al kwam die pas om 22.00 uur binnen.
Ik speelde heel erg slecht. De BH ging nog wel, maar de ForeHand was om te huilen. Gewoon simpele ballen, lekker geplaatste rustige ballen, bloks ... noem maar op ... echt heel erg veel mis. Frustrerend omdat ik het idee had dat ik van deze speler zou moeten kunnen winnen.
Nog wel een 5e set eruit weten te trekken maar toen ging hij slim spelen en vooral alles naar de FH. 11-2 in de 5e. Huilen.
3e wedstrijd was van een hele goede speler. Rating 1385. Hij speelde zijn 3 wedstrijden achter elkaar want de rest van de partijen waren al gespeeld.
Mijn andere 2 teamgenoten hadden al verloren en het stond 3-6. Laatste van de avond. Werd er niet veel beter op.
Forehand bleef slecht. Hij speelde heel slim. Ik kon de 3e set nog winnen maar was verder kansloos. Waarschijn was ik ook zonder FH probleem kansloos geweest. Vind het helemaal niet erg om te verliezen van een betere speler, maar dan wil ik toch echt graag goed spelen.
Ik was aan het einde van de avond vooral chagerijnig omdat ik slecht gespeeld heb, niet omdat ik verloren heb.
3 uit 6 = 50% is al veel hoger als ik vooraf op gerekend had.
Volgende week vrijdag tegen de 3e degradant uit de 1e klasse.
a.s. dinsdag mag ik eerst weer duo 4e klasse. spelers hebben ongeveer 350 punten minder als ik. Zo geen zin in.