Gisteravond uit gespeeld tegen de nummer 5 .
We moesten met onze minst ervaren speler, dus we gingen er van te voren eigenlijk van uit dat we maximaal 7-3 konden winnen (gezien niveau verschil tussen onze minst ervaren speler en alle spelers van het andere team).
Hij wilde wel beginnen, dus zo gedaan:
A-X: 11-3, 6-11, 11-4, 11-5 (we waren al trots dat hij een game wist te pakken).
B-Y: 5-11, 8-11, 3-11 (makkie voor mijn teamgenoot en dat had ik niet verwacht want een lastige speler normaliter)
C-Z: 8-11, 11-9, 8-11, 6-11
Dubbel toen, ik met onze dame

A/B-Y/Z: 11-13, 3-11, 9-11 (we wisten heerlijk samen te dubbelen (eerste keer samen sinds ongeveer 4 jaar)
B-A: 11-4, 11-7, 11-13, 11-2 (hij wist toch weer een game te pakken, ook deze niet verwacht)
A-Z: 11-6, 7-11, 10-12, 11-6, 10-12 ( hij overviel me enigzins met agressief aanvallend spel en ik was duidelijk niet scherp, dus ben het spel gaan vertragen en kort maken, daar kon hij niet tegen dus aan het eind van de wedstrijd was hij super gefrustreerd)
C-Y: 10-12, 8-11, 11-8, 11-8, 6-11 (ze had het lastig maar stond goed te spelen)
B-Z: 9-11, 11-5, 16-14, 14-12 (ik heb altijd heel veel moeite met hem omdat hij de zeldzame eigenschap heeft dat hij altijd rustig en gefocussed is)
C-X: 11-5, 11-2, 11-7
A-Y: 11-5, 11-13, 13-15, 10-12 (ondanks dat mijn teamgenote heel ander spel heeft, had ik dankzij haar coaching die vertraging en korte ballen gedaan en zij liep tegen hetzelfde aan nu, dus ik kon haar wijzen op haar eigen tips en dat werkte).
Uiteindelijk dus 4-6 voor ons, niet slecht en niet goed.... beetje conform verwachting. Misschien had ik nog die ene punt er wel uit moeten slepen, maar ik maakte meer fouten in die wedstrijd dan in alle wedstrijden samen die avond (inclusief dubbel). Daarbij pakte hij ook nog regelmatig en rand -en netbal, maar desondanks verloor ik die terecht, hij was vooral meer gefocussed, qua niveau zijn we gelijkwaardig.
Speler A was dankzij mij en uiteindelijk mijn teamgenote enorm boos/gefrustreerd, ik vond hem ook bij vlagen (zij vond dat ook trouwens) onsportief, dus ondanks dat ik geen mooi spel liet zien tegen hem was ik maar wat blij om die te winnen (ik heb enorme aversie tegen onsportief gedrag).