Ik zit ook zo in de wedstrijd, maar ik heb gemerkt dat veel mensen er anders in zitten. Die zeggen tafeltennis heel makkelijk af en zeggen dan dat ze niet kunnen, omdat ze dus eigenlijk liever iets anders doen op zo'n avond.GarField000 schreef: 04 jun 2024, 10:17Ik snap het ook niet. Je bent met 7. Voor woensdag zouden we met 3 kunnen zijn, maar ik weet zeker dat 1 of 2 hun andere 'verplichtingen' verzet hadden om te kunnen spelen als het nodig zou zijn.yoass schreef: 04 jun 2024, 09:38Wij hebben een team van zes, en aanstaande vrijdag zijn er twee verhinderd - waarvan één puntenkanon. We hebben niet eens overwogen te kijken naar een andere speelavond.GarField000 schreef: 03 jun 2024, 23:34 Wij hebben voor woensdag maar 3 personen beschikbaar dus we hebben aangegeven dat we woensdag in ieder geval niet kunnen.
Jij zit in de bovenste helft van het knockout-schema, ik in het onderste; we ontmoeten elkaar dus in de finale (of helemaal niet).![]()
Maar ik begrijp het sowieso niet altijd hoor. Ook met de competitie. Mensen kunnen heel vaak niet. En dan heb ik het niet over mensen die een baan hebben wat problemen kan veroorzaken (teamgenoot gehad die ploegendienst draaide en dus de helft niet kon spelen, iemand met een eigen zaak die dus op koopavond niet kon spelen). Maar ik zou nooit tafeltennis afzeggen voor een verjaardag of ander gezelligheid iets.
We gaan elkaar ontmoeten in de Finale goed.
Maar goed, hier zitten we ook met de mensen op een forum over tafeltennis te kletsen, terwijl dat mensen zijn die dat nooit zouden doen.
Iedereen zijn eigen goed recht om soms niet te kunnen, maar het blijft gek dat er zo vaak verzet moet worden en het dan in eens een probleem wordt van de ander (althans dat is in de gewone competitie vaak zo)... persoonlijk heb ik daar wat op tegen als dat steeds gebeurt (moeten wij in eens doordeweeks spelen i.p.v. vrijdagavond, de club moet meer kosten maken vanwege extra huren van de zaal en ik zit dan op een doordeweekse dag als een zombi op mijn werk omdat het weer zo laat is geworden. Ik presteer simpelweg ook minder goed op een doordeweekse avond...
Wij hebben nu al 2 van de 3 wedstrijden moeten verzetten en daardoor spelen we met een andere opstelling dan wenselijk. Gelukkig was het wel verzetten van een vrijdagavond naar een vrijdagavond, dus dan heb ik persoonlijk niet zoveel moeite mee.
Wij zitten met 8 man in een team voor de beker, dus iemand laten invallen lukt meestal wel.