Najaar 2025
Re: Najaar 2025
Idem qua beterschap Frank, hopelijk ben je snel weer volledig de oude.
Zoals de bekende reclame, met dat guitige meisje: ik heb er zin in in.... en dan bedoel ik, in het nieuwe seizoen!
Zoals de bekende reclame, met dat guitige meisje: ik heb er zin in in.... en dan bedoel ik, in het nieuwe seizoen!
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ik hoop dat ik het plezier in competitie spelen terug ga vinden, want anders gaat komend seizoen waarschijnlijk mijn laatste seizoen competitie spelen worden. De club waar ik competitie ga spelen is op zich wel gezellig, dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Kom maar door met die gehaktballen na afloop!
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
We gaan het allemaal zien wat het ons gaat brengen dit seizoen. In afdeling midden zouden we inprincepe op papier kampioen moeten worden in de 3e klasse. Dat is wel ons streven om zo snel mogelijk terug te keren naar de 2e klasse. Bij Zuid/west is handhaven onze grootste doel en het in iedere geval in de 3e klasse beter doen dan afgelopen seizoen. En ik hoop dat ik de oude vorm weer terug krijg. Wil weer gaan steigen met de rating. Wil boven de 1350 komen dit seizoen. Of het haal baar is weet ik niet. Je moet net goede dag hebben! Bij zuid/west speel ik sowieso de 3 thuiswedstrijden en 1 uitwedstrijd tegen Flash op de zaterdag!
Oh ja, een rating streven... ik hoop dat ik dit seizoen boven de 1100 kan uitkomen, zo hoog ben ik nog niet gekomen.
Dit keer 8 mensen met hogere rating boven mij in de poule, waarvan 1 van mijn eigen team. Eentje exact dezelfde rating als ik en een flink aantal die max 20-60 punten onder mij zitten.
Het team van de vereniging waar ik altijd wel train, maar geen competitie speel zitten ook in mijn poule... nadeel: we kennen elkaar door en door, voordeel, we kennen elkaar door en door hahaha
Gekke is, hun 2de speler qua rating (meer dan 120 punten onder mij), is al een tijdje ongeslagen tijdens trainingen.... en laten we nu juist hun de eerste wedstrijd al ontmoeten... dat wordt dus gelijk vrij bepalend voor de rating. Hun beste speler daarintegen is degene die de lijst aanvoert qua rating en ruim 140 punten meer heeft dan ik... en ons onderlinge resultaat is 50/50....
Dit keer 8 mensen met hogere rating boven mij in de poule, waarvan 1 van mijn eigen team. Eentje exact dezelfde rating als ik en een flink aantal die max 20-60 punten onder mij zitten.
Het team van de vereniging waar ik altijd wel train, maar geen competitie speel zitten ook in mijn poule... nadeel: we kennen elkaar door en door, voordeel, we kennen elkaar door en door hahaha
Gekke is, hun 2de speler qua rating (meer dan 120 punten onder mij), is al een tijdje ongeslagen tijdens trainingen.... en laten we nu juist hun de eerste wedstrijd al ontmoeten... dat wordt dus gelijk vrij bepalend voor de rating. Hun beste speler daarintegen is degene die de lijst aanvoert qua rating en ruim 140 punten meer heeft dan ik... en ons onderlinge resultaat is 50/50....
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Afdeling midden hebben we van 3 van onze 4 spelers persoonlijk waarin we bovenin zitten. En bij Zuidwest heb ik er nog genoeg aantal boven mij zitten qua rating!
Geen rating doel want die is toch al naar de knoppen gegaan. Ik ga lekker vrijuit spelen en zie wel wat het gaat worden.
Bij dit team heb ik namelijk ook geen teambelang. Stel we degraderen dan stop ik sowieso, want lager spelen ga ik niet meer doen.
Stel we blijven erin dan ligt er het eraan hoe het mij is bevallen of ik het seizoen erop nog mee doe.
Bij dit team heb ik namelijk ook geen teambelang. Stel we degraderen dan stop ik sowieso, want lager spelen ga ik niet meer doen.
Stel we blijven erin dan ligt er het eraan hoe het mij is bevallen of ik het seizoen erop nog mee doe.
Backup:
Backup:
Eigenlijk ook verstandiger om geen rating doel te hebben. Maar ik zou het wel leuk vinden om eens boven de 1100 uit te komen... als ik kijk naar hoe ik gemiddeld speel tegen veel al 1200+ rating spelers hoor ik denk ik daar nu ook wel thuis, maar niet elk seizoen heb je echt mogelijkheden om echt te klimmen in je rating. Dit seizoen is daar iets meer kans op, gezien de vele wat hogere ratings. Maar ook nog wel een enkele verdwaald jeugdlid, die je zo onderuit kan schoppen qua rating.Wizzy82 schreef: 28 jul 2025, 13:10 Geen rating doel want die is toch al naar de knoppen gegaan. Ik ga lekker vrijuit spelen en zie wel wat het gaat worden.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Als ik een goede dag heb dan kan ik spelers met een rating van 1500 het lastig maken zoals afgelopen clubkampioenschappen toen in de open klasse ik de 1e game won van zo iemand en deze persoon het in de rest van de wedstrijd erg moeilijk had tegen mij. Rating is maar een indicatie die weinig zegt want de verschillen in de afdelingen zijn daarin groot. Ik heb ooit op 1204 gestaan en jarenlang tussen de 1100 en 1200 gestaan. Waarom zou ik dat doel nu nog hebben om dat weer te halen? Gewoon lekker ballen en weer mijn oude niveau aantikken is vind ik belangrijker en of ik daarbij dan weer richting die rating daarmee zou gaan boeit mij eigenlijk niet zo veel meer.
Voor eind augustus heb ik mij opgegeven voor een toernooitje in de buurt. Eigenlijk gewoon een poule van spelers van gelijke sterkte. Ik ben benieuwd, want dit is wel in afdeling Zuidwest en de kans is groot dat ik dan tegen spelers moet van de club waar ze mijn lidmaatschap hebben beëindigd.
Voor eind augustus heb ik mij opgegeven voor een toernooitje in de buurt. Eigenlijk gewoon een poule van spelers van gelijke sterkte. Ik ben benieuwd, want dit is wel in afdeling Zuidwest en de kans is groot dat ik dan tegen spelers moet van de club waar ze mijn lidmaatschap hebben beëindigd.
Backup:
Backup:
Indeling is bij ons ook bekend. Of ik kan meedoen of een deel mee kan doen weet ik helaas nog niet. Ik moet deze maand een open hartoperatie ondergaan en heb geen idee hoelang het herstel duurt vooropgesteld dat alles goed gaat. Best jammer, want ik had er zin in. Temeer omdat ik afgelopen seizoen toch weer een stukje dichter bij mijn niveau van vroeger kwam. We gaan het zien.
Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik wil je niet teleur stellen, maar dit seizoen gaat hem dan niet meer worden.
Herstel gaat redelijk vlot maar je energie nivo en conditie krijgt een mega klap en kan wel tot een jaar duren voordat je volledig herstelt bent.
Voorjaar 2026 kun je wel weer spelen, maar of je genoeg energie hebt voor 3 wedstrijden op een avond betwijfel ik.
Herstel gaat redelijk vlot maar je energie nivo en conditie krijgt een mega klap en kan wel tot een jaar duren voordat je volledig herstelt bent.
Voorjaar 2026 kun je wel weer spelen, maar of je genoeg energie hebt voor 3 wedstrijden op een avond betwijfel ik.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Misschien heb je gelijk Marc, we gaan het zien. Ik ben een eeuwige optimist en als het anders uitpakt........ jammer, maar dan stel ik gewoon weer een nieuw doel.
Heftig, sterkte daarmee. Nu eerst je gezondheid op orde krijgen en dan maar verder kijken.Depavan schreef: 01 aug 2025, 15:52 Indeling is bij ons ook bekend. Of ik kan meedoen of een deel mee kan doen weet ik helaas nog niet. Ik moet deze maand een open hartoperatie ondergaan en heb geen idee hoelang het herstel duurt vooropgesteld dat alles goed gaat. Best jammer, want ik had er zin in. Temeer omdat ik afgelopen seizoen toch weer een stukje dichter bij mijn niveau van vroeger kwam. We gaan het zien.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Uhm... Eigenlijk heb ik geen zin in competitie meer want op vrijwel iedere vrijdagavond heb ik nu een andere invulling dan tafeltennis en op zich bevalt die invulling mij wel.
Nu zou ik een groepswhatapp met mijn nieuwe team aan kunnen maken waarvan ik nauwelijks iemand ken. Eigenlijk heb ik spijt dat toen ik werd gevraagd voor die club om competitie voor ze te gaan spelen dat ik ja heb gezegd. Wellicht iets te snel gedaan om al is het wel een gezellige club. Wellicht kan ik ervoor zorgen dat ik niet al teveel wedstrijden hoef mee te doen (sowieso de verre uitwedstrijden wil ik ontlopen qua rijden etc)...
Aan de ene kant wil ik nog wel graag competitie spelen maar het is zo dubbel met dat gedoe een jaar geleden. Dat ik vrees dat ik niet gelukkig wordt bij het spelen van competitie bij een zowat compleet onbekend team. Dan had ik nog liever bij het team gespeeld waar we vorig jaar tegen f zijn team hebben gespeeld. Zelfs dat team mis ik naar mijn vertrouwende team dat veld te laag voor mijn niveau speelt.
Nu zou ik een groepswhatapp met mijn nieuwe team aan kunnen maken waarvan ik nauwelijks iemand ken. Eigenlijk heb ik spijt dat toen ik werd gevraagd voor die club om competitie voor ze te gaan spelen dat ik ja heb gezegd. Wellicht iets te snel gedaan om al is het wel een gezellige club. Wellicht kan ik ervoor zorgen dat ik niet al teveel wedstrijden hoef mee te doen (sowieso de verre uitwedstrijden wil ik ontlopen qua rijden etc)...
Aan de ene kant wil ik nog wel graag competitie spelen maar het is zo dubbel met dat gedoe een jaar geleden. Dat ik vrees dat ik niet gelukkig wordt bij het spelen van competitie bij een zowat compleet onbekend team. Dan had ik nog liever bij het team gespeeld waar we vorig jaar tegen f zijn team hebben gespeeld. Zelfs dat team mis ik naar mijn vertrouwende team dat veld te laag voor mijn niveau speelt.
Backup:
Backup:
Wizzy, tja... dat klinkt allemaal erg dubbel zo... en ook bevooroordeeld. Het is een compleet onbekend team zeg je: dat kan je als een kans zien, misschien is het wel het leukste team waar je ooit bij hebt gespeeld.. dat weet je nog niet.
Je hebt hemel en aarde bewogen om weer competitie te spelen... nu heb je het voor elkaar en nu geef je iets anders de prioriteit? Nieuwsgierig als ik ben, wat is dat andere dan?
Je kan altijd inderdaad gewoon aangeven dat je niet zo vaak kan, ik neem ook aan dat jullie de planning in de ttapp gebruiken? Wij wel in elk geval.
Verre uitwedstrijden ontlopen qua rijden, snap ik wel, maar niet heel fair t.o.v. je teamgenoten om alleen dat te vermijden. Ik zou zoiets overleggen met hen, maar wees ook eerlijk tegen ze, eerlijkheid duurt nog steeds het langst.
Je hebt hemel en aarde bewogen om weer competitie te spelen... nu heb je het voor elkaar en nu geef je iets anders de prioriteit? Nieuwsgierig als ik ben, wat is dat andere dan?
Je kan altijd inderdaad gewoon aangeven dat je niet zo vaak kan, ik neem ook aan dat jullie de planning in de ttapp gebruiken? Wij wel in elk geval.
Verre uitwedstrijden ontlopen qua rijden, snap ik wel, maar niet heel fair t.o.v. je teamgenoten om alleen dat te vermijden. Ik zou zoiets overleggen met hen, maar wees ook eerlijk tegen ze, eerlijkheid duurt nog steeds het langst.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Dat andere is mijn bordspellen hobby.
Ik spreek vaak met een groepje vrijdagavond this af om moderne bordspellen te spelen. Is ook een van grote hobbies.
Voor komend seizoen heb ik mij eigenlijk niet ingespannen om competitie te spelen. Eigenlijk ging ik er al van uit dat ik geen competitie zou gaan spelen tot dat ik dus werd gevraagd. Ik denk eerder dat ik hun team daarmee uit de brand help want anders zouden ze maar een 3 persoonsteam hebben.
De club zelf zit op een kwartier rijden en dat is natuurlijk veel meer dan 10 minuten rijden of een paar minuutjes lopen van de andere 2 clubs.
Ik merk wel dat nu ik in de vakantieperiode niet kan tafeltennissen het wel mis, maar of ik de competitie mis weet ik dus eigenlijk niet.
Gisteren een goed gesprek gehad en ik hoop dat ik binnenkort weer gewoon lekker met kan vrij spelen wat ik eigenlijk het leukste vind. Dingen uitproberen. Ver achter de tafel smashes terug spelen etc vind ik eigenlijk het leukst om te doen.
Ik spreek vaak met een groepje vrijdagavond this af om moderne bordspellen te spelen. Is ook een van grote hobbies.
Voor komend seizoen heb ik mij eigenlijk niet ingespannen om competitie te spelen. Eigenlijk ging ik er al van uit dat ik geen competitie zou gaan spelen tot dat ik dus werd gevraagd. Ik denk eerder dat ik hun team daarmee uit de brand help want anders zouden ze maar een 3 persoonsteam hebben.
De club zelf zit op een kwartier rijden en dat is natuurlijk veel meer dan 10 minuten rijden of een paar minuutjes lopen van de andere 2 clubs.
Ik merk wel dat nu ik in de vakantieperiode niet kan tafeltennissen het wel mis, maar of ik de competitie mis weet ik dus eigenlijk niet.
Gisteren een goed gesprek gehad en ik hoop dat ik binnenkort weer gewoon lekker met kan vrij spelen wat ik eigenlijk het leukste vind. Dingen uitproberen. Ver achter de tafel smashes terug spelen etc vind ik eigenlijk het leukst om te doen.
Backup:
Backup:
15 minuten is toch ook niks... ik geef toe, mijn ene club zit op 3 minuten fietsen, ideaal. Maar waar ik competitie speel ben ik 15-20 minuten met de auto onderweg... is eigenlijk ook prima te doen.
Ik zou in elk geval niet zo maar stoppen, ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Bordspellen is ook leuk overigens, deed ik vroeger heel vaak met een vriendengroep, tegenwoordig helaas niet meer.
Ik zou in elk geval niet zo maar stoppen, ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Bordspellen is ook leuk overigens, deed ik vroeger heel vaak met een vriendengroep, tegenwoordig helaas niet meer.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Zo maar stoppen doe ik niet daarvoor vind ik het spelletje te leuk, maar competitie spelen weet ik dus niet. Vergeet niet dat ik vanaf zo ongeveer 1990 bijna onafgebroken competitie speel. Alleen tijdens corona niet en vorig seizoen. Bijna 70 seizoenen dus... en ik merk dat nu ik de vrijdagavonden thuis met bordspellen en fijn gezelschap vul mij dat eigenlijk ook goed bevalt, dus waarom zou ik dan nog competitie gaan spelen waarvoor ik (zeker bij uit wedstrijden) een eind moet gaan rijden voor maar 3 a 4 wedstrijdjes?
Dat neemt niet weg dat ik gewoon doordeweeks wel lekker vrij uit een balletje wil kunnen slaan. Liefst op vrijwel alle dagen van de week en dat had ik toen ik lid was van beide clubs, dus ik vind het erg jammer dat ik dat nu niet meer kan. Dan zou ik bijv. 2x in de week vrij een balletje kunnen slaan zonder competitie te kunnen spelen.
Mijn bordspellen hobby is zo ongeveer even belangrijk dan tafeltennis. Daarbij probeer ik eens per week af te spreken met een groepje. Ik zit ook op een bordspellenclub en ik demo (leg spellen uit) voor bordspellenuitgevers op spellen beurzen. Het is dus best een belangrijke hobby van mij naast tafeltennis.
Dat neemt niet weg dat ik gewoon doordeweeks wel lekker vrij uit een balletje wil kunnen slaan. Liefst op vrijwel alle dagen van de week en dat had ik toen ik lid was van beide clubs, dus ik vind het erg jammer dat ik dat nu niet meer kan. Dan zou ik bijv. 2x in de week vrij een balletje kunnen slaan zonder competitie te kunnen spelen.
Mijn bordspellen hobby is zo ongeveer even belangrijk dan tafeltennis. Daarbij probeer ik eens per week af te spreken met een groepje. Ik zit ook op een bordspellenclub en ik demo (leg spellen uit) voor bordspellenuitgevers op spellen beurzen. Het is dus best een belangrijke hobby van mij naast tafeltennis.
Backup:
Backup:
Wizzy82 schreef: 11 aug 2025, 18:35 Zo maar stoppen doe ik niet daarvoor vind ik het spelletje te leuk, maar competitie spelen weet ik dus niet. Vergeet niet dat ik vanaf zo ongeveer 1990 bijna onafgebroken competitie speel. Alleen tijdens corona niet en vorig seizoen. Bijna 70 seizoenen dus... en ik merk dat nu ik de vrijdagavonden thuis met bordspellen en fijn gezelschap vul mij dat eigenlijk ook goed bevalt, dus waarom zou ik dan nog competitie gaan spelen waarvoor ik (zeker bij uit wedstrijden) een eind moet gaan rijden voor maar 3 a 4 wedstrijdjes?
Misschien moet je dan toch gaan overwegen wat je het dan het leukst vind om.te doen. Misschien dat je dan de competitie wel gaat missen. Begrijp je heel goed verder. Daarom heb ik gelukkig zelf niet veel dingen naast tafeltennis.. Zou het niet kunnen handelen om zo veel dingen te doen. Maar zo heeft ieder zijn meerdere hobby's en soms moet je keuzes maken.
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
I'm the king off hobbies ... en het kan allemaal er naast hoor. Keuzes maken.
In mijn geval gaat tafeltennis voor, maar ik zorg er dan bv voor dat ik op een andere dag de andere hobbies doe.
Mahjong zijn er 3 clubs. De een speelt op donderdag, de andere op vrijdag. Dus gekozen voor de donderdaggroep.
bowlen kun je spelen op ma, di of woensdag. Gekozen voor de maandag. En dan bij uit wedstrijden op die dagen proberen uit te vallen, kan dat niet de andere hobby afzeggen .. maar dat kan dus ook andersom, de andere hobby doen en niet kunnen spelen bij tt.
3 mans teams zijn er toch bijna niet meer dus je moet sowieso een paar keer uitvallen. Goed plannen dus.
En niet komen op de uitwedstrijden die ver of niet op je 'dag' zijn is niet collegiaal. Ik heb ook zo'n teamgenoot gehad en die was snel wieberen.
Je bent samen een team dus je moet het samen op lossen. Als je 4 uitwedstrijden hebt waar niemand heen wil heb je ook een probleem en dan zijn de sociale teamgenoten de pineut omdat ze zich opofferen. Zo hoort het niet in een Team.
In mijn geval gaat tafeltennis voor, maar ik zorg er dan bv voor dat ik op een andere dag de andere hobbies doe.
Mahjong zijn er 3 clubs. De een speelt op donderdag, de andere op vrijdag. Dus gekozen voor de donderdaggroep.
bowlen kun je spelen op ma, di of woensdag. Gekozen voor de maandag. En dan bij uit wedstrijden op die dagen proberen uit te vallen, kan dat niet de andere hobby afzeggen .. maar dat kan dus ook andersom, de andere hobby doen en niet kunnen spelen bij tt.
3 mans teams zijn er toch bijna niet meer dus je moet sowieso een paar keer uitvallen. Goed plannen dus.
En niet komen op de uitwedstrijden die ver of niet op je 'dag' zijn is niet collegiaal. Ik heb ook zo'n teamgenoot gehad en die was snel wieberen.
Je bent samen een team dus je moet het samen op lossen. Als je 4 uitwedstrijden hebt waar niemand heen wil heb je ook een probleem en dan zijn de sociale teamgenoten de pineut omdat ze zich opofferen. Zo hoort het niet in een Team.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Zit wat in, maar we moeten bijv op een maandag uit naar een club dat tegen jullie regio aanligt. Dan weet je ongeveer hoe ver dat is. Ik werk zelf in het zuiden. De andere kant op van die club. Naar huis zijn er vrijwel altijd files waardoor ik dat bijna niet kan halen als ik ook nog op tijd duren te zijn op de verzamelplaats van het team zodat iemand daarvan door gaat rijden.
Eigenlijk is het nauwelijks te doen en ik geef toe dat ik niet heel veel waarde hecht aan dit team. Het is een eer dat ik gevraagd ben en ik help hun er denk ik wel mee, maar ik had liever bij een van de 2 clubs waar ik langer speel of heb gespeeld competitie gespeeld. Met voorkeur voor de club waar ik al heel mijn leven lid van ben omdat die competitie avonden thuis tot 1.00 u doorgaan dmv een lange na borrel tot sluitingstijd van het gebouw. Helaas hebben ze dus niet meer mijn sterkte daar. Een andere speler daar heeft het zelfde probleem en komt dus ook uit voor de club waar ik competitie voor ga spelen. We spelen thuis op dezelfde avond dus hem zie en spreek ik dan ook. Is zelfs een oud teamgenoot van mij geweest en speelt met een kant noppen, maar is beter. Ik kan wel heerlijke lange potten tegen hem spelen.
Bij de andere club zijn de thuiswedstrijden op loopafstand en dat is natuurlijk met drank op na afloop wat makkelijker, maar ja daar competitie spelen zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Eigenlijk is het nauwelijks te doen en ik geef toe dat ik niet heel veel waarde hecht aan dit team. Het is een eer dat ik gevraagd ben en ik help hun er denk ik wel mee, maar ik had liever bij een van de 2 clubs waar ik langer speel of heb gespeeld competitie gespeeld. Met voorkeur voor de club waar ik al heel mijn leven lid van ben omdat die competitie avonden thuis tot 1.00 u doorgaan dmv een lange na borrel tot sluitingstijd van het gebouw. Helaas hebben ze dus niet meer mijn sterkte daar. Een andere speler daar heeft het zelfde probleem en komt dus ook uit voor de club waar ik competitie voor ga spelen. We spelen thuis op dezelfde avond dus hem zie en spreek ik dan ook. Is zelfs een oud teamgenoot van mij geweest en speelt met een kant noppen, maar is beter. Ik kan wel heerlijke lange potten tegen hem spelen.
Bij de andere club zijn de thuiswedstrijden op loopafstand en dat is natuurlijk met drank op na afloop wat makkelijker, maar ja daar competitie spelen zie ik helaas niet snel meer gebeuren.
Backup:
Backup: