Gevraagd: TBS Timo Boll Spirit
Gevraagd: TBS Timo Boll Spirit
Al een tijdje speel ik met een TBS (met Tenergy 05) en dit speelt erg fijn. Mijn rubbers zijn bijna versleten dus zoek ik nu een nieuwe TBS waarop ik nieuwe rubbers kan plakken (Namelijk de Donic Acuda S1). Heeft iemand een in goede staat TBS te koop? Alvast bedankt.
Re: Gevraagd: TBS Timo Boll Spirit
Je kan je Tenergy er toch gewoon afhalen?
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Probeer eens een Galaxay v14 Is de kloon van de TVS en kost maar €30
Setup:
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik verkoop een TBS voor 55 eurotjes!
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
@cstt: haha dat klopt. Verhaal is dan niet helemaal duidelijk, maar ik wil twee verschillende "set-ups" met als frame een TBS.
@bob1: Galaxy v14, daar heb ik nog nooit ven gehoord. Van welk merk is dat?
@thomassen: Heb je foto's van je TBS?
Alvast bedankt.
Aanvullend: Ik zoek een TBS met een anatomisch of halfrond handvat.
@bob1: Galaxy v14, daar heb ik nog nooit ven gehoord. Van welk merk is dat?
@thomassen: Heb je foto's van je TBS?
Alvast bedankt.
Aanvullend: Ik zoek een TBS met een anatomisch of halfrond handvat.
van galaxy 
Setup:
Check dan wel ff of het niet dezelfde verkoper is als die ik nu heb, daar zal ik weinig plezier van hebben namelijkThomassen schreef:Ik verkoop een TBS voor 55 eurotjes!
@bob1: Ow, haha. Is Galaxy een merk joh. Nog nooit van gehoord. Ik zal er eens naar kijken.
@cstt: Dezelfde verkoper? Hu? Jij bent ook opzoek naar een TBS?
@cstt: Dezelfde verkoper? Hu? Jij bent ook opzoek naar een TBS?
Lang verhaal, maar ik heb via via een fake TBS gekregen. Via Thomassen is die Nederland binnengekomen. Ik neem Thomassen het niet kwalijk dat die nep is hoor, laat dat even voorop staan. Daar kan hij ook niks aan doen
Vind het alleen irritant dat gebeurd is, en dat ik geld heb betaald voor een product waar ik niks aan heb.
Ondanks dat het een nep frame is, is het een prima frame. Alleen te anders dan mijn TBS om er echt lekker mee te kunnen spelen. Maar anderen zouden er prima mee kunnen spelen volgens mij
Ondanks dat het een nep frame is, is het een prima frame. Alleen te anders dan mijn TBS om er echt lekker mee te kunnen spelen. Maar anderen zouden er prima mee kunnen spelen volgens mij
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Hey Knakkie, pm me even je mail dan stuur ik je wat fotos, deze komt gewoon uit Nederland dus weet eigenlijk wel zeker dat deze niet fake is, in hoeverre dit dan ook te zien is.
@cstt: Helaas heb ik de oorspronkelijke eigenaar niet meer kunnen traceren, ik weet hoe je je voelt want dat is bij mij dus hetzelfde geval. Echter heb ik hem ook weer voor een prijs van een normale verkocht, niet wetende dat deze fake was.
@cstt: Helaas heb ik de oorspronkelijke eigenaar niet meer kunnen traceren, ik weet hoe je je voelt want dat is bij mij dus hetzelfde geval. Echter heb ik hem ook weer voor een prijs van een normale verkocht, niet wetende dat deze fake was.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Ik moest er ook mee spelen voordat ik het doorhad. Frame ziet er goed uit, houtlagen zijn even dik. Vanaf de buitenkant was het niet te zien. Ik neem het je verder ook niet kwalijk. Als je geen TBS gewent bent had je het nooit doorgehad.
Net nog even mee gespeeld. Balcontact is langer dan bij de normale TBS, snelheid is daardoor wat lager. Als je een TBS dus te hard of te snel vindt is dit een prima frame.
Net nog even mee gespeeld. Balcontact is langer dan bij de normale TBS, snelheid is daardoor wat lager. Als je een TBS dus te hard of te snel vindt is dit een prima frame.
Kan het niet een Timo Boll Spirit zijn, maar dat het een andere lichting is? Want elk frame verschilt toch van elkaar?
Binnen bepaalde marges ja.
Ik hier 4 TBS frames liggen, waarvan 3 heel dicht bij elkaar liggen. Die kan ik pakken en zonder problemen switchen. Deze is toch ff iets anders. Maar voor anderen zou dit ene beter frame zijn omdat ie wat meer controle heeft.