WTT toernooien 2025
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
WTT toernooien 2025
Misschien een leuk verzamel topic over de verschillende toernooien dit jaar.
Nu zijn ze bezig met de WTT Star Contender DOHA 2025.
Vanmorgen moest Britt Eerland tegen Manika Batra in de 2e ronde.
Heel slim spel van Britt. Eerste set nog verloren met 10-12 maar daarna 11-8, 11-8, 11-3
Veel knallen op die lange noppen. Af en toe midden en forehand. Maar als Manika in de aanval kwam maakte ze ook te veel fouten.
Nu zijn ze bezig met de WTT Star Contender DOHA 2025.
Vanmorgen moest Britt Eerland tegen Manika Batra in de 2e ronde.
Heel slim spel van Britt. Eerste set nog verloren met 10-12 maar daarna 11-8, 11-8, 11-3
Veel knallen op die lange noppen. Af en toe midden en forehand. Maar als Manika in de aanval kwam maakte ze ook te veel fouten.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Re: WTT toernooien 2025
Die wedstrijd ga ik nog even opzoeken en terugkijken :-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik kijk graag naar dit soort toernooien. Niet naar al die Youth of Contender met allemaal onbekenden.
En het gekke is vooral bij de dames. Heb je iets meer spelers met andere speelstijl, lange noppen, korte noppen ...
Bij de heren zijn er nog niet echt grote verrassingen. LIM Jonghoon ligt er al wel uit tegen een onbekende fransman.
Liam Pitchford was kansloos tegen Quadri Aruna. Kay Stumper, een qualifier uit duitsland had de eerste ronde verrassend gewonnen van Mattias Falck, maar die speelde ook echt niet goed. Maar ligt er zelf ook alweer uit.
Bij de dames is natuurlijk de overwinning van Britt op Manika best een verrassing. Sreeja Akula (speelt ook met lange noppen) zit er ook nog in. Miu Hirano (nr 6 geplaatst) verrassend verloren van een onbekende chinees. Qualifier Zhu Yuling (Macao) wint dik van de nummer 10 geplaatste Suh Hyo Won. Bruno Takahashi (nr 8 geplaatst) verloor van de spaanse Maria Xiao. De als nummer 3 geplaatste Satsuki Odo heeft in een spannende pot verloren van de onbekende chinese Kuai Man
Met onbekend, boedoel ik onbekend voor mij. Voor de echte chinese diehards zullen ze wel bekend zijn.
WTT maakt er trouwens wel een potje van. Ik weet het niet precies maar lijkt erop dat ze spelers gingen verplichten om te spelen als ze geplaatst waren. Dat ze niet meer zelf hun toernooien konden uitkiezen. Of ze moesten een boete betalen.
Om die reden zijn er heel wat top chinese spelers geweest die zich terug getrokken hebben uit de WTT world ranking. Denk aan Ma Long, Fan Zhendong en bij de dames Yidi Wang, Chen Meng.
"Recently, World Table Tennis has announced new rules that impose fines for non-participation. Individuals cannot afford it, but they still respect international organisations, so the only solution is to withdraw from the world ranking. I am still myself. I will not retire and will continue to work hard to participate in different competitions. I will never abandon table tennis, much less this sport," explained Fan.
En het gekke is vooral bij de dames. Heb je iets meer spelers met andere speelstijl, lange noppen, korte noppen ...
Bij de heren zijn er nog niet echt grote verrassingen. LIM Jonghoon ligt er al wel uit tegen een onbekende fransman.
Liam Pitchford was kansloos tegen Quadri Aruna. Kay Stumper, een qualifier uit duitsland had de eerste ronde verrassend gewonnen van Mattias Falck, maar die speelde ook echt niet goed. Maar ligt er zelf ook alweer uit.
Bij de dames is natuurlijk de overwinning van Britt op Manika best een verrassing. Sreeja Akula (speelt ook met lange noppen) zit er ook nog in. Miu Hirano (nr 6 geplaatst) verrassend verloren van een onbekende chinees. Qualifier Zhu Yuling (Macao) wint dik van de nummer 10 geplaatste Suh Hyo Won. Bruno Takahashi (nr 8 geplaatst) verloor van de spaanse Maria Xiao. De als nummer 3 geplaatste Satsuki Odo heeft in een spannende pot verloren van de onbekende chinese Kuai Man
Met onbekend, boedoel ik onbekend voor mij. Voor de echte chinese diehards zullen ze wel bekend zijn.
WTT maakt er trouwens wel een potje van. Ik weet het niet precies maar lijkt erop dat ze spelers gingen verplichten om te spelen als ze geplaatst waren. Dat ze niet meer zelf hun toernooien konden uitkiezen. Of ze moesten een boete betalen.
Om die reden zijn er heel wat top chinese spelers geweest die zich terug getrokken hebben uit de WTT world ranking. Denk aan Ma Long, Fan Zhendong en bij de dames Yidi Wang, Chen Meng.
"Recently, World Table Tennis has announced new rules that impose fines for non-participation. Individuals cannot afford it, but they still respect international organisations, so the only solution is to withdraw from the world ranking. I am still myself. I will not retire and will continue to work hard to participate in different competitions. I will never abandon table tennis, much less this sport," explained Fan.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Rare dingen gebeuren er op dat gebied, wel heel jammer, want het kan de sport ook wel flink schaden. Ik vind het ook een vreemde regel, want als je om moverende redenen niet aan een toernooi mee kan of wil doen, vind ik het vreemd dat ze je ertoe willen verplichten.
Dat heeft niks met respect naar de organisatie te maken. Ook die boetes, net als in NL, vind het soms echt belachelijk.
Ik vind toernooien volgen of althans bepaalde wedstrijden kijken ook wel erg leuk. Gisteravond nog even een paar wedstrijden bekeken, bv die tussen Quadri Aruna en Liam Pitchford.
Ik vond Liam vooral niet slim spelen, telkens toch die FH opzoeken van Aruna, vooral op de stand van 9-9, terwijl hij keer op keer liet zien dat het punt dan naar Aruna gaat. Kansloos wil ik overigens Liam niet noemen, gezien de standen... maar vooral niet slim gespeeld.
Wat een FH heeft die Aruna toch ook... maar Liam gebruikte te weinig zijn wapen (BH plaatsing).
Ook een wedstrijd van Britt gezien tegen roemeense (denk dat dit de wedstrijd was voor die tegen Batra). Ik kon gister die van Britt tegen Batra niet vinden, dus bedankt voor de link!
Persoonlijk vind ik dit ook een tekortkoming aan de tafeltennissport... ik moet teveel mijn best doen om een wedstrijd terug te kunnen vinden, soms lukt dat niet eens. Andere sporten is dit toch anders geregeld.
Dat heeft niks met respect naar de organisatie te maken. Ook die boetes, net als in NL, vind het soms echt belachelijk.
Ik vind toernooien volgen of althans bepaalde wedstrijden kijken ook wel erg leuk. Gisteravond nog even een paar wedstrijden bekeken, bv die tussen Quadri Aruna en Liam Pitchford.
Ik vond Liam vooral niet slim spelen, telkens toch die FH opzoeken van Aruna, vooral op de stand van 9-9, terwijl hij keer op keer liet zien dat het punt dan naar Aruna gaat. Kansloos wil ik overigens Liam niet noemen, gezien de standen... maar vooral niet slim gespeeld.
Wat een FH heeft die Aruna toch ook... maar Liam gebruikte te weinig zijn wapen (BH plaatsing).
Ook een wedstrijd van Britt gezien tegen roemeense (denk dat dit de wedstrijd was voor die tegen Batra). Ik kon gister die van Britt tegen Batra niet vinden, dus bedankt voor de link!
Persoonlijk vind ik dit ook een tekortkoming aan de tafeltennissport... ik moet teveel mijn best doen om een wedstrijd terug te kunnen vinden, soms lukt dat niet eens. Andere sporten is dit toch anders geregeld.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Achteraf zijn alleen die live stream terug te vinden. Ze zetten ook nog wel samenvattingen online op het kanaal.
Vanmorgen waren veel van mijn favo in aktie. Als ik die dan terug wil kijken kijk ik op Worldtabletennis.com en noteer het tafelnummer.
Dan kan ik vanavond de livestream nog starten van de tafel die ik wil zien en spoelen tot ik bij de wedstrijd ben (ik kijk dan wel op de TV)
De 'nieuwe' chinezen zijn goed bezig. Chen Yi wint van Hina Hayata (nr 1 geplaatst). Qian Tianyi wint van Sreeja Akula. He Zhuojia wint van Bernadette Scocs, Shi Xunyao wint van Zhu Yuling (qualifier), Kuai Man wint van Yeh Yi-Tian. 5 vd laatste 8 zijn chinees. Dan Shin Yubin (Kor), Miyu Nagasaki (Jap) en de winnaar van Miyuu Kihara (JAP) en Mario Xiao (SPA) waarbij de japanse voor staat en goed speelt.
Britt Eerland heeft verloren van Shin Yubin maar dat is geen schande. Top 10 vd wereld die goed speelde.
Vanmorgen waren veel van mijn favo in aktie. Als ik die dan terug wil kijken kijk ik op Worldtabletennis.com en noteer het tafelnummer.
Dan kan ik vanavond de livestream nog starten van de tafel die ik wil zien en spoelen tot ik bij de wedstrijd ben (ik kijk dan wel op de TV)
De 'nieuwe' chinezen zijn goed bezig. Chen Yi wint van Hina Hayata (nr 1 geplaatst). Qian Tianyi wint van Sreeja Akula. He Zhuojia wint van Bernadette Scocs, Shi Xunyao wint van Zhu Yuling (qualifier), Kuai Man wint van Yeh Yi-Tian. 5 vd laatste 8 zijn chinees. Dan Shin Yubin (Kor), Miyu Nagasaki (Jap) en de winnaar van Miyuu Kihara (JAP) en Mario Xiao (SPA) waarbij de japanse voor staat en goed speelt.
Britt Eerland heeft verloren van Shin Yubin maar dat is geen schande. Top 10 vd wereld die goed speelde.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Deze week/weekend is het WTT Star Contender toernooi bezig in India.
Als ik zo door de namen heen blader zijn er al aardig wat gesneuveld na de eerste 2 rondes.
Bij de mannen de nummers: 4, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 14
Bij de dames minder. De nummers: 5, 9, 10 (Cheng-I_cheng) Manika Batra, Sreeja Akula)
Als ik zo door de namen heen blader zijn er al aardig wat gesneuveld na de eerste 2 rondes.
Bij de mannen de nummers: 4, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 14
Bij de dames minder. De nummers: 5, 9, 10 (Cheng-I_cheng) Manika Batra, Sreeja Akula)
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Vanmorgen weer wat onverwachte uitslagen.
Bij de mannen is de nummer Harimoto verslagen door de nummer 15 geplaatste Pucar. Wedstrijd niet gezien want ik stoor me aan het geschreeuw van Harimoto.
De nummer 5 geplaatst Assar is eruit. Nummer 8 matsushima lig eruit. En de nummer 2 calderano heeft verloren van Lim Jonghoon (16e geplaatst) Een indische wildcard speler is door naar de kwartfinales.
Ook bij de dames. Hina Hayata de nummer 1 geplaatst verloor van een Japanse verdedigster. De 1e 2 sets ging de verdediger alleen met de BH verdedigen, maar die verloor ze dik. Daarna ging ze met beide kanten verdedigen en dat ging veel beter. Ze kwam terug naar 2-2. De 3e set ging gelijk op tot 7-7, 10-8 matchpunt en toen terug naar 10-10. Maar ze won alsnog met 12-10. Mooie wedstrijd al vond ik dat die verdediger veel te veel tijd nam tussen de slagen door. De scheids had toch wel een paar keer kunnen aansporen 'please play'.
Nummer 7 Kihara ook verloren, maar wel van de nummer 11 dus dat ligt dicht bij elkaar. Nummer 3 ODO ligt eruit.
Adriana Diaz
en Shin Yubin gelukkig wel door. De nummer 2 Miwa Harimoto is ook door maar heeft nog niet echt tegenstand gehad. Ze moet nu tegen de speler die van cheng-i-cheng heeft gewonnen en gewonnen van de winnaar van de batra match de duitse Yuan Han
Bij de mannen is de nummer Harimoto verslagen door de nummer 15 geplaatste Pucar. Wedstrijd niet gezien want ik stoor me aan het geschreeuw van Harimoto.
De nummer 5 geplaatst Assar is eruit. Nummer 8 matsushima lig eruit. En de nummer 2 calderano heeft verloren van Lim Jonghoon (16e geplaatst) Een indische wildcard speler is door naar de kwartfinales.
Ook bij de dames. Hina Hayata de nummer 1 geplaatst verloor van een Japanse verdedigster. De 1e 2 sets ging de verdediger alleen met de BH verdedigen, maar die verloor ze dik. Daarna ging ze met beide kanten verdedigen en dat ging veel beter. Ze kwam terug naar 2-2. De 3e set ging gelijk op tot 7-7, 10-8 matchpunt en toen terug naar 10-10. Maar ze won alsnog met 12-10. Mooie wedstrijd al vond ik dat die verdediger veel te veel tijd nam tussen de slagen door. De scheids had toch wel een paar keer kunnen aansporen 'please play'.
Nummer 7 Kihara ook verloren, maar wel van de nummer 11 dus dat ligt dicht bij elkaar. Nummer 3 ODO ligt eruit.
Adriana Diaz
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik zit naar de finale te kijken bij de dames. Mira Harimoto tegen Honoka Hashimotode verdediger die Hina Hayata heeft uitgeschakeld.
In de 3e set gaat de tijdregel in. Mira speelde er volgens mij om want ze bleef de bal terug brengen ... maar het is haar recht.
Maar de tijdregel is toch wel echt in het voordeel van de aanvaller. Het is voor een verdediger veel lastiger om binnen 13 x een punt te maken dan een aanvaller. Het is voor de verdediger wel makkelijker om 13 x de bal terug te brengen .. maar in het algemeen is de tijdregel in het nadeel van de verdediger.
Miwa won de finale met 4-2
In de 3e set gaat de tijdregel in. Mira speelde er volgens mij om want ze bleef de bal terug brengen ... maar het is haar recht.
Maar de tijdregel is toch wel echt in het voordeel van de aanvaller. Het is voor een verdediger veel lastiger om binnen 13 x een punt te maken dan een aanvaller. Het is voor de verdediger wel makkelijker om 13 x de bal terug te brengen .. maar in het algemeen is de tijdregel in het nadeel van de verdediger.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Wat bedoel je met de tijdregel?GarField000 schreef: 30 mar 2025, 13:48 Ik zit naar de finale te kijken bij de dames. Mira Harimoto tegen Honoka Hashimotode verdediger die Hina Hayata heeft uitgeschakeld.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
ardane
- Silver Member

De tijdregel gaat in zodra voor een set tien minuten nodig zijn geweest en nog geen 18 punten gescoord zijn. Er wordt dan om-en-om geserveerd en scoort de speler met de opslag geen punt in 13 slagen, gaat het punt naar de tegenstander.
Doorgaans wordt deze regel alleen in hogere klassen gehanteerd, omdat er een tweede scheidsrechter nodig is. Ik vermoed dat in Nederland in het afdelingstafeltennis geen klok wordt bijgehouden en de regel wordt genegeerd.
2.15 De tijdregel
2.15.1 Behalve zoals beschreven in 2.15.2, treedt de tijdregel in werking nadat in een
game 10 minuten speeltijd zijn verstreken of op ieder ander moment indien beide
spelers of paren dit verzoeken.
2.15.2 De tijdregel zal niet in werking treden wanneer in een game 18 punten zijn ge-
scoord.
8
2.15.3 Indien de bal in het spel is als de tijdslimiet is bereikt, moet het spel door de
scheidsrechter worden onderbroken en worden hervat met de beginslag van de
speler die bij de onderbroken rally serveerde; indien de bal niet in het spel is
wanneer de tijdregel in werking treedt, moet het spel worden hervat met de be-
ginslag van de speler die ontving in de onmiddellijk voorafgaande rally.
2.15.4 Daarna serveert iedere speler om de beurt om één punt tot het eind van de game
en als de ontvangende speler of het ontvangende paar 13 terugslagen in een
rally maakt, wint de ontvanger een punt.
2.15.5 Het in werking treden van de tijdregel zal de volgorde van serveren en ontvangen
in een wedstrijd, zoals gedefinieerd in artikel 2.13.6, niet veranderen.
2.15.6 Indien de tijdregel eenmaal is ingegaan, dienen alle volgende games in die
wedstrijd volgens de tijdregel te worden gespeeld
Ik kende de regel niet, dit wordt inderdaad bij ons niet gehanteerd. Zoals ik al vaker heb aangegeven, er is niet eens een klok vaak, dus kan je deze regel ook niet hanteren. Bovendien durf ik te wedden dat minimaal 50% nog nooit van de regel gehoord heeft die competitie speelt (ook niet in de hoofdklasse bv).
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik heb hem geleerd toen mijn vorige team (genoot) tegen iemand speelde die alleen ging schuiven.
Ik hou dat nooit lang vol en ga aanvallen, maar dat deed hij niet. Dus ze bleven maar schuiven en duurde laaaaaaaaaaaaaaaang.
Dus toen ben ik de regel gaan 'leren' ..... Bij normaal spel hoef je deze regel ook niet te kennen ....
EDIT: nou ja .. eigenlijk moet je hem wel kennen natuurlijk
.
Ben benieuwd of mijn score-board automatisch de tijd mee laat lopen. Zoek ik eens op
.
Die doet wel de 2 min inspelen, en 1 min tussen de sets door en de 1min timeout mee laten lopen.
Ik hou dat nooit lang vol en ga aanvallen, maar dat deed hij niet. Dus ze bleven maar schuiven en duurde laaaaaaaaaaaaaaaang.
Dus toen ben ik de regel gaan 'leren' ..... Bij normaal spel hoef je deze regel ook niet te kennen ....
EDIT: nou ja .. eigenlijk moet je hem wel kennen natuurlijk
Ben benieuwd of mijn score-board automatisch de tijd mee laat lopen. Zoek ik eens op
Die doet wel de 2 min inspelen, en 1 min tussen de sets door en de 1min timeout mee laten lopen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Ik heb ook wel eens een ellenlange schuifwedstrijd gehad, ik met de noppen, die ander met inverted rubber en beide schuiven uiteindelijk ging ik uit ongeduld wel eens aanvallen, maar het zou me niks verbazen als die regel daar wel overtreden is... alleen had ik er toen nog nooit van gehoord (en blijkbaar alle andere spelers ook niet).GarField000 schreef: 31 mar 2025, 21:48 Ik heb hem geleerd toen mijn vorige team (genoot) tegen iemand speelde die alleen ging schuiven.
EDIT: nou ja .. eigenlijk moet je hem wel kennen natuurlijk.
Ben benieuwd of mijn score-board automatisch de tijd mee laat lopen. Zoek ik eens op.
We hebben wel een klok achter in de zaal hangen, maar die is onbetrouwbaar en bovendien slecht af te lezen van zo'n afstand... dus er wordt niks met tijd gedaan bij ons, ook niet bij de andere verenigingen waar we komen. Maar een 'towelbreak' doen we ook niet aan... terwijl dit toch ook een regel is? Om de 6 punten.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Towelbreak is voor de hoge nivo's / Hoofdstuk 3 REGLEMENTEN VOOR INTERNATIONALE WEDSTRIJDEN
3.4.4.1.2 A - korte onderbrekingen voor het gebruik van de handdoek na elke 6 punten
vanaf het begin van elke game en bij het wisselen van tafelhelft in de laatst mogelijke game van een individuele wedstrijd
Tijdregel voor iedereen, hoofdstuk 2.15
3.4.4.1.2 A - korte onderbrekingen voor het gebruik van de handdoek na elke 6 punten
vanaf het begin van elke game en bij het wisselen van tafelhelft in de laatst mogelijke game van een individuele wedstrijd
Tijdregel voor iedereen, hoofdstuk 2.15
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Vandaag is het WTT Champions incheon (Korea) begonnen.
Het heet champions, maar de nummers 1 en 2 van de wereld bij de mannen en vrouwen doet niet mee .....
Mijn favo Manika Batra heeft vanmorgen al in de eerste wedstrijd verloren van de nummer 12 van de wereld, QIAN Tianyi.
Ik heb de wedstrijd nog niet gekeken, maar ga ik nog wel even doen.
Brit Eerland doet ook mee. Ze speelt donderdag. 12.35 koreaanse tijd, +9 dus 05.35 ongeveer (7 uur eerder, wij zitten op +2)
Alles speelt op 1 tafel dus makkelijker te volgen.
Edit: sorry ze speelt pas donderdag en niet vandaag
Het heet champions, maar de nummers 1 en 2 van de wereld bij de mannen en vrouwen doet niet mee .....
Mijn favo Manika Batra heeft vanmorgen al in de eerste wedstrijd verloren van de nummer 12 van de wereld, QIAN Tianyi.
Ik heb de wedstrijd nog niet gekeken, maar ga ik nog wel even doen.
Brit Eerland doet ook mee. Ze speelt donderdag. 12.35 koreaanse tijd, +9 dus 05.35 ongeveer (7 uur eerder, wij zitten op +2)
Alles speelt op 1 tafel dus makkelijker te volgen.
Edit: sorry ze speelt pas donderdag en niet vandaag
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
De nummer 3 geplaatst Felix Lebrun verliest van de koreaanse sang su lee. Hij had wel op hele belangrijke punten net en randballen. Ook op 10-9 matchpoint. De set ervoor ook al een stuk of 3 bij de laatste 6 punten.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
ardane
- Silver Member

Oh, maar dat is niet fair.GarField000 schreef: 01 apr 2025, 14:12 De nummer 3 geplaatst Felix Lebrun verliest van de koreaanse sang su lee. Hij had wel op hele belangrijke punten net en randballen. Ook op 10-9 matchpoint. De set ervoor ook al een stuk of 3 bij de laatste 6 punten.
Nou goed, als dat zo is, dan roepen we Felix toch maar tot winnaar uit. Je moet de tafeltennisregels niet zo strak aanhouden en meer als een leidraad zien, las ik laatst.
[running and ducking
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:

----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Wedstrijd van Batra ook gekeken.
Eerste set verlies ze met 11-2 !!!!!. De tweede komt ze met 5-2 achter maar wint hem alsnog in 8-11. 3e set weer aan de broek met 11-3 en 11-6 in de 4e.
Erg goed gespeeld van de dame uit China.
Eerste set verlies ze met 11-2 !!!!!. De tweede komt ze met 5-2 achter maar wint hem alsnog in 8-11. 3e set weer aan de broek met 11-3 en 11-6 in de 4e.
Erg goed gespeeld van de dame uit China.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup: