Najaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Najaar 2025

Bericht door TwoFace »

Ik snap heel goed wat Ardane zegt, maar deze discussie hebben we al vaker gevoerd op het forum... niet coachen omdat ik op dat moment scheids ben gaat voor mij/mijn team niet werken, iedereen coacht naar behoefte, mits het maar tussen de games door is en niet tijdens.
Ik weet ook gewoon zeker als ik die houding ga aannemen (voor die keer dat ik dan scheids ben), dat ik misschien mijn teamgenoten ga irriteren of tekort ga doen (ik ben meestal hun coach namelijk) en de houding van iedereen niet plots verandert richting de scheids.

Ik denk dat niet eens wel vallen dat kwartje bij de mensen... niet zozeer omdat ze niet snappen dat ik dan de scheids ben, maar meer omdat de meesten gewoon onvoldoende op de hoogte zijn van alle regels.

Ze zijn niet allemaal zo fanatiek als wij: als ik met iemand begin over bv de laatste mooie wedstrijd die ik gezien heb tussen bv Simon Gauzy vs Lin Yun-ju... dan zeggen ze allemaal: wie zijn dat? Of misschien nog beter om het duidelijk te maken, een wedstrijd tussen Lin Shindong en Truls Moregard... ook dan weten ze niet over wie ik het heb... (al denk ik dat de meesten hier alle spelers die ik net noemde wel kennen).

Wat ik ermee probeer te zeggen... ze weten nog net dat ze 16 cm hoog moeten gooien vanuit een 'vlakke hand'. Maar dan heb je het ook wel gehad denk ik... (al weten ze misschien ook het aantal cm's niet).

ps. Jammer Frank, dat is echt afgedroogd worden dan. Maar zij komen uit de eerste klasse? Gedegradeerd? En toch de verwachte kampioenen? Liggen de verschillen bij jullie zo duidelijk dan tussen de verschillende klassen? Ik bedoel: als hier bij ons een team degradeert uit de eerste klasse naar de 2de ... dan is het echt niet per definitie zo dat de verwachting is dat zij dan de kampioenen worden... ze zullen vaak wel minimaal handhaven, maar er kan zo maar een ander team promoveren.

Wij mogen vanavond weer aantreden, uitwedstrijd (niet fijn op de donderdag, maar vooruit), officieel tegen de huidige laatste, maar dat zegt weinig na 2 wedstrijden (ze hebben tegen de huidige nummer 1 met 7-3 verloren en tegen het team wat onder ons staat (waar wij 6-4 van wonnen) speelden ze 5-5. Nu hebben ze ook een team van 6 spelers, dus het is ook maar afwachten met welke setup ze spelen.

Wij spelen niet met de sterkste setup, maar wel een van de sterkste. Dus ik heb goede hoop... nadeel is het spelen op een donderdag, dat zijn wij absoluut niet gewend... altijd haasten op die dag om überhaupt op tijd te kunnen zijn daar, dat is geen voordeel.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

ardane schreef: 25 sep 2025, 09:18 (En zeg nou niet dat het zonder scheidsrechter niet gaat! Ten eerste heb je die bij het dubbelspel ook niet - toch kun je dubbelen - en ten tweede weten spelers het toch allemaal beter dan een scheidsrechter :P )
Wij hebben normaal gewoon een scheids hoor met de dubbel. Er zijn op dinsdag altijd zoveel mensen dat er altijd wel iemand is die wil tellen ....... Grappige (in dit voorbeeld) is dat juist hij ons ging coachen in de dubbel :D.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Ik begrijp wat ardane zegt en bedoelt, alleen werkt dat gewoon zo niet bij ons in nederland bij de lokale afdelingen.
Zo is het gegroeid en zo zal het blijven. Totodat verplicht wordt dat je minimaal de laagste scheidsrechter cursus gedaan moet hebben om te mogen tellen. Pas bij de divisie komen er bondsscheidsrechters aan te pas met alle regels.

Wat TwoFace heeft meegemaakt is hopelijk een uitzondering. Maar andere 'tellers/scheids' hadden hier waarschijnlijk anders op gereageerd.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

"Dat gáát bij ons helemaal niet!", zeiden ze allemaal, al jaren lang.
Toen kwam er iemand die dat niet wist. En die deed het gewoon.
:D
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ardane,

Ik heb wel echt het idee dat jij vooral veel ervaring in DE hebt en ze daar veel serieuzer met de sport omgaan dan bij ons in NL.
Hoe vaak ik wel niet de opmerking heb gehoord: we spelen geen eredivisie... nee met die houding zal je het ook nooit gaan spelen.

Ik denk dat ik misschien eens de vergelijking trek met voetbal de volgende keer... dat lijken heel veel mensen namelijk wel te begrijpen dat op elk niveau dezelfde regels gelden. Misschien kan ik dan eens bv zeggen: als je iemand pootje haakt in het strafschop gebied bij voetbal krijg je in principe op elk niveau een penalty toch? En als de scheids fluit, dan luister je... geel is geel en rood is rood...

Tja... iets soepeler snap ik wel, aangezien het geen profs zijn en we geen hoofd en -assistent scheidsrechter hebben ... dat 2de zou overigens een hoop kunnen oplossen (als 2 mensen wat roepen/vinden, is altijd krachtiger dan de uitspraak van 1).

Ik blijf gewoon mijn rol goed vervullen voor zover dat binnen mijn mogelijkheden ligt, als ik daar geen vrienden mee maak prima...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 25 sep 2025, 11:15 Ik heb wel echt het idee dat jij vooral veel ervaring in DE hebt en ze daar veel serieuzer met de sport omgaan dan bij ons in NL.
Hoe vaak ik wel niet de opmerking heb gehoord: we spelen geen eredivisie... nee met die houding zal je het ook nooit gaan spelen.
Dat valt hier in de laagste klassen nog aardig tegen, hoor. "We spelen hier geen Bundesliga" hoor ik hier ook.
Vorig jaar, toen ik ergens toch een potje scheidsrechterde, ook nog: toen vertelde ik een speler dat-ie geen wit T-shirt aan mocht. Er kwam een hoop commentaar en ook "we spelen hier geen Bundesliga".
Mijn antwoord: "Het is hier in de laagste klasse niet moeilijker dan in de Bundesliga om een gekleurd shirt aan te trekken."

Anyway...het ging er mij niet om dat je een scheidsrechtersdiploma moet hebben of zo. Mijn punt was, dat je als scheidsrechter die rol moet vervullen, _alsof_ je een neutrale bondsscheidsrechter bent!
Hoe zouden spelers en toeschouwers het in de Eredivisie vinden, als de scheidsrechter tussen de sets opstaat, op een speler afloopt en hem wat tactische adviezen geeft? Inderdaad, dat zou iedereen raar vinden en meteen zeggen "dat zoiets toch echt niet kàn!"
Welnu, zo raar zou dat ook in de laagste klasse moeten zijn naar mijn smaak.
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 25 sep 2025, 11:44
TwoFace schreef: 25 sep 2025, 11:15 Ik heb wel echt het idee dat jij vooral veel ervaring in DE hebt en ze daar veel serieuzer met de sport omgaan dan bij ons in NL.
Dat valt hier in de laagste klassen nog aardig tegen, hoor. "We spelen hier geen Bundesliga" hoor ik hier ook.
Vorig jaar, toen ik ergens toch een potje scheidsrechterde, ook nog: toen vertelde ik een speler dat-ie geen wit T-shirt aan mocht. Er kwam een hoop commentaar en ook "we spelen hier geen Bundesliga".
Mijn antwoord: "Het is hier in de laagste klasse niet moeilijker dan in de Bundesliga om een gekleurd shirt aan te trekken."

Anyway...het ging er mij niet om dat je een scheidsrechtersdiploma moet hebben of zo. Mijn punt was, dat je als scheidsrechter die rol moet vervullen, _alsof_ je een neutrale bondsscheidsrechter bent!
Hoe zouden spelers en toeschouwers het in de Eredivisie vinden, als de scheidsrechter tussen de sets opstaat, op een speler afloopt en hem wat tactische adviezen geeft? Inderdaad, dat zou iedereen raar vinden en meteen zeggen "dat zoiets toch echt niet kàn!"
Welnu, zo raar zou dat ook in de laagste klasse moeten zijn naar mijn smaak.
Ik begrijp echt wel wat je zegt, maar in de eredivisie zit daar ook geen teamgenoot te scheidsen, dus dat vind ik daadwerkelijk anders. Bovendien komen ze meestal naar mij toe en zijn mijn adviezen puur op de persoon af, zoals je moet gewoon je rust bewaren en je eigen spel spelen. Ik vind dat niet echt een probleem om te doen. Ik zeg geen dingen als: je moet een gekke bek trekken of een rotopmerking maken want daar kan hij/zij niet tegen. ... m.a.w. zolang ik maar het gevoel heb dat ik ethisch handel, doe ik niks verkeerd in die dubbelrol.... ik zou het ook zeggen als ik langs de kant zit en niet scheids ben, m.a.w. dat ik dan scheids ben verandert niks aan die situatie.

Neutraliteit behaal ik door een LET te roepen voor beiden, dus ik benadeel niemand opzettelijk, ik ben gewoon neutraal in mijn waarnemen en mijn LET roepen.

Bij voorkeur zit er een onafhankelijke scheidsrechter inderdaad... maar probleem is dat we dat niet zijn, ook niet kunnen zijn als we meedoen die avond... je kan het slechts in gedrag zijn, niet in concreetheid.

Mooie oplossing overigens die je zei bij dat witte shirt.

Wij hadden een keer een speler die was gekomen zonder zijn clubshirt, was hij gewoon vergeten, hij had toen nog een trui aan... hij vroeg of het een probleem was. Dus ik zei, nee daar gaan we niet moeilijk over doen, zolang je maar niet een wit tshirt aan hebt. ... dat had ik beter niet kunnen zeggen... bij inspelen hield hij zijn trui aan (donkere trui), vlak voor de wedstrijd trok hij zijn trui uit... bleek hij wel een tafeltennis shirt eronder te hebben zo eentje van Andro die hier op lijkt Afbeelding niet wit, maar enorm felle kleuren en het leidde nogal af....

Persoonlijk kreeg ik toen wel het idee dat hij dit dus bewust had gedaan.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Depavan
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Depavan »

Strak de regels hanteren blijft een probleem in de lagere klassen. Zelf heb ik me voorgenomen om het maar te nemen zoals het is omdat het eigenlijk vrijwel altijd tot ruzie leidt wanneer je bijvoorbeeld iets zegt over uit de hand serveren.
Jaren geleden heb ik er ooit iets van gezegt en dat leidde meteen op de bekende opmerkingen van: we spelen geen eredivisie enz. Het liep redelijk hoog op en ik heb het toen maar zo gelaten zij het, met de pest in mijn donder. Het toeval wilde dat ik de dubbel moest tellen die avond. Toen een van mijn teamgenoten in het verkeerde vak serveerde ving de tegenstander de bal op en riep: foutservice, waarop ik het punt telde voor mijn team. Uiteraard volgde er een hoop discussie waarop ik riep dat ze niet zo moeilijk moesten doen want we speelden per slot van rekening geen eredivisie.
Het eind van het liedje was dat de tegenstander weigerde om verder te spelen.
Hun derde man was nog wel zo sportief om tegen mij te zeggen dat hij wel begreep waarom ik dit gedaan had. Maar ik heb me toen voorgenomen om het voortaan maar zo te laten omdat ik het de ruzie en discussie niet waard vind. Ik kom om een leuke avond te beleven en niet om mij te ergeren aan wat dan ook.
Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen

Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hahaha,

goeie om ze zo terug te pakken inderdaad. Dat maakt het punt wel gelijk duidelijk.

Enerzijds goed en anderzijds jammer, dat het moment dat dit bij ons afspeelde het de ene-na-laatste wedstrijd was en alleen ik daarna zelf nog moest. Ik laat het er soms ook bij... maar dat is meer als ik zelf speel en mij iets opvalt wat de tegenstander doet, wat eigenlijk niet mag, zoals uit de hand serveren...Echter, stel hij/zij doet dit en ik heb heel moeite met die service daardoor, dan maak ik wel een opmerking als de scheids niks zegt.... helaas is ook daar meestal het resultaat, allemaal scheve gezichten, boosheid en het uit de hand spelen gaat gewoon door, want dat doen ze al 20 jaar zo... (ja dus?).
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dinsdagavond heb ik bij de club op mijn vakantie adres gespeeld. Het was niet druk. Ik was er vroeg want de jeugd speelde nog.

Uiteindelijk kwamen er nog 3 volwassenen (op een club dat ongeveer 130 leden heeft is dat natuurlijk erg weinig), maar dat maakte niet uit want de personen waren van mijn niveau. Er werd besloten dat iedereen 4 sets tegen elkaar speelde. Ik speelde de eerste wedstrijd tegen een lange noppen man. Rating rond de 1250. Eigenlijk speelde ik daar best goed tegen ondanks ik met 3-1 verloor. Daarna tegen de man die erg gelijk niveau had als mij. Het werd 2-2. De laatste wedstrijd was tegen de zwakste en eigenlijk had ik daar gewoon van moeten winnen ipv daarvan werd het 2-2.

Na afloop nog een halfuurtje met ze geborreld en een verlopen biertje gedronken wat ze anders toch weggooiden.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Dat klinkt als een gezellig momentje Wizzy. leuk dat dat kan op je vakantie adres.

Ik heb gisteravond weer mogen spelen voor de competitie. We moesten uit spelen, ik ging met de 2 dames uit mijn team, geen slechte opstelling, qua harde kern van het team denk ik de beste opstelling (we hebben een paar spelers die er meer bij zitten om als reserve op te treden en eentje die net weer begonnen na een lange tijd).

Dame X mocht aantreden tegen heer A, ons was verteld dat heer A eigenlijk erg goed is, maar dan meestal in de 2de helft van de competitie omdat hij niet meer traint. Zijn rating was lager dan die van ons, maar een stukje onderzoek (lees, kijken in ttap) liet me wel inzien dat hij een hogere rating heeft gehad dan wij allemaal (1200+).
Afijn, wedstrijd startte, eerste ging met 5-11 vrij makkelijk naar ons maar al gauw was duidelijk, oppassen voor zijn FH, gaf harde en snelle zij/topspin ballen en de zaal bied niet echt veel ruimte om die te pakken. 9-11 en 7-11. Netjes van Dame X, heer A moet duidelijk op stoom komen. Stiekem dacht ik toen: was ik toch maar begonnen als X, want ik denk dat deze man later op de avond moeilijker te verslaan is.

Toen mocht ik tegen speler B waar ik van de week nog van heb gehoord, hij brengt alles terug... nou dat bleek niet gelogen. Het was niet de berlijnse muur, maar the great wall of china. Kort op lichaam, spreiden, lang kort... ik kwam er maar lastig doorheen. De eerste game 10-12.
Het was een zeer gezellig persoon overigens... waar ik dan wel weer eens op nat kan gaan (ik ga teveel mee in de gezelligheid (grapjes tussendoor etc) en verlies mijn focus 11-6. Ok nu je focus weer pakken, je bent een wedstrijd aan het spelen. Ik kreeg nog een goede tip om een tandje minder gas te geven in mijn spel (mijn afslaan liep niet goed, wilde te hard slaan en sloeg dan teveel of over de tafel of via net over de tafel)... Het lukte me meer focus te pakken en soms (nog niet altijd) rustiger te spelen, meer spin geven, goede plaatsing en laat die kracht maar even zitten. 8-11, ok dit vasthouden 8-11. Yes 2de punt is voor ons ook binnen.

Toen dame Z tegen heer C (heer C bleek achteraf 77 jaar te zijn, wauw dat gaf ik hem niet, nog steeds snel ook achter de tafel). Dame Z kan goed spelen, BH en FH beide aanvallend. Eigenlijk hadden alle tegenstanders vooral een verdedigende BH en een aanvallende FH (net als ik). 6-11. 6-11. 11-8 (hij ging wat meer aanvallen en met zijn aanval plaatste hij scherp en draaide de ballen erg weg, daar moet je voor oppassen). 9-11

Yesss 3de punt is binnen, goed bezig team.

Dan de dubbel.... ik wist al... dubbelen willen we allemaal... vorige keer is Dame X enigzins teruggestapt om een teamgenoot te laten spelen, dus ik was van mening, zij speelt sowieso. Eigenlijk wilde beide dames mij wel in de dubbel hebben, maar ook wilde ze beide wel spelen, dus ik stelde voor, spelen jullie maar de dubbel, dat lukt jullie wel.

Afijn... speler A en speler B gingen dubbelen... ik was de scheids... ik zag dat ze steeds gingen klaar staan om bij de service een flinke spinbal te geven, wat beide heren erg goed kunnen... het lukte mijn teamgenoten onvoldoende om dit te voorkomen (te weinig goede variatie in de service) 11-5, 11-8, 11-6. Geef toe, de heren speelde ook echt goed, leken wel jaren samen te spelen in de dubbel (bleek niet zo te zijn, maar waren wel jeugdvrienden en kenden elkaar al zo'n 40 jaar). 1-3

Speler B tegen dame X, ik gaf haar wat tips voor af, vooral blijven spreiden en kort lang afwisselen en je kansen afwachten. Wat speler B namelijk met zijn 'schuifballen' doet is veel underspin en ook iets zijspin, riskant om op aan te vallen... maar heel soms laat hij een steekje vallen en geeft hij een simpele blok bal terug met FH, die je vrij makkelijk kan afslaan. Ze wist er goed op te anticiperen. 7-11, 5-11, 10-12. Yess 1-4

Speler A tegen dame Z 11-9, 11-7. Ik ging haar coachen... vooral getipt om wat vaker kort te spelen (ze bleef lange ballen geven en daar sloeg hij erg goed op (stiekem ook haar spel, maar hij was er beter in)) en daarnaast iets meer te spreiden. Dat had effect 3-11 (speler A zei nog tegen mij: niet zulke goede tips geven man, ze speelt me gelijk weg)... maar wat daarna gebeurde weet ik niet want onze dame was het helemaal kwijt, fout na fout, cadeautjes weggeven etc 11-7. 2-4

Toen mocht speler C tegen ik speler Y, de oudere man (77). Ik had zijn wedstrijd gezien en zag een goed verdedigende slag met veel effect en een killer FH. Dus ik wilde een klein beetje kijken wat ik wel of niet kon doen, maar vooral ook oppassen voor die FH. 4-11 (ik kon hem vrij makkelijk dwingen een iets te hoge bal terug te geven en dan sloeg ik hard af... eindelijk, die FH liep weer van mij). 6-11, ik merkte dat ik iets te nonchalant werd en heb zelfs bewust een punt laten lopen omdat ik medelijden met de meneer had (begon namelijk erg te mopperen op zichzelf als hij weer een harde bal om zijn oren kreeg). De 3de game was dan ook zogezegd een beetje 'nep'... eigenlijk moet ik het niet doen, maar ik gaf hem bewust wat kansen, hij kon daardoor soms ook lekker afslaan en hij raakte zijn mopperen iets kwijt.
Stiekem wist ik precies wat ik moest doen om mijn punten te pakken, maar mijn onbewuste zag een oude man die ik wat gunde en ik was bereid een game op te offeren. Tot een team genoot me recht in de ogen aan keek en met 1 blik duidelijk boos op me was, want zij zag wat ik deed (ik ben al af en aan teamgenoot met haar sinds ik gestart ben)... ok niet meer doen, nu gewoon je best. Het was 10-10 ondertussen, hij pakte een randje 11-10 en daarna deed ik gewoon steeds weer wat ik daarvoor deed, afdwingen dat hij net iets te hoog sloeg en bam. 11-13 2-5
Mensen aan de bar (die zit achter onze speeltafel waren ondertussen elders gaan zitten vanwege de harde ballen die steeds hun kant op kwamen 8-|

Speler B tegen dame Z... ze wist ondertussen voldoende van hem, dus spelen maar. 11-13, 11-5 (ze kwam een soort van geïrriteerd bij mij om coaching te vragen... ze vond dit spel echt niet leuk en hij brengt alles terug... tja... ik gaf al aan, klopt dat doet hij, maar dat weet je.. toch maakt hij foutjes die je kan benutten (haar getipt over de blok bal die hij soms tussendoor, dat ze die moet afslaan) en zij houd er niet van, maar toch maar gezegd dat ze beter niet kan openen op zijn schuifballen (want dat ging niet goed), maar terug moet schuiven en moet wachten op die kansjes... ja maar... tja, wil je winnen, dan moet je door die zure appel heen. 9-11, goed zo... maar dan 4-11 (ze deed weer totaal niet wat we hadden afgesproken, toch weer even gecoacht en nu deed ze het prima, opende nog wel wat vaker, maar nu ging ook het goed 4-11 (2-6).

Toen ging speler C (oudere meneer) tegen dame X... ik zat ondertussen aan de bar met een biertje met speler A te kletsen (wij moesten daarna tegen elkaar), leuke gesprekken gehad... tussendoor zag ik niet veel van de wedstrijd, maar eerlijk gezegd dacht ik zelf: dat doet zij makkelijk....
Helaas was dit anders... 12-10, 11-6, 11-8 (3-6)... ik begreep eerlijk gezegd niet hoe dit kon en was een beetje teleurgesteld in mijzelf dat ik niet heb gekeken en haar heb gecoacht, dat liet ik dit keer aan dame Z over.

Speler A en ik mochten tegen elkaar, 11-5 ... kom ook vent, je bent er met je kop niet bij. 2-11, ik wist nu wat ik moet doen... toen bestelde speler A een biertje bij de bar (staat op die plek letterlijk 1,5 meter van de bar)... en zij gelijk: ook eentje voor hem en grapte nog tegen me... wil je ander s een bokbiertje, wat is het zwaarste wat we hebben tegen de barman hhaha

Afijn, ik stond ondertussen lekker te spelen voor mij was het wel duidelijk dat ik deze niet meer zou weggeven, dus ik ging wat nonchalant spelen... ook nu kreeg ik weer boze blik van dame X... ze herkende dit weer van mij... dus focus weer aan... 9-11, 9-11. 3-7 voor ons, netjes al denk ik achteraf dat 2-8 zeker haalbaar moest zijn geweest. Maar ik mag niet klagen, want deze tegenstander is echt wel pittig.

Dame Z moest er gelijk vandoor, dat wisten we, ze was met eigen vervoer gekomen. Wij bleven nog een tijdje naborrelen (dame Z reed en is vrij vandaag en ik vind het niet erg om later terug te zijn). Heel gezellig ook nadien met het andere team... dit is nu precies weer waar tafeltennis om draait voor mij, leuke wedstrijden en gezelligheid met het andere team. Allemaal mensen, allemaal verhalen en allemaal plezier erin.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wij mogen morgen tegen stiphout. Kreeg al te horen dat hun beste man speelt met een rating van 1360. Hopelijk speelt mijn oude teamgenote sharon mee zal wel leuk zijn. Hopelijk kan ik morgen weer goed spelen net als vorige week. Zal morgen wel iets zwaarder worden maar meestal ben ik altijd erg goed als ik tegen betere spelers speel. Dus we gaan het zien morgen. Heb er zin in!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Klinkt ook gezellig TwoFace en een mooie overwinning zo te lezen. Gezelligheid is ook belangrijk.

Ik was deze midweek op vakantie en heb vandaag nog aardig wat gereden, maar gelukkig kon ik een uurtje rusten voordat ik ging koken en de wedstrijd was.

Het was een uitwedstrijd en ik speelde boven verwachting goed vind ik zelf. Alle 3 de wedstrijd constant hetzelfde goede niveau en ik won ze alle 3 waaronder van iemand die nog op 100% stond. Uitslag 3-7 winst (minste dienst van ons verloor helaas alles). Eerste rating doel is ruimschoots behaald op naar volgend doel.

De rekening was nog niet eens 3 euro. Zelden zo'n lage rekening gehad. Dacht dat een AA-drink en blikje fris maar 1,25 was. Ik heb na afloop nog gezegt dat ik dit wel heel weinig vind. Gezellig team was het trouwens.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

mrfrankes schreef: 26 sep 2025, 12:24 Wij mogen morgen tegen stiphout. Kreeg al te horen dat hun beste man speelt met een rating van 1360. Hopelijk speelt mijn oude teamgenote sharon mee zal wel leuk zijn. Hopelijk kan ik morgen weer goed spelen net als vorige week. Zal morgen wel iets zwaarder worden maar meestal ben ik altijd erg goed als ik tegen betere spelers speel. Dus we gaan het zien morgen. Heb er zin in!
Fijne 3-7 verlies en mooi dat de 5-setters de kant voor Stiphout opvielen. Onderste 4 eindigen waar je team nu bij staat lijkt mij dus een terechte plaats.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 27 sep 2025, 19:57
mrfrankes schreef: 26 sep 2025, 12:24 Wij mogen morgen tegen stiphout. Kreeg al te horen dat hun beste man speelt met een rating van 1360. Hopelijk speelt mijn oude teamgenote sharon mee zal wel leuk zijn. Hopelijk kan ik morgen weer goed spelen net als vorige week. Zal morgen wel iets zwaarder worden maar meestal ben ik altijd erg goed als ik tegen betere spelers speel. Dus we gaan het zien morgen. Heb er zin in!
Fijne 3-7 verlies en mooi dat de 5-setters de kant voor Stiphout opvielen. Onderste 4 eindigen waar je team nu bij staat lijkt mij dus een terechte plaats.
Ben je nu aan het stoken? Vreselijke mannetje ben je geworden.
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Helaas 3-7 verlies. Frenklin was te goed. 2-3 verloren. Helaas in de dubbel in de 5e game sloeg ik per ongeluk mijn batje kapot en in mijn laatste wedstrijd schoot het weer in de rug in de 3e game. We waren zeker niet kansloos vandaag. Maar helaas. Wel een gezellig team!
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Kreeg te horen vandaag dat de club bezig was met nieuwe tafels. Dus ben benieuwd binnenkort!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

mrfrankes schreef: 27 sep 2025, 20:34 Kreeg te horen vandaag dat de club bezig was met nieuwe tafels. Dus ben benieuwd binnenkort!
Eindelijk! Dan lijkt het toch zijn vruchten af te werpen dat ik er wat van heb gezegd.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe tafels in de zaal en of dan ook de weerkaatsing goed is opgelost.

Ik hoop echt voor je dat deze tafels zo snel mogelijk worden geleverd.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 27 sep 2025, 20:43
mrfrankes schreef: 27 sep 2025, 20:34 Kreeg te horen vandaag dat de club bezig was met nieuwe tafels. Dus ben benieuwd binnenkort!
Eindelijk! Dan lijkt het toch zijn vruchten af te werpen dat ik er wat van heb gezegd.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe tafels in de zaal en of dan ook de weerkaatsing goed is opgelost.

Ik hoop echt voor je dat deze tafels zo snel mogelijk worden geleverd.
Die krijg je niet te zien!. Ga ik niet naar je sturen. Als.je zo blijft stoken.. jij heb niks met onze club te maken. En wat je hier heb gezegt heeft er niks mee te maken. Dus je lult weer totale onzin....
BBB
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door BBB »

Wizzy82 schreef: 27 sep 2025, 19:57
Je blijft verbazen, Wizzy. Wat een treurigheid.
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
Plaats reactie