Wizzy82 schreef: 16 mar 2024, 09:07
Gisteren heeft het team met 8-2 verloren en nu staan ze laatste met 6 punten achterstand.
Ik heb op de teamapp gevraagd of ze willen dat ik met ga spelen de laatste 4 wedstrijden zodat ze nog van de laatste plaats afkomen. Dat kan namelijk nog gemakkelijk gezien ik dan mee zou doen tegen de concurrentie.
Echter het laat gelijk ook zien hoe 'zwak' de rest van het team is.
Dat doet pijn dan ja, 2 wedstrijden achter elkaar zo dik verliezen....
Wij hebben het afgelopen vrijdag niet heel veel beter gedaan helaas. We hadden niet onze avond zo bleek.
Ik mocht aftrappen en moest gelijk tegen hun sterkste speler, al win ik daar tot nu toe wel van (hij staat wel hoger in rating en percentage).... ik merkte dat ik totaal geen focus in mijn hoofd had (net zoals de laatste tijd standaard zo is bij mij)....
Het was uit spelen overigens.
Speler A - X: 7-11, 11-4 (deze game was bizar 7 netbal punten voor hem), 6-11, 11-8, 12-10 (die man juichte en sprong een gat in de lucht zo blij dat hij van mij gewonnen heeft), toch iets positiefs aan mijn verlies.
Speler B-Y (Speler B is een bijzondere, een wat oudere dame die echter enorm stabiel en sterk speelt en zo wat voor de helft van de poule een angstgegner is, terwijl ze gek genoeg soms avonden alles verliest (echter nooit tegen ons))... 9-11, 11-8, 9-11, 11-9, 11-6
Speler C-Z (Speler C is een geval apart, kan enorm rammen met zowel FH als BH, maar mist overige techniek en is iemand die of alles wint op een avond of alles verliest, Speler Z heeft eigenlijk nog steeds een enkel blessure, maar het gaat al een stuk beter) 15-17, 11-5, 6-11, 11-9, 8-11
Eindelijk ons eerste puntje (ook een verwacht puntje).
De dubbel, meestal ons sterke punt
Speler B/C - X/Y: 11-1, 11-9, 11-8 (geen idee wat hier gebeurde, maar we bakten er vooral zelf helemaal niks van)....
Ik mocht weer: Speler B-X: 8-11, 7-11 (lekker 2-0 voor, dit moet je in de pocket hebben toch)... 11-8, 11-6, 11-8 (wordt dus zo'n avond) (4-1 achter)
Speler A - Z: 11-8, 11-3, 11-5 (Z kon niks met het sterkte aanvallende spel van A)
Speler C-Y: 4-11, 11-9, 9-11, 9-11 (ons 2de puntje binnen)
Speler B-Z: 11-6, 11-4, 11-3 (die dame is zijn angstgegner en dat bleek maar weer, hij kon er niks mee)
Speler C-X: 13-11, 9-11, 12-10, 3-11, 5-11 (hehe... ik kreeg pas voor het eerst mijn focus terug in de 4de game van deze wedstrijd, ook te zien aan het scoren)... man wat slecht, normaliter win ik met 3-0 van hem.
Speler A-Y: 13-11, 11-8, 10-12, 11-5....
7-3 verloren helaas, maar wel terecht. We waren gewoon niet scherp genoeg. We staan nu 3de met 1 punt boven de nummer 4 (deze tegenstander) en 2 punten onder de nummer 2 en 8 punten onder de nummer 1.
Ik ben absoluut niet tevreden, mijn percentage en rating zakt de laatste weken in als een plumpudding, maar ik merk dat ik gewoon echt moeite heb om mijn koppie erbij te hebben... geen idee waarom, maar het lukt gewoon niet tot nauwelijks en dat is normaal mijn kracht, want van talent hoef ik het niet te hebben.
Ik was dit keer ook veel te voorzichtig, die paar keren dat ik het niet was sloeg ik ook makkelijk en hard af, maar meestal twijfelde ik, sloeg ik niet, en deed ik maar wat voor mijn gevoel. Ik ben toe aan vakantie denk ik, misschien komt mijn privé situatie nu pas in mijn hoofd terecht, ik heb geen idee, gelukkig ga ik over een maand een tijdje weg in mijn eentje en hoop ik de geest leeg te maken of in elk geval duidelijkheid te scheppen voor mijzelf.