Voorjaar 2024
Re: Voorjaar 2024
Systeem???
@Marc: waar wordt dit bij jullie überhaupt vastgelegd?
@Ardane:
Competitie is bij ons normaliter altijd 3 enkels per persoon ( dus 3*3) en 1 dubbel (daar kan een ander meespelen, maar is vaak niet zo).
Die speel je allemaal en dan heb je een uitslag en die leg je vast.....
Stoppen als een bepaalde partij gespeeld is, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, where is the fun in that....
Het andere team van de beker heeft gisteravond gespeeld en verloor met 12-6... dus dat is alweer anders dan bij jullie... Ik begrijp er niks meer van... LOL
@Ardane:
Competitie is bij ons normaliter altijd 3 enkels per persoon ( dus 3*3) en 1 dubbel (daar kan een ander meespelen, maar is vaak niet zo).
Die speel je allemaal en dan heb je een uitslag en die leg je vast.....
Stoppen als een bepaalde partij gespeeld is, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, where is the fun in that....
Het andere team van de beker heeft gisteravond gespeeld en verloor met 12-6... dus dat is alweer anders dan bij jullie... Ik begrijp er niks meer van... LOL
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
We kunnen zelfs alle wedstrijd afspelen als we willen. En ook invoeren.
Bij ons is de 'beker' competitie buiten de tafeltennisbond om.
Het is iets wat de afdeling zelf heeft ingeregeld en de uitslagen/scores komen niet in de officele bondsoftware (NAS), maar via een aparte app die mensen al gebruikten. Elk team betaald een paar euro inschrijfgeld, en dat gaat naar de ontwikkelaar van de software. Er is dus ook geen aanpassing van je rating.
Bij ons is de 'beker' competitie buiten de tafeltennisbond om.
Het is iets wat de afdeling zelf heeft ingeregeld en de uitslagen/scores komen niet in de officele bondsoftware (NAS), maar via een aparte app die mensen al gebruikten. Elk team betaald een paar euro inschrijfgeld, en dat gaat naar de ontwikkelaar van de software. Er is dus ook geen aanpassing van je rating.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
TTAppTwoFace schreef: 29 mei 2024, 13:33 Systeem???
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Bij ons is het ook buiten de normale competitie om, kan ook haast niet anders, aangezien je heel andere regels hebt, tegen totaal andere ratings speelt, voorsprongen, achterstanden etc...
Maar bij ons ligt het niet vast in de TTAP helaas, was wel leuk geweest, dan kon ik zien wat er überhaupt is gespeeld, ik weet nu niet eens wie de tegenstanders zijn... ik krijg het door via de secretaris dat we dan en dan moeten spelen tegen die en die.... ik heb gezien dat er papieren formulieren worden gebruikt, maar hoe het dan verder wordt geregeld, geen flauw idee.
Maar bij ons ligt het niet vast in de TTAP helaas, was wel leuk geweest, dan kon ik zien wat er überhaupt is gespeeld, ik weet nu niet eens wie de tegenstanders zijn... ik krijg het door via de secretaris dat we dan en dan moeten spelen tegen die en die.... ik heb gezien dat er papieren formulieren worden gebruikt, maar hoe het dan verder wordt geregeld, geen flauw idee.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Misschien moet de persoon die het organiseerd eens contact opnemen met Toni van de ttapp.
Bij ons vul je de 4 spelers in. Je ziet precies de voorgift en er is een heel schema voor de knockouts.
Werkt echt superhandig.
Bij ons vul je de 4 spelers in. Je ziet precies de voorgift en er is een heel schema voor de knockouts.
Werkt echt superhandig.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
ik zal het eens aangeven bij hem, volgens mij speelt hij vanavond met ons team mee, dus dan kan ik het wel even benoemen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
De tegenstander is bekend voor de volgende ronde. 2 x 1700+, 3 x 1500+ en 1x 1100.
We hadden 3 teams in de beker, 2 zijn er uitgeschakeld.
Betreft het stoppen bij 10 punten .... Er zijn zelfs teams die hem helemaal afgemaakt hebben ... 13-5 zag ik 2 x langskomen, 14-4 .....
We hadden 3 teams in de beker, 2 zijn er uitgeschakeld.
Betreft het stoppen bij 10 punten .... Er zijn zelfs teams die hem helemaal afgemaakt hebben ... 13-5 zag ik 2 x langskomen, 14-4 .....
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Ronde van 32, tegenstander met gemiddelde rating 1500. Paar ervan ook wel eens in de competitie tegengekomen. Jammer dat ik verstek moet laten gaan, na al dat geploeter tegen lui die ik ergens in de 10 punten voor moest geven.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Bij ons is het max 8-0 bij het begin, maar dan moet je wel erg groot rating verschil hebben al.yoass schreef: 01 jun 2024, 12:51 Ronde van 32, tegenstander met gemiddelde rating 1500. Paar ervan ook wel eens in de competitie tegengekomen. Jammer dat ik verstek moet laten gaan, na al dat geploeter tegen lui die ik ergens in de 10 punten voor moest geven.
Ik heb maximaal 1 keer 4-0 gehad, dat was tegen iemand die hoofdklasse speelt, verder 2 die promotieklasse hier stond het 3-0 en 2-0 voor mij, en eentje die net als ik 4de klasse speelt (rating verschil was ook maar 2 puntjes)... die won ik, die andere 3 helaas verloren, 2*een 3-1 en een keer een 3-2... We wonnen beide dubbels gek genoeg, vrij makkelijk ook. Ik stond niet zo lekker te spelen helaas, het was er erg benauwd en daardoor ook erg vochtig waardoor de vloer super stroef was, dit hield mij heel erg tegen om om te lopen en af te slaan (een van mijn sterkste punten qua aanval)... We hebben in elk geval gewonnen. Terugreis was wat minder, we reden in 1 auto en die auto begaf het... uiteindelijk was ik pas rond 3.15 uur thuis hierdoor...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Jullie er ook nog in. Leuk. Zullen we afspreken elkaar te ontmoeten in de finale?yoass schreef: 01 jun 2024, 12:51 Ronde van 32, tegenstander met gemiddelde rating 1500. Paar ervan ook wel eens in de competitie tegengekomen. Jammer dat ik verstek moet laten gaan, na al dat geploeter tegen lui die ik ergens in de 10 punten voor moest geven.
Vorige ronde met voorgeven mocht ik gelukkig overslaan, ik mag aankomende wedsrijd spelen tegen de hoge handicappers. Leuker.
Krijg bij 3 personen 11 punten voor. Moet ik met mijn spel toch een paar onverwachte punten kunnen maken ......
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
We hebben goed nagedacht over de opstelling voor aankomende vrijdag en tactische opstelling gemaakt.
Nu komt de tegenstander opeens met een verplaatsverzoek naar aankomende woensdag. Dat is de enige dag dat ze een team samen kunnen stellen ???? Sorry maar je hebt 4 vd 7 nodig.
Nu wil het feit dat woensdag de zaal 'leeg' is ivm een grote schoonmaak. 2 vd 4 geplande mensen kunnen niet.
Buiten het feit dat IK de woensdag echt kloten vind want het wordt laat, je slaapt slecht en dan ben ik donderdag half mens ..... het gaat natuurlijk om het spelen en niet de volgende dag ..... (maar is voor mij wel een reden om op de vrijdag te spelen ip doordeweek). Duo ben je half 11 thuis en kan dus prima door de week, maar regulier en beker wordt altijd erg laat. Mijn laatste beker stond ik om 12.30 nog aan tafel.
Mijn mening in de groepsapp was dus niet verplaatsen zonder dat ik weet of we een full team kunnen opstellen voor die woensdag.
We hebben 7 man dus het zou vast wel lukken. Maar als wij een tactisch slechter team moeten opstellen omdat de tegenstander niet kan terwijl vrijdag wel hun 'thuis' dag is zelfs ..... vind ik persoonlijk al dat we niet moeten verplaatsen.
Het gaat om plaatsing kwart finales .... we moeten dan verplaatsen met een 'slechter' team om tegen een 'sterker' team te spelen?
Andere teamgenoten willen afwachten op de rest van het team ... wat zouden jullie doen? Je wilt natuurlijk niet winnen omdat de tegenstander geen team compleet heeft, maar ik denk dat ze gewoon met 4 man komen (als we niet verplaatsen) maar dat ze vrijdag niet hun sterkste team kunnen opstellen.
Nu komt de tegenstander opeens met een verplaatsverzoek naar aankomende woensdag. Dat is de enige dag dat ze een team samen kunnen stellen ???? Sorry maar je hebt 4 vd 7 nodig.
Nu wil het feit dat woensdag de zaal 'leeg' is ivm een grote schoonmaak. 2 vd 4 geplande mensen kunnen niet.
Buiten het feit dat IK de woensdag echt kloten vind want het wordt laat, je slaapt slecht en dan ben ik donderdag half mens ..... het gaat natuurlijk om het spelen en niet de volgende dag ..... (maar is voor mij wel een reden om op de vrijdag te spelen ip doordeweek). Duo ben je half 11 thuis en kan dus prima door de week, maar regulier en beker wordt altijd erg laat. Mijn laatste beker stond ik om 12.30 nog aan tafel.
Mijn mening in de groepsapp was dus niet verplaatsen zonder dat ik weet of we een full team kunnen opstellen voor die woensdag.
We hebben 7 man dus het zou vast wel lukken. Maar als wij een tactisch slechter team moeten opstellen omdat de tegenstander niet kan terwijl vrijdag wel hun 'thuis' dag is zelfs ..... vind ik persoonlijk al dat we niet moeten verplaatsen.
Het gaat om plaatsing kwart finales .... we moeten dan verplaatsen met een 'slechter' team om tegen een 'sterker' team te spelen?
Andere teamgenoten willen afwachten op de rest van het team ... wat zouden jullie doen? Je wilt natuurlijk niet winnen omdat de tegenstander geen team compleet heeft, maar ik denk dat ze gewoon met 4 man komen (als we niet verplaatsen) maar dat ze vrijdag niet hun sterkste team kunnen opstellen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
ardane
- Silver Member

Kun je niet als tegenvoorstel een andere vrijdag noemen? Móet het perse naar een woensdag?
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Het zijn de knock out rondes dus je hebt 1 week om de wedstrijd te spelen. Kan geen week naar achteren want dan zijn de Laatse 16 rondes al bezig. Zij gaven aan alleen woensdag een voltallig team op te kunnen stellen.ardane schreef: 03 jun 2024, 13:41 Kun je niet als tegenvoorstel een andere vrijdag noemen? Móet het perse naar een woensdag?
Bij ons team zijn er nu 3 die woensdag niet kunnen en 2 wel. 2 moeten nog reageren.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
ardane
- Silver Member

Tja, als de ene ploeg niet op vrijdag kan en de andere niet op woensdag, dan moet het maar op de oorspronkelijk geplande dag. Wie het er niet mee eens is stapt maar naar de organisatie van die bekercompetitie om het "hogerop te zoeken" (zou ik zeggen).
Wat een gezeur... dit hebben wij nu ook elke keer. Ik zou zeggen: verplaatsen lukt niet. Punt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Mja, ook dat hoort bij de competitie, en zeker het bekertoernooi. Als je geen (volwaardig) team kunt opstellen heb je pech; het is geen reden om van een tegenstander te verlangen op een ongelukkige dag in een B-opstelling te spelen.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Wij hebben voor woensdag maar 3 personen beschikbaar dus we hebben aangegeven dat we woensdag in ieder geval niet kunnen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Als 3 vd 4 originele spelers kunnen zou ik het nog niet erg vinden. Maar ze hebben wel goed nagedacht wie speelt en waarom.yoass schreef: 03 jun 2024, 19:13 Mja, ook dat hoort bij de competitie, en zeker het bekertoernooi. Als je geen (volwaardig) team kunt opstellen heb je pech; het is geen reden om van een tegenstander te verlangen op een ongelukkige dag in een B-opstelling te spelen.
Het zijn hoge rating spelers en 1 van ons team heeft al meerdere keren tegen ze gespeeld en kent ze een beetje
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Wij hebben een team van zes, en aanstaande vrijdag zijn er twee verhinderd - waarvan één puntenkanon. We hebben niet eens overwogen te kijken naar een andere speelavond.GarField000 schreef: 03 jun 2024, 23:34 Wij hebben voor woensdag maar 3 personen beschikbaar dus we hebben aangegeven dat we woensdag in ieder geval niet kunnen.
Jij zit in de bovenste helft van het knockout-schema, ik in het onderste; we ontmoeten elkaar dus in de finale (of helemaal niet).
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik snap het ook niet. Je bent met 7. Voor woensdag zouden we met 3 kunnen zijn, maar ik weet zeker dat 1 of 2 hun andere 'verplichtingen' verzet hadden om te kunnen spelen als het nodig zou zijn.yoass schreef: 04 jun 2024, 09:38Wij hebben een team van zes, en aanstaande vrijdag zijn er twee verhinderd - waarvan één puntenkanon. We hebben niet eens overwogen te kijken naar een andere speelavond.GarField000 schreef: 03 jun 2024, 23:34 Wij hebben voor woensdag maar 3 personen beschikbaar dus we hebben aangegeven dat we woensdag in ieder geval niet kunnen.
Jij zit in de bovenste helft van het knockout-schema, ik in het onderste; we ontmoeten elkaar dus in de finale (of helemaal niet).![]()
Maar ik begrijp het sowieso niet altijd hoor. Ook met de competitie. Mensen kunnen heel vaak niet. En dan heb ik het niet over mensen die een baan hebben wat problemen kan veroorzaken (teamgenoot gehad die ploegendienst draaide en dus de helft niet kon spelen, iemand met een eigen zaak die dus op koopavond niet kon spelen). Maar ik zou nooit tafeltennis afzeggen voor een verjaardag of ander gezelligheid iets.
We gaan elkaar ontmoeten in de Finale goed
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup: