Najaar 2024
Re: Najaar 2024
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan om daar niet aan te denken. Boven de 1000 zijn 4 ip 3 cijfers, dus dat is echt wel een dingetje. Onder de 1000 zakken is voor mij echt door de ondergrens zakken.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik schuif ook alle kanten op. Het ene jaar zit ik bijna 1200, het andere bijna onder de 1000.
EDIT: Nou dat plaatje vertoont groter als dat ik hem post en is helemaal buiten proportie.
Op zich kijk ik achteraf wel naar de rating, maar in de basis kijk ik ook nooit voor de wedstrijd.
Want leuk dat iemand 100 punten meer of minder heeft ... je kan van iedereen winnen en verliezen.
Afgelopen vrijdag won ik van iemand met rating 1371. Dat is 150 punten meer. Maar dat betekend dat hij verlies van iemand met 150 punten minder. Kijk naar de individuele wedstrijden. Waarom heb je verloren (of gewonnen). Wat doet die persoon waardoor je verliest. Of verlies je omdat je gewoon je dag niet hebt ...
Ik verloor vaak als ik met de instelling de wedstrijd inga ... ow 100 punten minder dus die win ik wel even.
tafeltennis is een sport waar echt een groot deel tussen je oren zit.
EDIT: Nou dat plaatje vertoont groter als dat ik hem post en is helemaal buiten proportie.
Op zich kijk ik achteraf wel naar de rating, maar in de basis kijk ik ook nooit voor de wedstrijd.
Want leuk dat iemand 100 punten meer of minder heeft ... je kan van iedereen winnen en verliezen.
Afgelopen vrijdag won ik van iemand met rating 1371. Dat is 150 punten meer. Maar dat betekend dat hij verlies van iemand met 150 punten minder. Kijk naar de individuele wedstrijden. Waarom heb je verloren (of gewonnen). Wat doet die persoon waardoor je verliest. Of verlies je omdat je gewoon je dag niet hebt ...
Ik verloor vaak als ik met de instelling de wedstrijd inga ... ow 100 punten minder dus die win ik wel even.
- Bijlagen
-
- JoJo.jpg (6.43 KiB) 3087 keer bekeken
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Maar geen lijn van 900 bij jou te zien. Dat bedoel ik namelijk. Of het wel of niet tussen de oren zit. Dat is mijn ondergrens. Onder de 1000 behoor ik voor mijn gevoel tot de 'kneusjes' wat betreft niveau.
Ik was afgelopen vrijdagavond dan ook niet de gezelligste. Ben gelijk gaan douchen ook al feliciteerde de tegenstanders mij nog wel met de totale 6-4 overwinning. Ik zei gelijk: "Boeje, die overwinning van het team interesseert mij niet. Daar koop ik niets voor". Pakte daarna mijn spullen en ging douchen.
Ik was afgelopen vrijdagavond dan ook niet de gezelligste. Ben gelijk gaan douchen ook al feliciteerde de tegenstanders mij nog wel met de totale 6-4 overwinning. Ik zei gelijk: "Boeje, die overwinning van het team interesseert mij niet. Daar koop ik niets voor". Pakte daarna mijn spullen en ging douchen.
Backup:
Backup:
De kern (volgens mij dan) is het genoegen van het spel zelf beleven. Alles wat dat in de weg staat is irrelevant, of zou dat moeten zijn.Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 09:37 Dat is makkelijker gezegd dan gedaan om daar niet aan te denken. Boven de 1000 zijn 4 ip 3 cijfers, dus dat is echt wel een dingetje. Onder de 1000 zakken is voor mij echt door de ondergrens zakken.
Nou weet ik wel dat dat niet voor iedereen zo is. Er zijn er die kennelijk alleen genoegen kunnen ontlenen als ze kunnen winnen. Dan gaat het resultaat, en niet het spel zelf, dus centraal staan.
Ik vind winnen ook leuk, maar lekker spelen echt belangrijker dan winnen. Dat is natuurlijk een hele slechte wedstrijdmentaliteit; klopt.
En ik heb dus ook niks met wedstrijdmentaliteit. Of ratings. Wel met lekker spelen. Tafeltennis is sowieso een frustratiesport, waar dat altijd een gevecht is; en als je ouder wordt is het ook echt moeilijker. Moeilijk om mee te maken dat je atletisch vermogen afneemt, het niveau van de rallies onder druk staat.
Toch zie ik tachtigers lekker spelen. Fanatiek, ook. Ik denk daarom dat het kan.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Herkenbaar @ Yoass. Ben inmiddels 70+ en toen ik jaren geleden stopte speelde ik 1e/2e klasse met een rating van rond de 1400. Nu, met slechts 50% longinhoud speel ik 3 klasses lager en zak ik naar een rating van zo'n 900. Voel ik mij nu een kneus? Nee hoor, ik ben technisch nog steeds veel beter dan mijn tegenstanders maar na 5 minuten is de fut er helaas uit en gaat het meestal mis. Maar een lol dat ik nog heb in het spelletje! En soms ook leuk om tegen mensen te spelen die 2/3 klasses hoger spelen. Die schrikken de 1e game rot als ze tegen mij spelen. Helaas altijd maar 1 game en daarna gaat het helemaal mis, maar van die ene game kan ik nog steeds enorm genieten.
Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
Uiteraard weet ik wel dat leeftijd er uiteindelijk wel mede ervoor zal zorgen dat ik onder de 1000 zal gaan, maar dat wil ik toch voor mijn 50e niet laten gebeuren. Ik ben nu 42 dus... Of dan maar weer te laag gaan spelen in de afdeling waar ik vandaan kom zodat ik zeker alles win. Gaat er tenminste niets meer vanaf.
Backup:
Backup:
Hou je van tafeltennis spelen, of hou je van winnen? Het is een keuze.Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 18:03 Uiteraard weet ik wel dat leeftijd er uiteindelijk wel mede ervoor zal zorgen dat ik onder de 1000 zal gaan, maar dat wil ik toch voor mijn 50e niet laten gebeuren. Ik ben nu 42 dus... Of dan maar weer te laag gaan spelen in de afdeling waar ik vandaan kom zodat ik zeker alles win. Gaat er tenminste niets meer vanaf.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Mijn team moest gisteren spelen in de DUO. Ik was er helaas niet bij ivm omstandigheden.
De eerste wedstrijd moest mijn teamgenoot met de hogere die dit seizoen zelfs al op 1300+ heeft gestaan maar door een verliespartij in de andere afdeling weer eronder
. Maar ook nu won hij zijn wedstrijd niet.
Daarna onze speler met rating onder de 1000. Hij won helaas niet. Wel de eerste set.
Daarna moest speler a weer en hij won gelukkig nu wel zijn wedstrijd. 1-2
De lagere speler moest tegen de speler die gewonnen had en wint de eerste 2 sets. Daarna zie ik 6-11 en 5-11 in de app verschijnen en denk ... jammer ..... maar verassend genoeg gaat de laatste set naar onze speler met 11-5 en hij wint de wedstrijd. 2-2
De dubbel lijkt op papier een makkie en we winnen met 3-2.
Staan nu eerste in de poule maar er moet nog een wedstrijd ingehaald worden door teams.
'mijn'speler veranderen -7 en +51 in rating.
De eerste wedstrijd moest mijn teamgenoot met de hogere die dit seizoen zelfs al op 1300+ heeft gestaan maar door een verliespartij in de andere afdeling weer eronder
Daarna onze speler met rating onder de 1000. Hij won helaas niet. Wel de eerste set.
Daarna moest speler a weer en hij won gelukkig nu wel zijn wedstrijd. 1-2
De lagere speler moest tegen de speler die gewonnen had en wint de eerste 2 sets. Daarna zie ik 6-11 en 5-11 in de app verschijnen en denk ... jammer ..... maar verassend genoeg gaat de laatste set naar onze speler met 11-5 en hij wint de wedstrijd. 2-2
De dubbel lijkt op papier een makkie en we winnen met 3-2.
Staan nu eerste in de poule maar er moet nog een wedstrijd ingehaald worden door teams.
'mijn'speler veranderen -7 en +51 in rating.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Maar als je even een mindere periode hebt of je verliest van de verkeerde (bv een ex jeugd speler die wellicht een veel hogere rating hoort te hebben, maar jeugd dus nog niet die kans gehad), dan zak je gewoon flink.... dat kan je toch gewoon als motivatie gebruiken het beter te gaan doen, door nu weer te gaan stijgen?Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 09:37 Dat is makkelijker gezegd dan gedaan om daar niet aan te denken. Boven de 1000 zijn 4 ip 3 cijfers, dus dat is echt wel een dingetje. Onder de 1000 zakken is voor mij echt door de ondergrens zakken.
Wie weet kom je juist nog wel boven je hoogste rating ooit uit als je doorgaat ... to go high, sometimes you first must go low....
Ik ben begonnen met iets van 681, seizoen later 750, seizoen daarna 801, seizoen daarna 785.... had ik toen moeten opgeven? 3 cijfers of 4 cijfers, dat zit maar in je hoofd. Toen kwam corona, toch gestegen naar 814, seizoen erna naar 977... afijn, uiteindelijk weer omhoog boven de 1000, maar ook weer kort er onder...
Punt is, wel eens tegen 1 speler 55 punten verloren, dus eentje verliezen, 55 punten kwijt. Dan kan je dus je hele seizoen winnen..... en telkens 3 a 4 puntjes stijgen, maar die ene verlies zorgt dat je toch daalt. Daar kan ik me druk over maken, maar dat verandert toch niks?
Ik zie ook dat ik wel eens 32 punten verloor tegen 1 speler, maar ook dat ik met regelmaat 32 steeg tegen een speler.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Dat is toch een aanname, natuurlijk kan dit op gegeven moment gebeuren, maar rating zou niet belangrijk moeten zijn.Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 18:03 Uiteraard weet ik wel dat leeftijd er uiteindelijk wel mede ervoor zal zorgen dat ik onder de 1000 zal gaan, maar dat wil ik toch voor mijn 50e niet laten gebeuren. Ik ben nu 42 dus... Of dan maar weer te laag gaan spelen in de afdeling waar ik vandaan kom zodat ik zeker alles win. Gaat er tenminste niets meer vanaf.
Ik ben pas begonnen op mijn 38ste met het spelletje, tot nu toe wordt ik elk jaar alleen maar beter (nu 45), rating is wel eens gezakt, maar gemiddeld genomen gestegen. In mijn eigen klasse (4de) voel ik me redelijk thuis, 3de klasse zou ook prima kunnen, maar val ook wel eens in tegen 1/2de klasse en dat gaat ook meestal wel best redelijk (win bijna niet, maar speel wel lekker tegen ze en verbaas ze vaak ook met mijn spel (want de meeste 1/2de klassers denken gelijk ahhh een 4de klasser, stelt niks voor)), als ik dan bv verlies omdat ik op waarde geklopt wordt vind ik dat totaal niet erg, als ik maar lekker gespeeld heb. En ja ook tegen hun verlies je gewoon punten, maar boeien.
Ik weet zelf ook wel dat ik tegen sommige 5de klassers het echt wel moeilijk heb/kan hebben, rating zegt me niks... daarvoor heb ik te vaak verloren van ratings 100+ lager dan mij en andersom gewonnen van ratings 100+ hoger. En ik vind het prachtig om tegen een betere speler te spelen, ik leer er altijd van en wordt er zelf ook beter van.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
ardane
- Silver Member

Begrijp ik wel, ja. Dat is zo.Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 09:37 Dat is makkelijker gezegd dan gedaan om daar niet aan te denken.
En voor mij helemaal makkelijk, want: ik heb sinds de corona-uitbraak en de competitiestop op dat moment - maart 2020 - geen wedstrijd meer gespeeld. Heb ik geen behoefte aan, want ik vind zes maal per week trainen veel leuker.
Hier geldt de regel: "Als je in een seizoen niet minstens acht potjes in het enkelspel speelt, dan worden je 80 rankingpunten in mindering gebracht - wegens inactiviteit." Die regel gaat er van uit dat je zwakker wordt als je geen wedstrijden speelt.
Inmiddels zit ik in mijn vijfde "inactieve jaar". Eind van het jaar ben ik dus 400 punten kwijt van mijn rating die ik begin 2020 had. Ik sta nu op 1187 en dat gaat rap achteruit.
Voor mij simpel om schamper naar te kijken en te glimlachen. Voor iemand die aktief speelt en die een rating belangrijk vindt (om welke reden dan ook) is zoiets minder leuk, lijkt me.
Bij toernooien wordt er vaak ingedeeld op basis van rating en ik speel levert tegen sterke tegenstanders (waar ik in de poulefase nipt van verlies maar wel lekker heb gespeeld) dan dat ik een toernooi win tegen zwakke tegenstanders.
Daarnaast kun je ook je licentiestatus kwijt raken en lager worden terug gezet. Deze loopt van A tm H dacht ik en wordt gebruikt bij bondstoernooien (die wel mee tellen voor de rating). Ik heb daar nu een F-licentie bij.
Daarnaast kun je ook je licentiestatus kwijt raken en lager worden terug gezet. Deze loopt van A tm H dacht ik en wordt gebruikt bij bondstoernooien (die wel mee tellen voor de rating). Ik heb daar nu een F-licentie bij.
Backup:
Backup:
Bijzondere regel, ik haal die 8 normaal wel, maar de meesten in mijn team en heel veel andere teams hier niet.ardane schreef: 25 sep 2024, 09:30Begrijp ik wel, ja. Dat is zo.Wizzy82 schreef: 24 sep 2024, 09:37 Dat is makkelijker gezegd dan gedaan om daar niet aan te denken.
En voor mij helemaal makkelijk, want: ik heb sinds de corona-uitbraak en de competitiestop op dat moment - maart 2020 - geen wedstrijd meer gespeeld. Heb ik geen behoefte aan, want ik vind zes maal per week trainen veel leuker.
Hier geldt de regel: "Als je in een seizoen niet minstens acht potjes in het enkelspel speelt, dan worden je 80 rankingpunten in mindering gebracht - wegens inactiviteit." Die regel gaat er van uit dat je zwakker wordt als je geen wedstrijden speelt.
Inmiddels zit ik in mijn vijfde "inactieve jaar". Eind van het jaar ben ik dus 400 punten kwijt van mijn rating die ik begin 2020 had. Ik sta nu op 1187 en dat gaat rap achteruit.
Voor mij simpel om schamper naar te kijken en te glimlachen. Voor iemand die aktief speelt en die een rating belangrijk vindt (om welke reden dan ook) is zoiets minder leuk, lijkt me.
Maar 6 keer per week trainen kan hier niet eens, was het maar zo'n feest.
Ik train 1-2 keer per week en speel 1 keer competitie, tenzij ik nog gevraagd wordt in te vallen, dan meer.
Je had een behoorlijke rating dan als je nu nog op 1187 staat en al 400 op die manier bent kwijt geraakt. Die rating is denk ik onmogelijk voor mij om te halen, maar dat hoeft ook niet. Mijn doelstelling is om uiteindelijk goed genoeg te zijn voor het eerste team en dan ben je gebonden aan hoe hoog je kan spelen als team. Met die rating die jij nu hebt zou ik al wel in het eerste team kunnen komen. Voorlopig zit ik nog onder de 1100.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Die snap ik wel, dat heb ik zelf ook wel, al denk ik zelf dat je nu dus heel veel spelers ook tekort doet met die opmerking.Wizzy82 schreef: 25 sep 2024, 09:43 Bij toernooien wordt er vaak ingedeeld op basis van rating en ik speel levert tegen sterke tegenstanders (waar ik in de poulefase nipt van verlies maar wel lekker heb gespeeld) dan dat ik een toernooi win tegen zwakke tegenstanders.
Jij gaat er nu namelijk al vanuit dat jij in de G licentie alles makkelijk wint, dat kan je nog wel eens tegenvallen denk ik.
Ik ben zelf net voor het eerst in de F-licentie geplaatst afgelopen toernooi, dat was ook erg leuk en kwam toch tot de hoofdrondes, daarbij nog best ver gekomen, ik zat toen in de poule met Herintreder (ook op dit forum) en hij heeft het uiteindelijk (terecht) gewonnen.
In G-licentie kwam ik meestal in elk geval tot de halve finales, maar ook al 2 keer gewonnen... echter mijn rating was toen nog niet hoog genoeg om in F uit te komen, nu kwam met iets van 5 punten rating meer wel in de F, maar ik was wel gelijk de laagste qua rating.
Tegen betere tegenstanders spelen is inderdaad leuker, maar die kun je soms ook treffen in lagere ratings.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
ardane
- Silver Member

Vast wel, maar dan moet je, net als ik, bij meerdere clubs aankloppen.TwoFace schreef: 25 sep 2024, 09:55 Maar 6 keer per week trainen kan hier niet eens, was het maar zo'n feest.
Het voordeel is dan ook dat je op die manier met veel verschillende trainingspartners te maken krijgt, wat voor een hoop afwisseling zorgt.
Helemaal mee eens, het zit voor 90% tussen je oren. De rest is talent en training. Mijn lijn ziet er wel iets anders uit hahaha, maar ik ben nog nooit zo hoog gekomen als jij in elk geval.GarField000 schreef: 24 sep 2024, 10:29 Ik schuif ook alle kanten op. Het ene jaar zit ik bijna 1200, het andere bijna onder de 1000.

Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Bij deze mijn rating verloop. Dan krijgen jullie wellicht meer begrip voor mijn punt om niet onder de 1000 te willen zakken.
Backup:
Backup:
-
ardane
- Silver Member

Ja, duidelijk. Hoogste tijd voor een drastische verandering.
a. Ga 1-2 klassen lager spelen
b. Neem wat nieuw materiaal: een anti of een lange nop
Dan zak je ook onder de 1000, maar je hebt nieuwe doelen, nieuwe idealen en nieuw plezier, want daarmee gaat er een wereld voor je open.
(Ik meen dat serieus, al vermoed ik dat je het niet werkelijk zult overwegen)
a. Ga 1-2 klassen lager spelen
b. Neem wat nieuw materiaal: een anti of een lange nop
Dan zak je ook onder de 1000, maar je hebt nieuwe doelen, nieuwe idealen en nieuw plezier, want daarmee gaat er een wereld voor je open.
(Ik meen dat serieus, al vermoed ik dat je het niet werkelijk zult overwegen)
Maar Wizzy wat is het dan, dat je een dalende lijn blijft houden? Ik bedoel, je wordt vast niet elk jaar slechter, je leert tenslotte niet in eens af wat je altijd al kon. Zit je nu niet gewoon teveel te focussen op de rating? Dat heb ik vaker gezien bij mensen, waardoor ze helemaal niet met het spelletje bezig zijn. Of heb je wellicht helemaal niet het materiaal wat bij jou past?
Als je nu bv zelf een fout maakt, sla je dan vaak over de tafel heen? Zo ja, sta je misschien te dicht op de tafel, heb je misschien een te snelle combi of zak je onvoldoende door je benen tijdens het spel? Of ben je misschien helemaal verandert van speelstijl?
Heb je wel plezier in het spel? Je leeftijd kan het niet aan liggen in mijn optiek, tenzij jij in de laatste jaren echt fysiek veel slechter bent geworden, maar je bent nog relatief jong.
Wat Ardane zegt is overigens ook zo gek nog niet, al doe je het maar om ergens een keer wat te veranderen en zo weer plezier in verbeteren van te krijgen.
In elk geval, kom uit je hoofd als je tafeltennist, ga niet teveel nadenken tijdens het spel, ik zie er veel mensen op nat gaan, mensen die beter zijn dan ik en toch makkelijk van me verliezen.
Of een heel gekke vraag, maar ik ben het zelf al een paar tegen gekomen... ben je niet arrogant tijdens de wedstrijd? Soms kom ik die mensen tegen, die zijn echt heel arrogant, bij mij gaat er dan automatisch een knop om en kan ik denk ik 10 * beter spelen daarna om maar van hen te winnen... I do not like arrogance. Ik weet dat meer mensen die dit tegenkomen vaak in eens sportief wraak kunnen nemen, puur door die arrogante houding van de ander. Ik zeg niet dat jij dit bent of doet... maar stel ;-)
Als je nu bv zelf een fout maakt, sla je dan vaak over de tafel heen? Zo ja, sta je misschien te dicht op de tafel, heb je misschien een te snelle combi of zak je onvoldoende door je benen tijdens het spel? Of ben je misschien helemaal verandert van speelstijl?
Heb je wel plezier in het spel? Je leeftijd kan het niet aan liggen in mijn optiek, tenzij jij in de laatste jaren echt fysiek veel slechter bent geworden, maar je bent nog relatief jong.
Wat Ardane zegt is overigens ook zo gek nog niet, al doe je het maar om ergens een keer wat te veranderen en zo weer plezier in verbeteren van te krijgen.
In elk geval, kom uit je hoofd als je tafeltennist, ga niet teveel nadenken tijdens het spel, ik zie er veel mensen op nat gaan, mensen die beter zijn dan ik en toch makkelijk van me verliezen.
Of een heel gekke vraag, maar ik ben het zelf al een paar tegen gekomen... ben je niet arrogant tijdens de wedstrijd? Soms kom ik die mensen tegen, die zijn echt heel arrogant, bij mij gaat er dan automatisch een knop om en kan ik denk ik 10 * beter spelen daarna om maar van hen te winnen... I do not like arrogance. Ik weet dat meer mensen die dit tegenkomen vaak in eens sportief wraak kunnen nemen, puur door die arrogante houding van de ander. Ik zeg niet dat jij dit bent of doet... maar stel ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
De laatste 3 potten die ik verloor was denk ik voornamelijk door langzaam schuiven. Lang niet zo scherp als vroeger en tegenstanders die zelf nauwelijks tot niet aanvallen. Val ik zelf aan gaat het niet altijd goed helaas, dus daar baal ik van want dan word ik gedurende de wedstrijd alleen maar onzekerder en ga ik uiteindelijk mee in dat langzame trage gepiel terwijl ik weet dat ik zoveel beter kan.
Na afloop is het dan ook handje geven en aan tegenstander en feliciteren met de wedstrijd waarbij de winnaar met het minst slechte spel op dat moment won. Zoals gezegd ik was niet de gezelligste. Kijk als ik verlies maar ik heb wel mijn beste spel gespeeld dan heb ik er uiteraard vrede mee. Speel ik veel slechter of zak ik zelfs door de ondergrens heb zoals afgelopen week dan ben ik niet echt te genieten.
Na afloop is het dan ook handje geven en aan tegenstander en feliciteren met de wedstrijd waarbij de winnaar met het minst slechte spel op dat moment won. Zoals gezegd ik was niet de gezelligste. Kijk als ik verlies maar ik heb wel mijn beste spel gespeeld dan heb ik er uiteraard vrede mee. Speel ik veel slechter of zak ik zelfs door de ondergrens heb zoals afgelopen week dan ben ik niet echt te genieten.
Backup:
Backup: