Zondag is zaterdag marc. anders komt wizzy voor een sloten deur terechtGarField000 schreef: 19 dec 2024, 13:37GarField000 schreef: 19 dec 2024, 13:19Officieel tot de 21. Maar aangezien ik de reserveringen doe kan dat tot de 27e.Wizzy82 schreef: 18 dec 2024, 21:02 Tot wanneer kun je je eigenlijk opgeven?
Ik twijfel eraan. Dacht dat het te ver weg was, maar eigenlijk valt het nog wel mee.
Als ik mee zou doen krijg je pilsje van me Frank.
Ik kan vooraf de poules gaan maken (8 poules, 2 per klasse) maar ik ben ook afhankelijk of iedereen wel netjes komt.
Dus ik maak een poule op de pc, print die uit en dan zullen we zondag vast met dinge gaan schuiven en alles op nieuw opschrijven
Ik heb nog 6 lege plaatsen .. o nee 7 door afmelding Frank.
EDIT: Nog 5 plekken
KMT 2024 Nieuwegein
Re: KMT 2024 Nieuwegein
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Yep. Zaterdag. Zit met aankomende zondag in mijn hoofd
.
Dan zijn de top 5 dames van nederland bij ons voor kwalificatie wedstrijden voor het EK teams 2025.
Dan sta ik achter de bar.
Dan zijn de top 5 dames van nederland bij ons voor kwalificatie wedstrijden voor het EK teams 2025.
Dan sta ik achter de bar.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Altijd leuk om ergens te tafeltennissen waar ik nog niet eerder heb getafeltennist. Op vakantie in Volendam heb ik dat ook gedaan. Getafeltennist bij de club daar. Erg mooie club hebben ze daar. Heel mooie kantine.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Welkom Wizzy volgende week zaterdag bij mijn club VTV!. leuke zaal met goede tafels en gezellig kantine/bar!Wizzy82 schreef: 19 dec 2024, 16:23 Altijd leuk om ergens te tafeltennissen waar ik nog niet eerder heb getafeltennist. Op vakantie in Volendam heb ik dat ook gedaan. Getafeltennist bij de club daar. Erg mooie club hebben ze daar. Heel mooie kantine.
Ik ben benieuwd. Van de buitenkant heb ik het al gezien (Google streetview). Of ik nu wedstrijden win of verlies maakt niet uit. Van Marc begrijp ik namelijk dat ik tussen 2 klasses inzit en ik laat het aan hem wat hij mij uiteindelijk bij gaat indelen. Ook dat maakt mij niet heel erg uit. Ik ga er een gezellige dag van maken en je zal een heel ander persoon aantreffen dan toen bij je andere club.
Welk shirtje ik aantrek weet ik nog niet. Kan goed zijn dat het shirtje van mijn club uit Gelre aan heb ipv die van Zuidwest.
Welk shirtje ik aantrek weet ik nog niet. Kan goed zijn dat het shirtje van mijn club uit Gelre aan heb ipv die van Zuidwest.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik had nu je club weg gehaald
.
als ik er een club bij moet zetten zeg het maar. In de basis wordt dit niet gebruikt.
als ik er een club bij moet zetten zeg het maar. In de basis wordt dit niet gebruikt.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Heb er zin in. Krijg kriebels om weer lekker te spelen!
voor de mensen die mee doen. Tot Zaterdag. Ik doe zelf toch mee. 08:30 is de zaal open en kan je al inspelen. 09:30 beginnen de wedstrijden. Tot dan! Alvast fijne feestdagen toegewenst!
Hoeveel tafels staan er ongeveer? Ik neem aan dat er voldoende ruimte tussen de tafels zit of zijn ze zelfs helemaal afgezet?
Frank, je zal vast 1 of 2 klasses hoger ingedeeld zijn dan ik. Mochten we er beide vroegtijdig uit liggen en er is nog tijd en ruimte op een tafel over speel ik graag nog een potje tegen je ook al zal ik hem vast wel verliezen.
Frank, je zal vast 1 of 2 klasses hoger ingedeeld zijn dan ik. Mochten we er beide vroegtijdig uit liggen en er is nog tijd en ruimte op een tafel over speel ik graag nog een potje tegen je ook al zal ik hem vast wel verliezen.
Backup:
Backup:
Wizzy82 schreef: 23 dec 2024, 15:37 Hoeveel tafels staan er ongeveer? Ik neem aan dat er voldoende ruimte tussen de tafels zit of zijn ze zelfs helemaal afgezet?
Wij hebben in totaal 8 tafels. Maar weet niet hoe het komende zaterdag ingedeeld gaat worden. Er is altijd genoeg ruimte tussen de tafels. Ik zelf zit in de A klasse, Maar waarschijnlijk word het de B klasse. Je word namelijk ingedeeld op rating eigenlijk soms uitzonderingen.. we gaan het zaterdag zien. We kunnen misschien wel potje tegen elkaar spelen
Ik ben benieuwd en heb er zin in! Ook na de erwtensoep na afloop. Niet onder de wedstrijden want dan valt die waarschijnlijk te zwaar.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
We zetten 8 tafels op want we hebben 8 poules. We zitten nu op 6 personen per poule.
Frank is gezakt naar B, Wizzy zit in C. Er zijn tijdens de poules geen lege tafels voor een balletje.
Na de poules zijn er per nivo 2 halve finales, dus ook weer alle tafels vol. Dan krijgen we 4 finales.
Er zijn bekers voor de eerste 2 per klasse.
Frank is gezakt naar B, Wizzy zit in C. Er zijn tijdens de poules geen lege tafels voor een balletje.
Na de poules zijn er per nivo 2 halve finales, dus ook weer alle tafels vol. Dan krijgen we 4 finales.
Er zijn bekers voor de eerste 2 per klasse.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
super veel zin in morgen. Vandaag nog ff goed rusten en dan hopelijk kan ik morgen met pijnstillers gaan spelen!. Het word in iedere geval een gezellige dag!
Dat is minder dat je met pijnstillers moet spelen Frank.
Zelf heb ik al wekenlang niet meer gespeeld dus ik speel de eerste wedstrijd voordat ik begin wel wat langer in.
Uhm.... Eigenlijk hoop ik een beetje dat ik strand in de poule of halve finale omdat ik begin van de avond nog andere plannen heb waarvoor ik eigenlijk al thuis wil zijn.
Zelf heb ik al wekenlang niet meer gespeeld dus ik speel de eerste wedstrijd voordat ik begin wel wat langer in.
Uhm.... Eigenlijk hoop ik een beetje dat ik strand in de poule of halve finale omdat ik begin van de avond nog andere plannen heb waarvoor ik eigenlijk al thuis wil zijn.
Backup:
Backup:
Hetgeen wat ik s'avonds zou hebben gaat niet meer door dus ik kan tot het einde blijven en zal proberen de finale te halen.
Backup:
Backup:
Het gaat eindelijk van start vandaag. wedstrijden beginnen om half 10. Heb er zin in. Tot straks bij VTV
Vandaag toernooitje voor mij tegen allemaal spelers die ik niet ken van afdeling midden. Dat was leuk, want dan weet je vantevoren niet helemaal wat je kunt verwachten. Ik had bijna een maand niet met gespeeld en dat was de eerste wedstrijd wel te merken. Het was ook tegen de beste in de poule dus dat ik die behoorlijk kansloos verloor was niet erg.
De volgende 4 wedstrijden voelde ik mij minder kansloos ondanks weer zoals in de competitie heel veel games met 2 punten verschil de verkeerde kant opvielen. Het belangrijkste was dat mijn spel eigenlijk vrijwel iedere wedstrijd beter werd voor mijn gevoel.
Ook nog Frank en Marc gesproken en Frank getrakteerd. De erwtensoep (ik had de laatste beker) ging er goed in en fijn dat de Top 2000 op de achtergrond aan stond. Was een gezellig toernooi. Bedankt organisatie!
De volgende 4 wedstrijden voelde ik mij minder kansloos ondanks weer zoals in de competitie heel veel games met 2 punten verschil de verkeerde kant opvielen. Het belangrijkste was dat mijn spel eigenlijk vrijwel iedere wedstrijd beter werd voor mijn gevoel.
Ook nog Frank en Marc gesproken en Frank getrakteerd. De erwtensoep (ik had de laatste beker) ging er goed in en fijn dat de Top 2000 op de achtergrond aan stond. Was een gezellig toernooi. Bedankt organisatie!
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik ben eindelijk thuis
.
Na het toernooi moest ik gelijk door naar mijn vriendin.
Het was de eerste (en laatste keer) dat ik dit toernooi organiseerde. Het was voor mij vooral een leermoment om dit een keer te doen.
Ik speelde dan ook niet mee en heb op de dag zelf de bar gedaan ... anders sta je meer in de zaal dan dat je ergens iets van leert.
Bert probeerde me dingen uit te leggen maar was best druk met de bar .. maar denk dat ik de belangrijkste dingen wel heb mee gekregen hahaha.
Ik vond het erg gezellig. Als de persoon die het altijd doet het volgend jaar weer zelf organiseert ga ik zeker meedoen.
Veel nieuwe maar ook bekende gezichten gezien. Leuk.
Iedereen die er was bedankt voor het komen.
Na het toernooi moest ik gelijk door naar mijn vriendin.
Het was de eerste (en laatste keer) dat ik dit toernooi organiseerde. Het was voor mij vooral een leermoment om dit een keer te doen.
Ik speelde dan ook niet mee en heb op de dag zelf de bar gedaan ... anders sta je meer in de zaal dan dat je ergens iets van leert.
Bert probeerde me dingen uit te leggen maar was best druk met de bar .. maar denk dat ik de belangrijkste dingen wel heb mee gekregen hahaha.
Ik vond het erg gezellig. Als de persoon die het altijd doet het volgend jaar weer zelf organiseert ga ik zeker meedoen.
Veel nieuwe maar ook bekende gezichten gezien. Leuk.
Iedereen die er was bedankt voor het komen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup: