Najaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Najaar 2025

Bericht door GarField000 »

Vandaag was de 2e wedstrijd in de duo.
Het was een zeer hectische dag op het werk, met dingen die geregeld moesten worden, file .....

Dat was te zien in de eerste wedstrijd. Maakte veel fouten, ongeduldig, niet met mijn hoofd erbij, en ontzetten veel mazzelballen tegen, en echt op belangrijke momenten zoals 2 x op 9-9 enzo. 1e set verloor ik hierdoor met 14-16. 2e ging beter en won ik met 11-6. Maar daarna ging het weer fout en verloor ik hem. 4e won ik weer .... nipt met 11-9. De 5e ging ik goed van start en kwam 4-1 voor maar verspeel het toch weer en kom op 9-9. Toen was het geluk aan mijn zijde en won ik met 12-10.

Daarna wedstrijd tellen en tot rust komen .... Mijn teamgenoot verloor helaas.
Daarna mocht ik tegen die man. Hij is erg praatgraag ..... maar ik speel goed en kon met hem mee kletsen en simpel in 3 sets winnen.

Mijn teamgenoot mocht zijn 2e spelen. Ik had hem hier nog wel ingeschat op winst maar helaas. 0-3 verloren.

2-2 .. toen de dubbel. Die was vanouds goed en de tegenstander had geen kans. 11-4, 11-4 en 11-7.

3-2 overwinning. Er moet nog een wedstrijd gespeeld worden, maar er zijn nu 2 teams onder ons met 2 wedstrijden gespeeld dus we liggen op schema.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

*-) |-)
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

(C) (B) (^)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 17 sep 2025, 22:51 Vandaag was de 2e wedstrijd in de duo.
Het was een zeer hectische dag op het werk, met dingen die geregeld moesten worden, file .....

Dat was te zien in de eerste wedstrijd. Maakte veel fouten, ongeduldig, niet met mijn hoofd erbij, en ontzetten veel mazzelballen tegen, en echt op belangrijke momenten zoals 2 x op 9-9 enzo. 1e set verloor ik hierdoor met 14-16. 2e ging beter en won ik met 11-6. Maar daarna ging het weer fout en verloor ik hem. 4e won ik weer .... nipt met 11-9. De 5e ging ik goed van start en kwam 4-1 voor maar verspeel het toch weer en kom op 9-9. Toen was het geluk aan mijn zijde en won ik met 12-10.

Daarna mocht ik tegen die man. Hij is erg praatgraag ..... maar ik speel goed en kon met hem mee kletsen en simpel in 3 sets winnen.

Mijn teamgenoot mocht zijn 2e spelen. Ik had hem hier nog wel ingeschat op winst maar helaas. 0-3 verloren.

2-2 .. toen de dubbel. Die was vanouds goed en de tegenstander had geen kans. 11-4, 11-4 en 11-7.

3-2 overwinning. Er moet nog een wedstrijd gespeeld worden, maar er zijn nu 2 teams onder ons met 2 wedstrijden gespeeld dus we liggen op schema.
Zo zie je maar, eerst de mazzelballen voor de tegenstander en uiteindelijk win je ermee ;-)
Verder overigens heel herkenbaar voor mij, dat hectische dag... dat gaat in je hoofd zitten, daarom presteer ik vaak slecht op doordeweekse dagen en op vrijdag beter, omdat vrijdag ik maar een halve dag werk en soms daarna privé heel druk ben, maar soms valt dit mee en ben ik wat ontspannener op de vrijdagavond dan op andere avonden.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 18 sep 2025, 00:34*-) |-)
Je hoefde het niet te lezen maar om dan zo te reageren. Laat ieder zijn verslag maken ongeacht of het nou duo of regulier is!
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

mrfrankes schreef: 18 sep 2025, 13:20
Je hoeft het niet te lezen maar om dan zo te reageren. Laat ieder zijn verslag maken ongeacht of het nou duo of regulier is!
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Onze wedstrijd vanavond is verzet. Ben herstellende van de keelpijn/hoesten gelukkig geen griep
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

TwoFace schreef: 18 sep 2025, 12:21
GarField000 schreef: 17 sep 2025, 22:51 Vandaag was de 2e wedstrijd in de duo.

Zo zie je maar, eerst de mazzelballen voor de tegenstander en uiteindelijk win je ermee ;-)
Verder overigens heel herkenbaar voor mij, dat hectische dag... dat gaat in je hoofd zitten, daarom presteer ik vaak slecht op doordeweekse dagen en op vrijdag beter, omdat vrijdag ik maar een halve dag werk en soms daarna privé heel druk ben, maar soms valt dit mee en ben ik wat ontspannener op de vrijdagavond dan op andere avonden.
Ik had net mijn schoenen aan en toen werd ik nog 2x gebeld terwijl de tegenstander al aan het inspelen was en mijn teamgenoot op me stond te wachten. Dat is echt te zot voor woorden .... Maar goed. Soms heb je die dagen. Ik bereid het liefst voor om wat tt op youtube te kijken met mijn bord op schoot :).
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

mrfrankes schreef:
Je hoefde het niet te lezen maar om dan zo te reageren. Laat ieder zijn verslag maken ongeacht of het nou duo of regulier is!
Wie zegt dat ik op zijn verslag reageer?
Ik quote immers niet zijn verslag.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 18 sep 2025, 14:44
mrfrankes schreef:
Wie zegt dat ik op zijn verslag reageer?
Ik quote immers niet zijn verslag.
Je emoticons zeggen al voldoende...
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Het kan ook over een berichtje van pagina 11 gaan.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Lekker vrijgespeeld vanavond.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Ik ben voor morgen goed genoeg fit om te spelen. Morgen spelen. We een thuis wedstrijd met De Meppers tegen Een en Twintig. Hun staan na 1 wedstrijd op de 2e plek met 6 punten en wij 4e met 6 punten. Belangrijke wedstrijd. Deze spelers hebben op 1 speler na allemaal net onder de 1200 rating of net boven de 1100 rating. Hun slechtste speler zit net onder de 1100 rating. Thuis zijn we vaak op ons sterkst. We gaan het zien wat het ons mee brengt in de 3e klasse! Heb er zin in!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Tuurlijk dat jullie thuis op je sterkst zijn, want jullie zijn die totaal afgeschreven tafels met een spiegelend blad en ronde hoeken waar je de spaanplaat ziet zitten gewend.
Teams die op bezoek komen moeten dusdanig aan die afgeschreven tafels wennen dat jullie daardoor in het voordeel zijn.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 19 sep 2025, 08:37 Tuurlijk dat jullie thuis op je sterkst zijn, want jullie zijn die totaal afgeschreven tafels met een spiegelend blad en ronde hoeken waar je de spaanplaat ziet zitten gewend.
Teams die op bezoek komen moeten dusdanig aan die afgeschreven tafels wennen dat jullie daardoor in het voordeel zijn.
Niet zo klagen jij.. op normale tafels hadden we ook gewoon van jou gewonnen... Dus echt een zeikert ben je af en toe.. ga verder met je leven!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Je hebt geluk dat ik daar nooit meer zal spelen, want een volgende keer zou ik foto's hebben genomen van de staat van de tafels en de wedstrijd onder protest hebben gespeeld.
De foto's door hebben gestuurd naar de bond die op basis daarvan een besluit nemen of je bijv puntenaftrek krijgt of zelfs alle teams uit de competitie worden genomen...

Of wij lager spelen doet er niet toe, maar in de eredivisie en de hogere landelijke competities worden deze tafels dit bonds scheidsrechters van de NTTB echt 100% zeker afgekeurd. Dan moet dat ook in lagere klasses gebeuren want het heeft invloed op het spel.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 19 sep 2025, 09:54 Je hebt geluk dat ik daar nooit meer zal spelen, want een volgende keer zou ik foto's hebben genomen van de staat van de tafels en de wedstrijd onder protest hebben gespeeld.
De foto's door hebben gestuurd naar de bond die op basis daarvan een besluit nemen of je bijv puntenaftrek krijgt of zelfs alle teams uit de competitie worden genomen...

Of wij lager spelen doet er niet toe, maar in de eredivisie en de hogere landelijke competities worden deze tafels dit bonds scheidsrechters van de NTTB echt 100% zeker afgekeurd. Dan moet dat ook in lagere klasses gebeuren want het heeft invloed op het spel.
Niet elke club kan nieuwe tafels aanschaffen. Wij zijn maar een klein clubje. Enige die klaagt dat ben jij. Heb andere er nooit iets over horen te zeggen!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dat anderen er niets over zeggen wil niet zeggen dat ze niet denken: "Wat is de staat van de tafels slecht".

Het is net zoals je bijv friet eet bij een friettent of dat je ergens in een restaurant iets eet.
Zeg je dan dat het slecht is?
Vaak niet, maar je gaat er gewoon in het vervolg niet meer eten waardoor uiteindelijk die horecazaak failliet zal gaan omdat iedereen dat doet en ze geen vaste klanten krijgen.

Helaas heb je bij tafeltennis in de competitie niet de keuze wie je tegenstanders zijn en op welke tafel ze spelen. Zou je die keuze wel hebben dan zou iedereen die competitie speelt teams met zulke afgeschreven tafels niet als tegenstanders kiezen. Immers je wil graag op kwalitatief goede tafels spelen bij tegenstanders.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Morgen gewoon lekker spelen. Heb er zin in. Kijken of ik mijn gemoed toestand kan verbeteren. En dat ik weer goed in mijn ritme zal komen na de blessure. Na de wedstrijden heerlijk wat drankjes hertog Jan nemen!. Word weer een topmiddag/avond. Kijk er naar uit😎
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Hopelijk krijg je tegenstanders die wat van de staat van de tafels zeggen en gelijk na de wedstrijd vertrekken, omdat ze niet na willen borrelen bij een club die op totaal afgeschreven tafels speelt.

Backup:
Plaats reactie