Voorjaar 2024
Re: Voorjaar 2024
Spelen jullie tot de 21???
Wij hebben ook afgelopen vrijdagavond gespeeld, We wonnen met 10-8. Ik heb alles gewonnen, ook de dubbel, mijn dubbelpartner won ook alles. Dus verder is er weinig gepakt helaas. Degene die vorige week nog alles pakte, pakte nu slechts eentje en verloor ook de dubbel (net in een 5-setter met 11-9 als laatste).
Ik had een keer 2-0 voor en de rest was 0-0. Ik kwam niet echt heel lekker in mijn spel, won de eerste met 3-2 (mijn rust won uiteindelijk de wedstrijd), de 2de was erg leuk, een man die eigenlijk veel te zwaar is, maar toch liet zien dat hij snel is en ook een groot bereik had, maar hij had een heel leuk creatief spel en beiden genoten we ook echt van die wedstrijd. Tevens 3-2 voor mij.
3de was een tegenstander die ik 2 seizoenen geleden in mijn poule had zitten, destijds tikte hij mij vrij makkelijk weg, maar ik heb ondertussen bijgeleerd en ben weer wat beter geworden. Desondanks was het lastig, hij heeft een paar heel goede services en pakte daar veel punten mee. Maar ik kreeg steeds meer grip op zijn spel en won toch met 3-2 wederom. Tevens wel heerlijk spelen tegen elkaar. Hij heeft wel 80 punten rating meer, maar dat ik niet genoeg voor een voorsprong.
Toen de 'moeilijkste', de speler met iets van 250 rating punten meer dan ik. Eigenlijk was hij vooral aan het verdedigen, maar kon met zowel FH als BH ook erg goed aanvallen. Dat deed hij steeds vaker en eerst verraste me dat wat, maar in game 3 begon ik daar beter op te anticiperen en had ik een aantal wereldballen. Tevens kon ik toch tegen hem een aantal standaard aanvallen van mij opbouwen (service zo doen dat ik deze net iets te hoog terug krijg en dan afslaan ver in de buitenhoek). De 4de game ging een beetje pielen omdat ik merkte dat dit prima kon (laag vanonder de tafel met een korte slag veel top en zijspin geven). Hij werd daar een paar keer door verrast en dat irriteerde hem nogal. Op een gegeven moment stond ik 9-4 voor en toen merkte ik dat hij opgaf, de laatste bal ging zelfs heel onsportief (hij was sowieso wat onsportief, dat werd ook bevestigd door mijn teamgenoten).
Al met al een fijne TT avond gehad, ik denk wel dat we eruit liggen want de avond die ik niet speelde verloren we met 12-6... we staan nu 2de, maar degene onder ons heeft slechts 6 punten minder en moet nog 1 wedstrijd... ik heb begrepen dat er een grote kans is dat zij toch wel minimaal die 6 punten pakken.
Maar het was leuk.
Wij hebben ook afgelopen vrijdagavond gespeeld, We wonnen met 10-8. Ik heb alles gewonnen, ook de dubbel, mijn dubbelpartner won ook alles. Dus verder is er weinig gepakt helaas. Degene die vorige week nog alles pakte, pakte nu slechts eentje en verloor ook de dubbel (net in een 5-setter met 11-9 als laatste).
Ik had een keer 2-0 voor en de rest was 0-0. Ik kwam niet echt heel lekker in mijn spel, won de eerste met 3-2 (mijn rust won uiteindelijk de wedstrijd), de 2de was erg leuk, een man die eigenlijk veel te zwaar is, maar toch liet zien dat hij snel is en ook een groot bereik had, maar hij had een heel leuk creatief spel en beiden genoten we ook echt van die wedstrijd. Tevens 3-2 voor mij.
3de was een tegenstander die ik 2 seizoenen geleden in mijn poule had zitten, destijds tikte hij mij vrij makkelijk weg, maar ik heb ondertussen bijgeleerd en ben weer wat beter geworden. Desondanks was het lastig, hij heeft een paar heel goede services en pakte daar veel punten mee. Maar ik kreeg steeds meer grip op zijn spel en won toch met 3-2 wederom. Tevens wel heerlijk spelen tegen elkaar. Hij heeft wel 80 punten rating meer, maar dat ik niet genoeg voor een voorsprong.
Toen de 'moeilijkste', de speler met iets van 250 rating punten meer dan ik. Eigenlijk was hij vooral aan het verdedigen, maar kon met zowel FH als BH ook erg goed aanvallen. Dat deed hij steeds vaker en eerst verraste me dat wat, maar in game 3 begon ik daar beter op te anticiperen en had ik een aantal wereldballen. Tevens kon ik toch tegen hem een aantal standaard aanvallen van mij opbouwen (service zo doen dat ik deze net iets te hoog terug krijg en dan afslaan ver in de buitenhoek). De 4de game ging een beetje pielen omdat ik merkte dat dit prima kon (laag vanonder de tafel met een korte slag veel top en zijspin geven). Hij werd daar een paar keer door verrast en dat irriteerde hem nogal. Op een gegeven moment stond ik 9-4 voor en toen merkte ik dat hij opgaf, de laatste bal ging zelfs heel onsportief (hij was sowieso wat onsportief, dat werd ook bevestigd door mijn teamgenoten).
Al met al een fijne TT avond gehad, ik denk wel dat we eruit liggen want de avond die ik niet speelde verloren we met 12-6... we staan nu 2de, maar degene onder ons heeft slechts 6 punten minder en moet nog 1 wedstrijd... ik heb begrepen dat er een grote kans is dat zij toch wel minimaal die 6 punten pakken.
Maar het was leuk.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Helaes, mijn team (zonder mij erin) wist 't niet te redden; 10-4 eraf. Ander jaar dan maar weer.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Volgens mij is het vrij normaal om in een voorgifte beker toernooi tot de 21 ipv 11 te spelen. Ik kan mij herinneren dat dit ook altijd gebeurd bij afdeling Gelre (Wiltschutbeker). Of dat nu nog het geval is weet ik niet want heb ik jarenlang niet meer beker gespeeld.
Overigens een van clubs is gewoon in de zomer open om vrij te spelen. Niet op 3 dagen kun je dan spelen, maar op 1. Echter ik merk als ik dat doe je dan wel profijt hebt tov spelers die dus in de zomer een paar maanden niets hebben gedaan op tafeltennis gebied. Kunnen jullie nog wel doorspelen in de zomer?
Overigens een van clubs is gewoon in de zomer open om vrij te spelen. Niet op 3 dagen kun je dan spelen, maar op 1. Echter ik merk als ik dat doe je dan wel profijt hebt tov spelers die dus in de zomer een paar maanden niets hebben gedaan op tafeltennis gebied. Kunnen jullie nog wel doorspelen in de zomer?
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
-
ardane
- Silver Member

Bij een van mijn drie clubs wel, ja. Vier maal in de week: dinsdag- en donderdagavond, en bovendien zaterdag- en zondagmiddag.
De zaal van de club waar ik op maandag train gaat vier weken dicht. De club van mijn woensdagtraining blijft wel open, maar er komen desondanks maar heel erg weinig spelers, waardoor het minder interessant wordt om daarvoor 70km te rijden (35km enkele reis).
Bij ons is het gewoon tot de 11, geen idee of dit ooit anders was. Ik heb slechts 1 keertje eerder mee kunnen doen en dat was 6 jaar geleden, ik weet niet meer of het toen tot de 11 of de 21 was.Wizzy82 schreef: 10 jun 2024, 11:49 Volgens mij is het vrij normaal om in een voorgifte beker toernooi tot de 21 ipv 11 te spelen. Ik kan mij herinneren dat dit ook altijd gebeurd bij afdeling Gelre (Wiltschutbeker). Of dat nu nog het geval is weet ik niet want heb ik jarenlang niet meer beker gespeeld.
Bij ons kan je maximaal 8-0 voor komen te staan, maar dan moet je wel een gigantisch rating verschil hebben. Het maximale wat ik tot nu toe heb gehad was 4-0, maar meestal 0-0, 1-0 of 2-0.
Mijn eigen club sluit voor de zomervakantie ergens begin juli. De club waar ik verder wel eens train weet ik nog niet zeker. Ik weet nog een andere club in de buurt waar ik eerder tijdens de zomer wel eens kwam (dan ging ik mee met een ex-collega die daar heel bekend is) en dan spelen ze ultimate tafeltennis (dus 8 tafels aan elkaar gezet en een hoger net, bal mag dan 2 maal stuiteren). Is ook erg leuk, maar je moet wel oppassen dat je geen blessures krijgt omdat je gemiddeld genomen een stuk harder moet slaan en verder moet lopen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ultimate_tafeltennis
Nog wat meer regels, maar het is voor mij alweer een paar jaar geleden ondertussen dat ik dat speelde. Wel leuk kan ik me nog herinneren.
Verder natuurlijk wat toernooien die gespeeld kunnen worden.... dit jaar ga ik door mijn privé situatie niet zoveel tafeltennissen in de zomerperiode... maar ja voor het ritme heb je natuurlijk voorsprong op degene die helemaal niet speelt tijdens de zomermaanden.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Wat een luxe....ardane schreef: 10 jun 2024, 12:26Bij een van mijn drie clubs wel, ja. Vier maal in de week: dinsdag- en donderdagavond, en bovendien zaterdag- en zondagmiddag.
De zaal van de club waar ik op maandag train gaat vier weken dicht. De club van mijn woensdagtraining blijft wel open, maar er komen desondanks maar heel erg weinig spelers, waardoor het minder interessant wordt om daarvoor 70km te rijden (35km enkele reis).
Weinig spelers op training is bij ons helaas standaard... training kan je het ook niet noemen, we hebben namelijk geen trainer... oefenen is bij ons beetje overspelen, afstemmen met de ander waarmee je speelt wat je wel of niet gaat doen, vaak een partijtje spelen nog... soms nog even dubbelen etc.
Ik heb helaas in de ruim 6 jaar dat ik nu speel slechts 3 keer op een avond echt een training gehad, waarbij slechts 1 maal het ook echt effectief was (want hij hield rekening met de noppen en het feit dat ik bepaalde basistechniek nooit had geleerd) de andere 2 keer moest ik maar gewoon mee doen (beiden een andere trainer) en werd ik volgescholden als ik iets niet deed zoals zij wilden (maar goed, want je nooit geleerd hebt en niet kan, kan je niet plotseling wel uitvoeren).
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
De club sluit (bij wijze van principe) nooit. Nou ja, op oudejaarsavond, of eerste kerstdag willen we 't wel eens laten.
Maar de vier speelmomenten laten we ook in de (vele) vakanties niet vallen. Dinsdagavond, donderdagmiddag, vrijdagavond en zondagmiddag wordt er gespeeld. Het is niet altijd even druk, maar er wordt altijd gespeeld. En soms met een trainer; al kostte dat wel wat moeite om te regelen. En wat geld. De trainer die we nu hebben is fantastisch, maar moet wel elke keer vier uur reizen. Dus dat doen we eens in de paar weken.
Maar de vier speelmomenten laten we ook in de (vele) vakanties niet vallen. Dinsdagavond, donderdagmiddag, vrijdagavond en zondagmiddag wordt er gespeeld. Het is niet altijd even druk, maar er wordt altijd gespeeld. En soms met een trainer; al kostte dat wel wat moeite om te regelen. En wat geld. De trainer die we nu hebben is fantastisch, maar moet wel elke keer vier uur reizen. Dus dat doen we eens in de paar weken.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
Ook luxe, maar dat klinkt ook alsof jullie een eigen ruimte hebben?yoass schreef: 10 jun 2024, 13:25 De club sluit (bij wijze van principe) nooit. Nou ja, op oudejaarsavond, of eerste kerstdag willen we 't wel eens laten.
Wij moeten de zaal huren en dat is veelal de bottleneck. Ze hebben een keer een advertentie uitgezet voor een trainer voor ons, maar daar is niemand op gekomen... daarbij zou ik niet weten hoe ze dit dan wel gaan betalen.
4 uur reizen om een training te geven, ik mag ook hopen dat je daarmee geen enkele reis bedoelt?
Wij hebben op woensdagavond een uurtje 'training' (d.w.z. tijd om te spelen) en op vrijdagavond normaliter competitieavond en als er geen competitie is, dan wordt de zaal wel eens gehuurd voor 2 uurtjes. Dan is het verder eigenlijk hetzelfde als op de woensdag, dus een beetje tegen elkaar spelen, soms een oefening (mits je daar beiden echt zin in hebt) en soms wat dubbels.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ja. Eigen pand, dat we een deel van de tijd verhuren.TwoFace schreef: 10 jun 2024, 14:22 Ook luxe, maar dat klinkt ook alsof jullie een eigen ruimte hebben?
2+ uur heen, 2 uur trainen, 2+ uur terug. Fijn dat-i het doet; maar eigenlijk van de zotte.TwoFace schreef: 10 jun 2024, 14:22 Wij moeten de zaal huren en dat is veelal de bottleneck. Ze hebben een keer een advertentie uitgezet voor een trainer voor ons, maar daar is niemand op gekomen... daarbij zou ik niet weten hoe ze dit dan wel gaan betalen.
4 uur reizen om een training te geven, ik mag ook hopen dat je daarmee geen enkele reis bedoelt?
Lekker hoor, ik merk dat bij ons al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid door de zaalhuur, kan de club bijna niet opleveren. Ook nu voor de beker, moet iedereen zelf nog extra geld inleggen omdat er extra gehuurd moet worden.
Wel fijn ja dat jullie zo'n trainer hebben. Dat zou ik ook koesteren.
Wel fijn ja dat jullie zo'n trainer hebben. Dat zou ik ook koesteren.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Hier wordt er voor die ene avond per week in de zomer wel huur betaald om vrij te kunnen spelen.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ja tot 21. Met max 19 punten voor bij een ratingverschil van 1425 en meer.
Ja bij ons dus ook, uiteraard alleen in de beker.Wizzy82 schreef: 10 jun 2024, 11:49 Volgens mij is het vrij normaal om in een voorgifte beker toernooi tot de 21 ipv 11 te spelen. Ik kan mij herinneren dat dit ook altijd gebeurd bij afdeling Gelre (Wiltschutbeker). Of dat nu nog het geval is weet ik niet want heb ik jarenlang niet meer beker gespeeld.
Wij hebben een eigen zaal dus ik kan spelen wanneer ik wil als ik maar iemand heb om mee te spelen.
De dinsdag is de vaste training van 18.45 tot 20.15 en daarna is er nog vrij spelen.
De donderdag is ook een vaste groep die dan vrij speelt .... de vrijdag is wat rustiger geworden .. die zijn ook allemaal naar de dinsdag of donderdag gegaan omdat het dan lekker druk is.
Er zijn aardig wat mensen met een sleutel dus je kan ook op maandagmiddag spelen als je wilt. Alleen de woensdag is er overdag geen tafeltennis omdat er dan dynamic tennis gespeeld wordt. Dat is op een veld met een lag net en zijn de tafels opgeruimd. De rest van de tijd staan ze gewoon en kun je spelen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Je hoeft mij niet uit te leggen wat dynamic tennis is. Dat kun je namelijk ook bij een van mijn clubs spelen en ik ben jaren (ruim 20 jaar) geleden in een van de lagere klasses daarin nog Nederlands kampioen geworden en een clubgenoot is al jarenlang Nederlands kampioen in de hoogste klasse.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Jou misschien niet maar misschien weten anderen niet wat Dynamic Tennis isWizzy82 schreef: 10 jun 2024, 23:07 Je hoeft mij niet uit te leggen wat dynamic tennis is. Dat kun je namelijk ook bij een van mijn clubs spelen en ik ben jaren (ruim 20 jaar) geleden in een van de lagere klasses daarin nog Nederlands kampioen geworden en een clubgenoot is al jarenlang Nederlands kampioen in de hoogste klasse.
Speel je het nu nog? Het was voor mij echt iets nieuws ... ze spelen het nog niet zo heel lang bij ons.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Ik speel het nog 1 a 2x per jaar. Ik ben namelijk geen combi lid en betaal daar geen contributie voor. Het is op zondagochtend en dat vind ik niet echt fijn. In het verleden toen ik dichterbij woonde ben ik wel heel lang speler geweest en deed ik ook aan veel toernooien mee.
Mijn club is een van de eerste clubs die het is gaan spelen in de jaren 90 (rond 1995) toen de sport is ontwikkeld onder destijds de naam Dutch tennis. Die naam heeft iemand patent op gelegd waardoor nu de naam dynamic tennis wordt gebruikt.
Het mooiste jaar was wellicht 1998 of 1999. Heel precies weet ik het niet meer, maar toen deed zo ongeveer in elke klasse op het NK wel leden van club mee en wonnen we zo ongeveer in alle klasses (zowel enkel als dubbel wat op dezelfde dag was) alles. We gingen toen met een enorme lading bekers naar huis. Was eigenlijk best onbeschoft tov de andere clubs. Als club zijnde hebben we jarenlang de meeste prijzen gewonnen op de toernooien. Dat is nu wel anders want het groepje dat nog Dynamic tennis speelt op de club is klein. Laat staan degene die nog toernooien spelen. Dat is echt nog maar een enkeling. Laatst op de ALV vroeg het Dynamic tennis bestuur zich zelfs af (hadden ze tegen ons bestuur gezegd) waar onze delegatie bij de toernooien is gebleven.
Mijn club is een van de eerste clubs die het is gaan spelen in de jaren 90 (rond 1995) toen de sport is ontwikkeld onder destijds de naam Dutch tennis. Die naam heeft iemand patent op gelegd waardoor nu de naam dynamic tennis wordt gebruikt.
Het mooiste jaar was wellicht 1998 of 1999. Heel precies weet ik het niet meer, maar toen deed zo ongeveer in elke klasse op het NK wel leden van club mee en wonnen we zo ongeveer in alle klasses (zowel enkel als dubbel wat op dezelfde dag was) alles. We gingen toen met een enorme lading bekers naar huis. Was eigenlijk best onbeschoft tov de andere clubs. Als club zijnde hebben we jarenlang de meeste prijzen gewonnen op de toernooien. Dat is nu wel anders want het groepje dat nog Dynamic tennis speelt op de club is klein. Laat staan degene die nog toernooien spelen. Dat is echt nog maar een enkeling. Laatst op de ALV vroeg het Dynamic tennis bestuur zich zelfs af (hadden ze tegen ons bestuur gezegd) waar onze delegatie bij de toernooien is gebleven.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Bij ons is de DT contributie lager dan voor TT. Dus als je tafeltennis speelt mag je 'gratis' ook DT spelen.
Is bij ons dan alleen de woensdag. Maar om eerlijk te zijn weet ik er verder niks vanaf anders dat ik het een keer gespeeld heb bij het 50jarige bestaan van de club. Ik weet dat mijn oud teamgenoot het speelt en laatst een keer naar een toernooi geweest is .... maar gaf toen wel de opmerking dat het nivo veel hoger lag dan bij ons.
Is bij ons dan alleen de woensdag. Maar om eerlijk te zijn weet ik er verder niks vanaf anders dat ik het een keer gespeeld heb bij het 50jarige bestaan van de club. Ik weet dat mijn oud teamgenoot het speelt en laatst een keer naar een toernooi geweest is .... maar gaf toen wel de opmerking dat het nivo veel hoger lag dan bij ons.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Dat is denk ik het NK geweest. Ik weet dat dit recent is geweest en dat mijn clubgenoot wederom Nederlands kampioen is geworden. Hij was een van de weinige die vanuit onze club mee deed. Dat was vroeger dus wel anders toen we met een delegatie van zo'n 10 tot 15 personen gingen en allemaal behoorlijk niveau hadden in onze eigen klasse. Na afloop van een toernooi was het altijd ergens gezamenlijk friet eten. Waren mooie tijden.
Backup:
Backup:
Wat een hoop over Dynamic Tennis :-P ik heb er wel eens van gehoord, maar daar houd het ook mee op eerlijk gezegd.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
@ TwoFace, het is een sport die meerdere tafeltennisclubs aanbieden naast tafeltennis. Vaak dus als 2e sport.
Zo heb je bij ons leden die alleen lid zijn van tafeltennis, leden die alleen lid zijn van dynamic tennis en leden die van beide lid zijn (krijgen overigens geen korting).
Zo heb je bij ons leden die alleen lid zijn van tafeltennis, leden die alleen lid zijn van dynamic tennis en leden die van beide lid zijn (krijgen overigens geen korting).
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Gisteren was de volgende ronde in de Knock Out van de beker.
We begonnen erg slecht. Alle 4 verloren.
Ik speelde erg slecht. Tegenstander was 0-0 ... Eerste set win ik easy. Daarna krijgt hij tips die werken. Niks doen, ballen en hoog rustig terug geven. En dat was de perfecte strategie want daar ben ik erg slecht in. Met de noppen kan ik dan niet veel, en met de forehand maakte ik veel te veel fouten. Of erover, of in het net. Helaas dus in 3 verloren.
4-0 achter.
Daarna de 2 dubbels. Ik speelde weer met dezelfde waar ik iedere keer mee dubbel Die gaat echt lekker. Zo ook dit keer. 0-0 start maar redelijke easy win. 13-21 en 17.-21. Het andere dubbel verloor.
5-1 achter. O jee.
Daarna moest ik weer. Hij is rating 1415 en kreeg 5 punten voor. Ik won met 2 x 16-21.
Helaas verloren mijn andere 3 teamgenoten allemaal hun enkels. Dan gaat het hard.
8-2 achter ..... ojee.
Daarna mocht ik weer. Buitenlander met een lagere rating maar die wel een hele goede forehand heeft. Stond tot nu toe over de hele beker nog op 100%. Ik moest 6 punten voor geven. Na een mooie pot was ik winnar met 18-21 en 19-21. Andere wedstrijd wat speelde verloor.
9-3 ..... moeten nu alles winnen.
Andere 2 teamgenoten winnen wel hun wedstrijd. 9-5.
Ik moest erna weer samen met de speler die tot dan toe nog niks gewonnen had.
Ik moest tegen hun beste speler. 1500 rating. Ik krijg 7 punten voor. Ik speelde erg goed en won met 15-21 en 17-21
Helaas verlies mijn teamgenoot.
Helaas 10-6
De andere 2 wilden hun wedstrijd nog wel spelen. Maar je merkte dat de tegenstanders Minder gemotiveerd waren en we wonnen de wedstrijden dan ook. 10-8.
Nu klinkt het close, maar het was een redelijke dikke nederlaag na de 4-0 / 5-1 / 6-2 achter.
Andere opstelling was het misschien anders geweest, maar dat is niet te voorspellen.
Ik 3 uit 4. 1 had 0 uit 4 en de andere 2 hadden 2 uit 2.
Over de hele beker heb ik 67% gespeeld. Ben erg tevreden over de ontwikkeling van mijn spel.
Dus de beker is nu voorbij. In juli begint de zomeravond competitie.
We begonnen erg slecht. Alle 4 verloren.
Ik speelde erg slecht. Tegenstander was 0-0 ... Eerste set win ik easy. Daarna krijgt hij tips die werken. Niks doen, ballen en hoog rustig terug geven. En dat was de perfecte strategie want daar ben ik erg slecht in. Met de noppen kan ik dan niet veel, en met de forehand maakte ik veel te veel fouten. Of erover, of in het net. Helaas dus in 3 verloren.
4-0 achter.
Daarna de 2 dubbels. Ik speelde weer met dezelfde waar ik iedere keer mee dubbel Die gaat echt lekker. Zo ook dit keer. 0-0 start maar redelijke easy win. 13-21 en 17.-21. Het andere dubbel verloor.
5-1 achter. O jee.
Daarna moest ik weer. Hij is rating 1415 en kreeg 5 punten voor. Ik won met 2 x 16-21.
Helaas verloren mijn andere 3 teamgenoten allemaal hun enkels. Dan gaat het hard.
8-2 achter ..... ojee.
Daarna mocht ik weer. Buitenlander met een lagere rating maar die wel een hele goede forehand heeft. Stond tot nu toe over de hele beker nog op 100%. Ik moest 6 punten voor geven. Na een mooie pot was ik winnar met 18-21 en 19-21. Andere wedstrijd wat speelde verloor.
9-3 ..... moeten nu alles winnen.
Andere 2 teamgenoten winnen wel hun wedstrijd. 9-5.
Ik moest erna weer samen met de speler die tot dan toe nog niks gewonnen had.
Ik moest tegen hun beste speler. 1500 rating. Ik krijg 7 punten voor. Ik speelde erg goed en won met 15-21 en 17-21
Helaas verlies mijn teamgenoot.
Helaas 10-6
De andere 2 wilden hun wedstrijd nog wel spelen. Maar je merkte dat de tegenstanders Minder gemotiveerd waren en we wonnen de wedstrijden dan ook. 10-8.
Nu klinkt het close, maar het was een redelijke dikke nederlaag na de 4-0 / 5-1 / 6-2 achter.
Andere opstelling was het misschien anders geweest, maar dat is niet te voorspellen.
Ik 3 uit 4. 1 had 0 uit 4 en de andere 2 hadden 2 uit 2.
Over de hele beker heb ik 67% gespeeld. Ben erg tevreden over de ontwikkeling van mijn spel.
Dus de beker is nu voorbij. In juli begint de zomeravond competitie.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup: