Najaar 2024
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Najaar 2024
De meppers is met 8 punten voorsprong kampioen geworden. Hoe je het draait of keert, dan is het in mijn ogen de correcte kampioen.
Gefeliciteerd Meppers !!!
Gefeliciteerd Meppers !!!
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Congrats Meppers en veel succes een klasse hoger!!
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
Bedankt mensen. Uiteindelijk 5-5 gespeeld. Hun promotie/degradatie wedstrijd en wij de kampioen. Zelf alles gewonnen en het seizoen geeindigd met een rating van 1341. Op naar de 3e klasse zuid/west!
Allereerst feliciteer ik mijn eigen team met het behalen van een mooie 3e plaats. Precies wat we wilden vooraf toen we aan de competitie begonnen. Ons team was compleet nieuw namelijk qua samenstelling en 3e of 4e worden was vanaf het begin het doel. Geen promotie/degradatie en geen extra wedstrijden voor promotie/degradatie.
Ook voor volgend seizoen is dat het doel.
Dat niemand het hier logisch vind dat je op voorhand geen kampioen wil worden heb ik geen probleem mee.
Daarnaast feliciteer ik team 2 dat kampioen in de 3e klasse is geworden. Na 14 jaar gaat er eindelijk weer een team 2e klasse spelen. Waarschijnlijk gaan ze het daar heel moeilijk krijgen.
Succes ook dit weekend aan ons Eredivisie team die beginnen aan de playoffs en dit weekend 2x spelen.
Hieruit blijkt dat hij eigenlijk van de start van de competitie niet in deze klasse thuis had gehoord. Ik ga bij wijze van spreken toch ook geen 6e of 7e klasse spelen.
Dan nog iemand die zegt dat als hij beide wedstrijden mee had gedaan tegen ons hij we dan waarschijnlijk niet hadden gewonnen van zijn team. Dat kan ik natuurlijk ook weerleggen. Wat als hij 2 wedstrijden niet tegen ons mee had gedaan en we uit niet met een invaller hadden hoeven te spelen. Wellicht hadden we dan zelfs 2x gewonnen etc...
Bovendien ze hebben vanavond maar 5-5 gespeeld Flash. Wat als Flash niet 4x een invaller nodig had gehad. Flash is voor mij nog steeds het sterkste team ondanks ze geen kampioen zijn geworden. Zij leunen namelijk niet voornamelijk op 1 hele goede speler die vrijwel alles wint, maar zijn over de gehele breedte gezien het sterkste. Althans zo heb ik het ervaren de keren dat ze tegen ons speelden.
Daarnaast zijn ze maar met 62 punten kampioen geworden. Zelden heb ik team gezien dat met zo'n laag aantal punten kampioen is geworden. Totaal niet overtuigend kampioenschap met aardig wat verliespartijen die ze hebben gecompenseerd door een aantal grote uitslagen (we weten allemaal waardoor die grote uitslagen voornamelijk komen). Mag ik dan nog steeds niet Flash in de breedte het sterkste team vinden als die 2x van ons weten te winnen?
Dat niemand het hier logisch vind dat je op voorhand geen kampioen wil worden heb ik geen probleem mee.
Daarnaast feliciteer ik team 2 dat kampioen in de 3e klasse is geworden. Na 14 jaar gaat er eindelijk weer een team 2e klasse spelen. Waarschijnlijk gaan ze het daar heel moeilijk krijgen.
Succes ook dit weekend aan ons Eredivisie team die beginnen aan de playoffs en dit weekend 2x spelen.
Nogmaals bij de start van de competitie had hij al een rating dat meer dan 100 rating punten hoger was dan de eerst volgende in de poule. Aan het einde van de competitie is dat eerder meer dan minder geworden.Danny1973 schreef: 22 nov 2024, 21:25 Wizzy, zou je misschien nogmaals uit willen leggen waarom Mrfrankes niet in jullie poule hoort en waarom zijn team geen kampioen hoort te worden. Na 20 pogingen vanaf jou kant en vele beledigingen, herhalingen en een ongepaste opmerkingen verder is het mij nog niet helemaal duidelijk.
En misschien handig om te weten. Het gaat erom welk team aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft behaald om zo kampioen te worden. Het gaat niet om het team dat alleen van jou / jullie team weet te winnen.
Hieruit blijkt dat hij eigenlijk van de start van de competitie niet in deze klasse thuis had gehoord. Ik ga bij wijze van spreken toch ook geen 6e of 7e klasse spelen.
Dan nog iemand die zegt dat als hij beide wedstrijden mee had gedaan tegen ons hij we dan waarschijnlijk niet hadden gewonnen van zijn team. Dat kan ik natuurlijk ook weerleggen. Wat als hij 2 wedstrijden niet tegen ons mee had gedaan en we uit niet met een invaller hadden hoeven te spelen. Wellicht hadden we dan zelfs 2x gewonnen etc...
Bovendien ze hebben vanavond maar 5-5 gespeeld Flash. Wat als Flash niet 4x een invaller nodig had gehad. Flash is voor mij nog steeds het sterkste team ondanks ze geen kampioen zijn geworden. Zij leunen namelijk niet voornamelijk op 1 hele goede speler die vrijwel alles wint, maar zijn over de gehele breedte gezien het sterkste. Althans zo heb ik het ervaren de keren dat ze tegen ons speelden.
Daarnaast zijn ze maar met 62 punten kampioen geworden. Zelden heb ik team gezien dat met zo'n laag aantal punten kampioen is geworden. Totaal niet overtuigend kampioenschap met aardig wat verliespartijen die ze hebben gecompenseerd door een aantal grote uitslagen (we weten allemaal waardoor die grote uitslagen voornamelijk komen). Mag ik dan nog steeds niet Flash in de breedte het sterkste team vinden als die 2x van ons weten te winnen?
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
terechte kampioen wij met 8 punten voorstaan. Je bent en blijft heel erg triest dat je niet durft toe te geven. Wij hebben het meest punten behaald. Einde discussie!.Wizzy82 schreef: 23 nov 2024, 01:40 Allereerst feliciteer ik mijn eigen team met het behalen van een mooie 3e plaats. Precies wat we wilden vooraf toen we aan de competitie begonnen. Ons team was compleet nieuw namelijk qua samenstelling en 3e of 4e worden was vanaf het begin het doel. Geen promotie/degradatie en geen extra wedstrijden voor promotie/degradatie.
Nogmaals bij de start van de competitie had hij al een rating dat meer dan 100 rating punten hoger was dan de eerst volgende in de poule. Aan het einde van de competitie is dat eerder meer dan minder geworden.Danny1973 schreef: 22 nov 2024, 21:25 Wizzy, zou je misschien nogmaals uit willen leggen waarom Mrfrankes niet in jullie poule hoort en waarom zijn team geen kampioen hoort te worden. Na 20 pogingen vanaf jou kant en vele beledigingen, herhalingen en een ongepaste opmerkingen verder is het mij nog niet helemaal duidelijk.
En misschien handig om te weten. Het gaat erom welk team aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft behaald om zo kampioen te worden. Het gaat niet om het team dat alleen van jou / jullie team weet te winnen.
Dat mag je vinden. Ik mag vinden wat ik wil en in mijn vorige reactie houd ik het netjes. Het is dat er speciaal naar werd gevraagd anders had ik nog niet eens een reactie gegeven over Flash en jullie team en het alleen bij mijn eigen team gehouden qua reactie. Immers boven de quote wordt niets over jullie team vermeld.
Backup:
Backup:
Wizzy, bedankt voor de uitleg. Nu is het denk ik voor iedereen helemaal duidelijk wat jouw punt is. Gelukkig is de competitie af. Wat een hoop nare berichten in deze topic. Ik hoop dat de toon tijdens een volgende competitie meer respectvol naar elkaar toe is. Echt beschamend hoe er hier over elkaar geschreven is.
En vanaf mijn kant een hele dikke felicitatie voor Mrfrankes en zijn team. Met de meeste punten, zijn jullie een terrechte en verdiende kampioen.
En vanaf mijn kant een hele dikke felicitatie voor Mrfrankes en zijn team. Met de meeste punten, zijn jullie een terrechte en verdiende kampioen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
uhuDanny1973 schreef: 23 nov 2024, 07:31 Wizzy, bedankt voor de uitleg. Nu is het denk ik voor iedereen helemaal duidelijk wat jouw punt is. Gelukkig is de competitie af. Wat een hoop nare berichten in deze topic. Ik hoop dat de toon tijdens een volgende competitie meer respectvol naar elkaar toe is. Echt beschamend hoe er hier over elkaar geschreven is.
Bedankt Danny! ik heb een prima seizoen gedraaid. DUO 75% Trio 71% 2e klasse Trio 4e klasse 94%. Ik kan tevreden terug kijken. Bij VTV hebben we nog 2 thuis wedstrijden te gaan maar die speel ik zelf niet mee. Ben ff tafeltennis moe.
Wat betreft het forum. Hopelijk word het nu beetje normaal en kunnen we mooi positief en sportief met elkaar omgaan hier. Het heeft mij wel wat gedaan. Nooit leuk als je hoort dat je achter de rug om bij clubs dat ze denken dst ik aan competitie vervalsing doe. Echter heb ik dat gisteravond bij onze concurrent niks van gemerkt. Geweldige gasten. Enorm gelachen. Ben benieuwd wat het niveau in de 3e klasse is van zuid/west
Het zou toch niet zo moeten zijn dat een forum een bron van frustratie gaat worden.
Leuk dat je volgend seizoen met jullie team een klasse hoger kunt gaan spelen. Het is altijd weer afwachten hoe dat uitpakt. Maar ik vond een klasse hoger spelen ongeacht of je er in blijft of toch weer een stapje terug moet doen, altijd een mooie en leerzame ervaring. Dat zijn echter zorgen voor volgend jaar. Nu lekker genieten van de welverdiende titel.
Leuk dat je volgend seizoen met jullie team een klasse hoger kunt gaan spelen. Het is altijd weer afwachten hoe dat uitpakt. Maar ik vond een klasse hoger spelen ongeacht of je er in blijft of toch weer een stapje terug moet doen, altijd een mooie en leerzame ervaring. Dat zijn echter zorgen voor volgend jaar. Nu lekker genieten van de welverdiende titel.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
Ja ben benieuwd. 3e klasse zuid/west kan je vergelijken met 2e klasse afdeling midden. Maar wat ik van een 3e klasse team gisteravond had gezien bied perspectief. Goede niveau waar ik mijn eigen aan kan vast klemmen.Danny1973 schreef: 23 nov 2024, 14:41 Het zou toch niet zo moeten zijn dat een forum een bron van frustratie gaat worden.
Ok ik begrijp je, maar zeg gewoon niet dingen als dat hij niet moet zeuren als hij niet zeurt... Dat voegt niks toe en is niet nodig. Snap je?Wizzy82 schreef: 22 nov 2024, 11:20 @ TwoFace... Mijn reactie was meer op jouw reactie over afstand. Als hij gewoon in de afdeling zou wonen was de maximale reistijd vanaf de club waar hij voor speelt max 45 naar de verste tegenstander geweest. Alle tegenstanders in de poule zitten binnen 45 minuten tot max 1 uur rijden als je gewoon dichtbij de club waarvoor je speelt woont.
Overigens een oud clubgenoot van de club in Gelre verhuisde behoorlijk diep naar Limburg en hij heeft jarenlang nog in team 1 gespeeld. Alleen al voor thuiswedstrijden was hij een uur onderweg en als ze dan bijv tegen Winterswijk moesten waar je vanaf mijn club 1,5 u over doet was hij zeker 2,5 uur onderweg. Ze moesten tegen die clubs omdat ze hoog in de afdeling speelden.
Wij hebben een speler die ondertussen flink 'vreemd' gaat, zit nog bij onze club als lid (althans ik zie hem nog regelmatig), speelt in onze regio een plaats verderop (moet dan ongeveer dezelfde reizen maken, maar thuiswedstrijd is ook natuurlijk niet heel dichtbij), maar hij speelt ook nog een aantal plaatsen verder op (wat weer in een andere regio valt) en als hij daar pech heeft moet hij ook vanaf zijn woonplaats wel minimaal 1,5 reizen voor een wedstrijd. Maar als mensen daar zelf voor kiezen, niks mis mee toch.
Ik heb nu een club op 2-3 fietsen afstand zitten, ik kom er graag, train regelmatig mee (illegaal want ik ben (nog) geen lid), maar ze zien me graag komen... ik speel nog competitie bij mijn andere club, wat met de auto nu zo'n 15-20 minuten is.... ik twijfel ook om de overstap te maken, maar als ik nu (er daar lijkt het op) ga promoveren met mijn team en we kunnen het rond krijgen voor het volgende seizoen (er stopt een speler) dan blijf ik daar wel spelen, als er geen volledig team is, maak ik de overstap naar hier.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ik ga niet op alles hier boven reageren, maar ik wil degenen die bovenaan zijn geëindigd (mrFrankes en Garfield) feliciteren met hun promotie!
En wizzy, jullie gefeliciteerd met de 3de plek, zo te horen doel behaald!
Wij zitten nu in het schuitje dat we het zelf in de laatste wedstrijd moeten doen. Afgelopen vrijdag heeft mijn team gespeeld, ik kon er dit keer echt niet bij zijn, anders had ik zelf gespeeld (mijn hond heeft vrijdag een dubbele operatie gehad, dus ik moest bij haar blijven).
De beste speelster van ons team heeft zich dit keer ook bewezen door al haar wedstrijden te winnen.
Helaas was dit keer de 2de keer dat we een dubbel verliezen (die week ervoor ook). De speler die gaat stoppen bewijst ook nogmaals dat het plezier/de motivatie weg is, hij verloor alles (terwijl dat tegen die tegenstander echt niet nodig is). En de andere teamgenoot pakte er 2.
Eindstand 5-5, dus deze staat gelijk met de slechtste wedstrijd van ons seizoen qua einduitslag. Maar goed, nog geen keer verloren, slechts 2 keer gelijk gespeeld. Onze directe concurrent is hiermee wel 2 punten ingelopen. We staan nu nog 5 punten voor met 1 wedstrijd te gaan. We hebben het dus zelf in de hand aanstaande vrijdag.
In theorie weten we vanavond wat we vrijdag moeten doen, aangezien onze directe concurrent vanavond al speelt. Maar we hebben eerder meegemaakt, dat een concurrent dan bewust de uitslag nog niet invult. Ze pakken dan liever een boete dan het ons te laten weten.
Geen enkele voorspelling te doen op die wedstrijd van vanavond, vorige keer verloor onze concurrent van de opstelling waar wij een keer met 7-3 van wonnen en 9-1.... zij verloren met 6-4 van hen....
Maar onze concurrent heeft bv 2 spelers pas in wedstrijd 4 toegevoegd, allebei staan deze mannen qua rating bovenin deze poule, wij hebben er een keer eentje tegen ons gehad en ze zijn al wel eens allebei tegelijk in gezet, dit is een thuiswedstrijd, dus de kans dat ze vanavond ingezet worden en uitslag heel positief de kant van onze concurrent opvalt is best groot. Maar in theorie hebben wij aan een 5-5 voldoende om kampioen te worden. Persoonlijk zou ik echter pas tevreden zijn met minimaal een 7-3 omdat we dan echt bewijzen de kampioen te zijn (met een 5-5 voor ons en een 10-0 voor onze directe concurrent) zouden we qua punten gelijk komen, maar is het onderlinge resultaat in ons voordeel.
Wij zitten nu in het schuitje dat we het zelf in de laatste wedstrijd moeten doen. Afgelopen vrijdag heeft mijn team gespeeld, ik kon er dit keer echt niet bij zijn, anders had ik zelf gespeeld (mijn hond heeft vrijdag een dubbele operatie gehad, dus ik moest bij haar blijven).
De beste speelster van ons team heeft zich dit keer ook bewezen door al haar wedstrijden te winnen.
Helaas was dit keer de 2de keer dat we een dubbel verliezen (die week ervoor ook). De speler die gaat stoppen bewijst ook nogmaals dat het plezier/de motivatie weg is, hij verloor alles (terwijl dat tegen die tegenstander echt niet nodig is). En de andere teamgenoot pakte er 2.
Eindstand 5-5, dus deze staat gelijk met de slechtste wedstrijd van ons seizoen qua einduitslag. Maar goed, nog geen keer verloren, slechts 2 keer gelijk gespeeld. Onze directe concurrent is hiermee wel 2 punten ingelopen. We staan nu nog 5 punten voor met 1 wedstrijd te gaan. We hebben het dus zelf in de hand aanstaande vrijdag.
In theorie weten we vanavond wat we vrijdag moeten doen, aangezien onze directe concurrent vanavond al speelt. Maar we hebben eerder meegemaakt, dat een concurrent dan bewust de uitslag nog niet invult. Ze pakken dan liever een boete dan het ons te laten weten.
Geen enkele voorspelling te doen op die wedstrijd van vanavond, vorige keer verloor onze concurrent van de opstelling waar wij een keer met 7-3 van wonnen en 9-1.... zij verloren met 6-4 van hen....
Maar onze concurrent heeft bv 2 spelers pas in wedstrijd 4 toegevoegd, allebei staan deze mannen qua rating bovenin deze poule, wij hebben er een keer eentje tegen ons gehad en ze zijn al wel eens allebei tegelijk in gezet, dit is een thuiswedstrijd, dus de kans dat ze vanavond ingezet worden en uitslag heel positief de kant van onze concurrent opvalt is best groot. Maar in theorie hebben wij aan een 5-5 voldoende om kampioen te worden. Persoonlijk zou ik echter pas tevreden zijn met minimaal een 7-3 omdat we dan echt bewijzen de kampioen te zijn (met een 5-5 voor ons en een 10-0 voor onze directe concurrent) zouden we qua punten gelijk komen, maar is het onderlinge resultaat in ons voordeel.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
bedankt kerel. Maar marc aka garfield is geen kampioen geworden. Alleen ik bij De Meppers. Aankomende zaterdag word ons team van De Meppers gehuldigd tijdens het afsluitend etentje. .TwoFace schreef: 25 nov 2024, 09:11 Ik ga niet op alles hier boven reageren, maar ik wil degenen die bovenaan zijn geëindigd (mrFrankes en Garfield) feliciteren met hun promotie!
ik hoop dat jullie kampioen worden zal mooi zijn voor jullie prestatie wat jullie hebben geleverd.
Komende vrijdag spelen wij tegen wik. Een inhaalwedstrijd. onze reserve man gaat spelen voor t samen met garfield en k. ikzelf speel niet. Ben voor dit seizoen al voorzien voor 8 wedstrijden in afdeling midden!.
Ah, in de war, maar jij speelt in 2 regio's natuurlijk, dus ook met Garfield, maar dat team is niet kampioen geworden. Mea Culpa... Leuk een etentje, dat hebben wij vorig seizoen ook gedaan, moeten we nu maar weer doen, even inplannen. Wel zo leuk. Of is dit iets vanuit de club? Wij doen dat als team namelijk, vanuit de club hoef ik zoiets niet te verwachten helaas...mrfrankes schreef: 25 nov 2024, 09:37bedankt kerel. Maar marc aka garfield is geen kampioen geworden. Alleen ik bij De Meppers. Aankomende zaterdag word ons team van De Meppers gehuldigd tijdens het afsluitend etentje. .TwoFace schreef: 25 nov 2024, 09:11 Ik ga niet op alles hier boven reageren, maar ik wil degenen die bovenaan zijn geëindigd (mrFrankes en Garfield) feliciteren met hun promotie!
ik hoop dat jullie kampioen worden zal mooi zijn voor jullie prestatie wat jullie hebben geleverd.
Komende vrijdag spelen wij tegen wik. Een inhaalwedstrijd. onze reserve man gaat spelen voor t samen met garfield en k. ikzelf speel niet. Ben voor dit seizoen al voorzien voor 8 wedstrijden in afdeling midden!.
We gaan er voor vrijdag, zou mooi zijn als we kunnen afsluiten met een goede score, zodat het ook duidelijk is wie er kampioen is... want er zijn meer mensen die nogal hameren op dat er veel punten verschil moet zijn... maar in mijn ogen, ben je gewoon kampioen als je bovenaan eindigt... natuurlijk doet dit niks af aan de nummer 2 en zeker niet als die heel dichtbij eindigt. We zijn zelf zo vaak als 2de geëindigd met soms maar 1-3 punten verschil waarbij je dan gaat terugdenken: als dit en als dat.... maar daar schiet je niks mee op helaas.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
@TwoFace:
Frank en ik spelen samen in afdeling midden. Frank speelt op de club van zijn maatje in een andere regio.
@Frank:
Vrijdag tegen Wik speelt onze reserve voor mij (dus ik niet), de week erop speelt hij voor T.
Frank en ik spelen samen in afdeling midden. Frank speelt op de club van zijn maatje in een andere regio.
@Frank:
Vrijdag tegen Wik speelt onze reserve voor mij (dus ik niet), de week erop speelt hij voor T.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Thx voor de toelichting, ja daarin ging ik mis ;-) ik wist dat jullie in een team zaten, maar niet dat dit een ander team is dan het winnende ;-)GarField000 schreef: 25 nov 2024, 10:02 @TwoFace:
@Frank:
De week erop... zijn jullie nu pas bij 8 wedstrijden?
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Als je afdeling geen beslissingswedstrijden speelt plannen ze de laatste wedstrijden in december. Dit doen ze denk ik zelfs bewust zodat er nog een aantal vrije weken tussen zit waar je een wedstrijd makkelijker door in kunt halen in een van die vrije werken.
Dat is in iedergeval zo bij afdeling Gelre.
Ook dat vind ik dus prettiger aan die afdeling dan Zuid-west die wel promotie/degradatie wedstrijden heeft. Ik ben dat niet echt een voorstander van.
Dat is in iedergeval zo bij afdeling Gelre.
Ook dat vind ik dus prettiger aan die afdeling dan Zuid-west die wel promotie/degradatie wedstrijden heeft. Ik ben dat niet echt een voorstander van.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Onze laatste competitieweek is 49. Deze week (48) is de laatste inhaalweek.
De wedstrijden van deze week zijn verzet. Voor de duo de laatste week naar voren.
In de basis zouden we nu 9 wedstrijden gespeeld moeten hebben, weekje rust en dan volgende week de laatste.
Maar dit seizoen waren er echt heel ver verplaatsingen door andere teams. Nou ja 4 van onze wedstrijden, maar in de hele poule echt veel.
De wedstrijden van deze week zijn verzet. Voor de duo de laatste week naar voren.
In de basis zouden we nu 9 wedstrijden gespeeld moeten hebben, weekje rust en dan volgende week de laatste.
Maar dit seizoen waren er echt heel ver verplaatsingen door andere teams. Nou ja 4 van onze wedstrijden, maar in de hele poule echt veel.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Ok, allemaal heel anders inderdaad dan bij ons, was ik even vergeten. Wij hebben gewoon deze week alle laatste wedstrijden en beslissingswedstrijden of inhaal weken kennen we niet. Dus deze week bij ons duidelijkheid waar we aan toe zijn. Alleen hoe we volgend seizoen gaan is nog even goed afstemmen onderling.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ik ben echt benieuwd naar aankomend seizoen. Welke poule we terechtkomen. Kunnen misschien bij ons bij vtv nog wat dingen gaan schuiven met qua spelers verwacht ik. Als ik het van ons team 3 moet gaan geloven. Maar dat zie ik zelf niet zo gebeuren.