Najaar 2025
Re: Najaar 2025
Jammer dat het gedoe maar door blijft gaan. Er is weinig meer over van dit onderwerp. Ik sluit hem. Wellicht dat het in het voorjaar weer normaal kan. Sorry voor de anderen. Ik ben klaar met politieagent spelen.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Na meerdere berichten, gaat het onderwerp weer open. Laten we het weer hebben over tafeltennis en de competitie. Ik kijk uit naar de wedstrijdverslagen. Ga aub respectvol met elkaar om.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Daar maak ik dankbaar gebruik van van_doorn :-)
Afgelopen vrijdag mochten we tegen de koploper uit.
Wij hadden eigenlijk eerst maar 2 spelers... maar een van de dames uit mijn team ging zich opofferen en zou een verjaardag skippen om met ons mee te doen. Helaas kregen we rond 14.45uur een berichtje dat ze in kop van Groningen met pech met de auto stond en hoogstwaarschijnlijk het allemaal niet zou gaan redden (ANWB zou er namelijk pas een uur later zijn) en wat bleek een gat in de versnellingsbak dus ze kon niet verder rijden. Ik bood haar gelijk aan dat ze mijn auto mag lenen (ik heb momenteel een auto te koop staan, maar al een andere gekocht).
Afijn lang verhaal, heel veel geregel onderling, maar we hebben het voor elkaar gekregen redelijk op tijd met 3 man daar te staan en van te voren netjes iedereen ingelicht, andere team + wedsecretaris + competitieleider (we moesten haar namelijk ergens van station op pikken waardoor we ietsjes te laat zouden zijn (normaal moesten we om 19.45uur uiterlijk aanwezig zijn en om 20.00uur starten) we waren er nu rond 20.05uur.
Ik (X) mocht weer aftrappen tegen een speler ( A ) die ik 2 keer eerder had ontmoet in de competitie en beide keren gewonnen, maar via via had ik vernomen dat deze nog relatief jonge jongen wel veel beter was geworden. Dat klopte ook... de eerste ging met moeite naar mij in 11-13, 2de ging naar hem 11-6, 11-8 (ik mistte echt focus) Hierna heb ik even 2 minuten (of een minuut) naar de muur gekeken terwijl ik probeerde tot een soort bezinning te komen, wat lukte 5-11, daarna werd hij heel goed gecoacht door een ervaren rot (tevens hun beste speler met 100% score) dus de laatste game was een uitdaging maar 9-11.
Daarna hun ervaren rot ( B ) tegen onze speler ( Y ) die al een tijdje niet meer getraind of gespeeld had (doet voor het eerst sinds 5 jaar weer mee in competitie, maar is er al wel bij vanaf zijn jeugd, tevens een noppen speler (dankzij hem ben ik noppen gaan spelen). Hij maakte echter geen kans 11-7, 11-1, 11-3 (wat een aanvallen had B zeg...).
Toen onze dame ( Z ) tegen een speler ( C ) die ik in competitie ook 2 keer eerder tegen kwam en nooit van hem won, maar op toernooien al 4 keer tegen kwam en toen nooit van hem verloor.... Ik heb onze dame hoog zitten, dus ik dacht: deze is voor haar.
11-9 ... hmm... ze speelt hem in de kaart... lange spel, aanvallend, he likes it. Dus ik coachte haar, advies om meer te verstoren, af en toe schuiven tussendoor, meer spreiden en meer kort lang. Het werkt, 5-11, 5-11. Mooi! Volgende game, ik zeg nog tegen haar: dit spel moet je vasthouden, echter dat deed ze niet, ze ging weer mee in zijn spel 11-9... daarna zelfde verhaal 12-10... tja ik ben niet de beste speler, maar inzicht heb ik wel. Zonde, ze baalde zelf ook dat ze niet geluisterd had.
De dubbel... normaal altijd een uitdaging bij ons wie dat gaat doen (want iedereen wil), maar tot mijn verbazing wilde speler Y niet dubbelen... ik en Z nou mooi, want wij dubbelen heel graag samen en dat gaat ook meestal wel heel goed. ...
Nu was de ervaren rot ( B ) gecombineerd met speler A... dus niet te hoog van de toren blazen want vooral B is erg goed.
5-11, top doorzetten dit... echter de andere combi leek minder effectief (nu moest Z vangen van B en serveren op A). 11-8. Ok terug in de juiste combi 12-14 (teveel fouten dit keer, maar toch)... daarna even kort overleg met Z gehad, wat tips gegeven (vooral kort spelen op B), dit bleek effectief 5-11. Top, in deze combinatie hebben we de dubbel nog nooit verloren.
Daarna mocht ik tegen speler B, dat wordt lastig... 11-9 niet nodig (foutjes mijnerzijds) en pech... laatste 2 punten waren netbal en randbal voor hem... Kom op, herpakken, je weet wat je moet doen om het hem moeilijk te maken. 5-11 goed zo, dit vasthouden. Maar bij B ging een knop om ofzo... hij werd super aanvallend in eens... liep heel veel om en deed dat erg goed... 11-8, 11-7... verdiend verloren TwoFace.
Toen A - Z 8-11, 9-11, 11-8, 11-8 ze had duidelijk weer coaching nodig... tips gegeven en ze beloofde dit keer echt wel te luisteren. Dat deed ze goed en pakte de laatste met 4-11.
Toen C-Y. Ik dacht nog, hier zal Y misschien wel moeite mee hebben... maar het was anders 3-11, 10-12, 7-11. Y leek zich totaal geen raad te weten met het terugbrengen via de noppen... nu doet Y dit anders dan ik... echter ik had verwacht dat C hier doorheen zou slaan. Chapeau Y!
B-Z... 7-11, 11-9, 8-11, 11-9, 11-5. Jammer... het was een topwedstrijd die ik mocht scheidsen en Z speelde fantastisch, maar B ook. Helaas leek ze in de laatste game haar focus te missen... geen idee waarom, wist ze zelf ook niet.
Toen mocht ik (X) tegen mijn angstgegner ( C ). 11-5, 7-11, 11-5, 7-11.... ik kreeg eigenlijk pas tegen het eind van de 4de game weer door wat ik moest doen, 6-11.... puur op tactiek gewonnen, maar onderdeel van de tactiek was de ballen hoog terugkrijgen en aframmen wat me wel lukte tegen hem.
Toen A-Y, Y kreeg gelijk allemaal tips van ons mee en voerde dit heel goed uit 8-11, 8-11 en 2-11.
4-6 gewonnen en zo 2 punten op hun ingelopen (ze stonden 5 punten boven ons).
Ander team had verrassend met 8-2 gewonnen die avond waardoor we nu gedeeld 2de staan met 23 punten en nummer 1, waar we net van gewonnen hebben staan op 26 punten. Niet ontevreden en weer een leuke tafeltennisavond gehad.
Wij hadden eigenlijk eerst maar 2 spelers... maar een van de dames uit mijn team ging zich opofferen en zou een verjaardag skippen om met ons mee te doen. Helaas kregen we rond 14.45uur een berichtje dat ze in kop van Groningen met pech met de auto stond en hoogstwaarschijnlijk het allemaal niet zou gaan redden (ANWB zou er namelijk pas een uur later zijn) en wat bleek een gat in de versnellingsbak dus ze kon niet verder rijden. Ik bood haar gelijk aan dat ze mijn auto mag lenen (ik heb momenteel een auto te koop staan, maar al een andere gekocht).
Afijn lang verhaal, heel veel geregel onderling, maar we hebben het voor elkaar gekregen redelijk op tijd met 3 man daar te staan en van te voren netjes iedereen ingelicht, andere team + wedsecretaris + competitieleider (we moesten haar namelijk ergens van station op pikken waardoor we ietsjes te laat zouden zijn (normaal moesten we om 19.45uur uiterlijk aanwezig zijn en om 20.00uur starten) we waren er nu rond 20.05uur.
Ik (X) mocht weer aftrappen tegen een speler ( A ) die ik 2 keer eerder had ontmoet in de competitie en beide keren gewonnen, maar via via had ik vernomen dat deze nog relatief jonge jongen wel veel beter was geworden. Dat klopte ook... de eerste ging met moeite naar mij in 11-13, 2de ging naar hem 11-6, 11-8 (ik mistte echt focus) Hierna heb ik even 2 minuten (of een minuut) naar de muur gekeken terwijl ik probeerde tot een soort bezinning te komen, wat lukte 5-11, daarna werd hij heel goed gecoacht door een ervaren rot (tevens hun beste speler met 100% score) dus de laatste game was een uitdaging maar 9-11.
Daarna hun ervaren rot ( B ) tegen onze speler ( Y ) die al een tijdje niet meer getraind of gespeeld had (doet voor het eerst sinds 5 jaar weer mee in competitie, maar is er al wel bij vanaf zijn jeugd, tevens een noppen speler (dankzij hem ben ik noppen gaan spelen). Hij maakte echter geen kans 11-7, 11-1, 11-3 (wat een aanvallen had B zeg...).
Toen onze dame ( Z ) tegen een speler ( C ) die ik in competitie ook 2 keer eerder tegen kwam en nooit van hem won, maar op toernooien al 4 keer tegen kwam en toen nooit van hem verloor.... Ik heb onze dame hoog zitten, dus ik dacht: deze is voor haar.
11-9 ... hmm... ze speelt hem in de kaart... lange spel, aanvallend, he likes it. Dus ik coachte haar, advies om meer te verstoren, af en toe schuiven tussendoor, meer spreiden en meer kort lang. Het werkt, 5-11, 5-11. Mooi! Volgende game, ik zeg nog tegen haar: dit spel moet je vasthouden, echter dat deed ze niet, ze ging weer mee in zijn spel 11-9... daarna zelfde verhaal 12-10... tja ik ben niet de beste speler, maar inzicht heb ik wel. Zonde, ze baalde zelf ook dat ze niet geluisterd had.
De dubbel... normaal altijd een uitdaging bij ons wie dat gaat doen (want iedereen wil), maar tot mijn verbazing wilde speler Y niet dubbelen... ik en Z nou mooi, want wij dubbelen heel graag samen en dat gaat ook meestal wel heel goed. ...
Nu was de ervaren rot ( B ) gecombineerd met speler A... dus niet te hoog van de toren blazen want vooral B is erg goed.
5-11, top doorzetten dit... echter de andere combi leek minder effectief (nu moest Z vangen van B en serveren op A). 11-8. Ok terug in de juiste combi 12-14 (teveel fouten dit keer, maar toch)... daarna even kort overleg met Z gehad, wat tips gegeven (vooral kort spelen op B), dit bleek effectief 5-11. Top, in deze combinatie hebben we de dubbel nog nooit verloren.
Daarna mocht ik tegen speler B, dat wordt lastig... 11-9 niet nodig (foutjes mijnerzijds) en pech... laatste 2 punten waren netbal en randbal voor hem... Kom op, herpakken, je weet wat je moet doen om het hem moeilijk te maken. 5-11 goed zo, dit vasthouden. Maar bij B ging een knop om ofzo... hij werd super aanvallend in eens... liep heel veel om en deed dat erg goed... 11-8, 11-7... verdiend verloren TwoFace.
Toen A - Z 8-11, 9-11, 11-8, 11-8 ze had duidelijk weer coaching nodig... tips gegeven en ze beloofde dit keer echt wel te luisteren. Dat deed ze goed en pakte de laatste met 4-11.
Toen C-Y. Ik dacht nog, hier zal Y misschien wel moeite mee hebben... maar het was anders 3-11, 10-12, 7-11. Y leek zich totaal geen raad te weten met het terugbrengen via de noppen... nu doet Y dit anders dan ik... echter ik had verwacht dat C hier doorheen zou slaan. Chapeau Y!
B-Z... 7-11, 11-9, 8-11, 11-9, 11-5. Jammer... het was een topwedstrijd die ik mocht scheidsen en Z speelde fantastisch, maar B ook. Helaas leek ze in de laatste game haar focus te missen... geen idee waarom, wist ze zelf ook niet.
Toen mocht ik (X) tegen mijn angstgegner ( C ). 11-5, 7-11, 11-5, 7-11.... ik kreeg eigenlijk pas tegen het eind van de 4de game weer door wat ik moest doen, 6-11.... puur op tactiek gewonnen, maar onderdeel van de tactiek was de ballen hoog terugkrijgen en aframmen wat me wel lukte tegen hem.
Toen A-Y, Y kreeg gelijk allemaal tips van ons mee en voerde dit heel goed uit 8-11, 8-11 en 2-11.
Ander team had verrassend met 8-2 gewonnen die avond waardoor we nu gedeeld 2de staan met 23 punten en nummer 1, waar we net van gewonnen hebben staan op 26 punten. Niet ontevreden en weer een leuke tafeltennisavond gehad.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Nette overwinning TwoFace.
Vanavond moet mijn team, maar ik doe niet mee ivm ik het bijna niet kan halen. Het is namelijk een uitwedstrijd redelijk ver weg in een van de mooiste tafeltennis speelzalen van het land vind ik.
Vanavond moet mijn team, maar ik doe niet mee ivm ik het bijna niet kan halen. Het is namelijk een uitwedstrijd redelijk ver weg in een van de mooiste tafeltennis speelzalen van het land vind ik.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Komende weekend een druk tafeltennis weekend. Hopelijk houd mijn rug het goed. Komende vrijdag moet ik toch spelen en dan spelen we thuis tegen overhees. Wij spelen dan met ons sterkste opstelling. Zaterdag naar flash toe met 2 noppen spelers gezellig... Zondag clubkampioenschappen bij VTV!. Super veel zin in dit weekend. Vrijdag mijn nieuwe frame testen. Ik ben best simpel en kan bijna op alles spelen. Dus ik zal geen terug val krijgen met nieuwe materialen...
Mooie overwinning Twoface. Goed gedaan!.TwoFace schreef: 06 okt 2025, 13:30 Daar maak ik dankbaar gebruik van van_doorn :-)
Mijn teamgenoten hebben vandaag met 6-4 verloren. Mijn sterke teamgenoot heeft weer alles gewonnen. We staan nu eerste, maar wel met een wedstrijd meer op het team dat kampioen gaat worden (staan maar 3 punten achter ons).
Overigens wel grappig om te zien dat het team met de laagste teamrating (wij dus) nu bovenaan staat.
Overigens wel grappig om te zien dat het team met de laagste teamrating (wij dus) nu bovenaan staat.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Gisteravond moest ik spelen voor de DUO.
1297 en 1310 (dat heb ik achteraf pas bekeken hoor, ik kijk daar nooit naar vooraf)
Normaal spelen de 1310 en een 1050 rating speler. De 1297 speelt alleen als invaller als iemand niet kan.
Uiteraard net tegen ons
….
Ik mocht eerst tegen 1297. Ik vond het geen leuke wedstrijd om 2 redenen.
We hebben denk ik wel 25 net en rand ballen gehad, misschien meer. Maar 5 per set was niet gek.
Dan weer ik, dan weer hij daar gaat het niet om .. maar ik wordt er echt gefrustreerd van, ook als ik ze mee heb.
Eerst set speelt hij goed en ik niet. Veel te vel en te veel fouten, FH maar ook BH. Hij begon met de net en kantballen deze set
Maar ik win hem toch met 6-11. 2e set gaat de rand/netbal ellende door en ik verlies met 11-7.
3e set is super spannend. Ik win uiteindelijk met 16-18. 4e set heb ik de rand en net ballen, maar hij wint uiteindelijk omdat ik in mijn hoofd al gewonnen had door die 3e set. Ok 2.2 … laatste set. Kom op kop erbij.
Ik sta snel met 3-0 achter …. 4-1 …. 6-2 … ik neem een timeout. Ik pep mezelf op … blijf rustig .. je kan dit.
Ik kom terug tot 6-5 …. rand/net bal. 7-5. rand/net bal 8-5. 9-6 … en toen 2 rand/kant ballen. 11-6 verloren.
Ik was goed ziek, gelukkig moest ik zitten en kon ik even tot mezelf komen.
teamgenoot gaat tegen de 1310 speler, maar komt duidelijk te kort maar blijft toch mooi bij. Daarna moest hij gelijk door naar mijn tegenstander. Nou dat was geen partij. Hij heeft 14 punten gehaald in 3 sets.
3-0 achter … grrrr.
Daarna ik tegen de 1310 rating. Hij speelt me precies in de kaart. Begin met een snelle service op de backhand en daar verslikte ik me in want had het niet verwacht. Daarna deed hij het weer dus ik stond klaar en ik druk hem ver op zijn backhand op zijn buik. Later deed hij het weer en liep al om en toen drukte ik hem ver op de FH. En hij was gelijk klaar met die service. Daarna ging met met veel backspin serveren waar ik dan toch echt open doel schieten heb.
Alles liep. Hij heeft 12 punten gehaald in 3 sets. Gelukkig een punt voor ons.
Daarna de dubbel. Was een mooie wedstrijd, maar we kwamen echt te kort samen. 4-1 verloren.
Met 5 wedstrijden hebben we nu 7 punten. Dat gaat hem niet worden dit seizoen. Het team waar we de eerste wedstrijd van gewonnen hebben staat ook op 7 punten maar moet donderdag nog spelen tegen het team wat met 10 punten op 5 staat. Dus ik denk dat we hier niet in de 2e klasse blijven.
Ik sta op 6 uit 10 (60%), rating 1273 +25
Teamgenoot staat op 0 uit 10, rating 1042 -43
Hij moet dus wel wat gaan winnen
. Vorig jaar had hij er 6 gewonnen waarvan 5 in de laatste 4 wedstrijden dus het kan nog wel. Maar vorig jaar was ik nummer 4 in rating en hij middenmoot. Nu ben ik midden moot en hij 4e van onderen dus de poule is een stuk sterker.
Voor voorjaar 2026 moet ik even goed gaan kijken wat ik ga doen. Ik wil eigenlijk stoppen met 2x per week competitie spelen. Als je beide 6/7 x moet gaat het nog wel, maar als ik 20 x moet spelen vind ik het wel wat veel worden. Ik speel nu ongeveer alle wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden regulier moeten we op dinsdag waarbij ik ook duo moet spelen. Dus dan ga ik even kijken wat handig is. Als we er bij de DUO al zeker uit liggen kan ik misschien beter regulier spelen als we daar punten nodig hebben voor kampioenschap.
1297 en 1310 (dat heb ik achteraf pas bekeken hoor, ik kijk daar nooit naar vooraf)
Normaal spelen de 1310 en een 1050 rating speler. De 1297 speelt alleen als invaller als iemand niet kan.
Uiteraard net tegen ons
Ik mocht eerst tegen 1297. Ik vond het geen leuke wedstrijd om 2 redenen.
We hebben denk ik wel 25 net en rand ballen gehad, misschien meer. Maar 5 per set was niet gek.
Dan weer ik, dan weer hij daar gaat het niet om .. maar ik wordt er echt gefrustreerd van, ook als ik ze mee heb.
Eerst set speelt hij goed en ik niet. Veel te vel en te veel fouten, FH maar ook BH. Hij begon met de net en kantballen deze set
Maar ik win hem toch met 6-11. 2e set gaat de rand/netbal ellende door en ik verlies met 11-7.
3e set is super spannend. Ik win uiteindelijk met 16-18. 4e set heb ik de rand en net ballen, maar hij wint uiteindelijk omdat ik in mijn hoofd al gewonnen had door die 3e set. Ok 2.2 … laatste set. Kom op kop erbij.
Ik sta snel met 3-0 achter …. 4-1 …. 6-2 … ik neem een timeout. Ik pep mezelf op … blijf rustig .. je kan dit.
Ik kom terug tot 6-5 …. rand/net bal. 7-5. rand/net bal 8-5. 9-6 … en toen 2 rand/kant ballen. 11-6 verloren.
Ik was goed ziek, gelukkig moest ik zitten en kon ik even tot mezelf komen.
teamgenoot gaat tegen de 1310 speler, maar komt duidelijk te kort maar blijft toch mooi bij. Daarna moest hij gelijk door naar mijn tegenstander. Nou dat was geen partij. Hij heeft 14 punten gehaald in 3 sets.
3-0 achter … grrrr.
Daarna ik tegen de 1310 rating. Hij speelt me precies in de kaart. Begin met een snelle service op de backhand en daar verslikte ik me in want had het niet verwacht. Daarna deed hij het weer dus ik stond klaar en ik druk hem ver op zijn backhand op zijn buik. Later deed hij het weer en liep al om en toen drukte ik hem ver op de FH. En hij was gelijk klaar met die service. Daarna ging met met veel backspin serveren waar ik dan toch echt open doel schieten heb.
Alles liep. Hij heeft 12 punten gehaald in 3 sets. Gelukkig een punt voor ons.
Daarna de dubbel. Was een mooie wedstrijd, maar we kwamen echt te kort samen. 4-1 verloren.
Met 5 wedstrijden hebben we nu 7 punten. Dat gaat hem niet worden dit seizoen. Het team waar we de eerste wedstrijd van gewonnen hebben staat ook op 7 punten maar moet donderdag nog spelen tegen het team wat met 10 punten op 5 staat. Dus ik denk dat we hier niet in de 2e klasse blijven.
Ik sta op 6 uit 10 (60%), rating 1273 +25
Teamgenoot staat op 0 uit 10, rating 1042 -43
Hij moet dus wel wat gaan winnen
Voor voorjaar 2026 moet ik even goed gaan kijken wat ik ga doen. Ik wil eigenlijk stoppen met 2x per week competitie spelen. Als je beide 6/7 x moet gaat het nog wel, maar als ik 20 x moet spelen vind ik het wel wat veel worden. Ik speel nu ongeveer alle wedstrijden. Alleen de laatste 2 wedstrijden regulier moeten we op dinsdag waarbij ik ook duo moet spelen. Dus dan ga ik even kijken wat handig is. Als we er bij de DUO al zeker uit liggen kan ik misschien beter regulier spelen als we daar punten nodig hebben voor kampioenschap.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Gewoon lekker alleen regulier in het voorjaar 2026 gaan spelen Marc. Is veel gezelliger, omdat je dan nooit alleen aan de kant zit en met name bijna niet doordeweeks spelen. Meestal op vrijdagavond.
De andere positieve punten / voordelen van regulier tov duo, zal ik je besparen voordat die discussie weer gaat opladen.
De andere positieve punten / voordelen van regulier tov duo, zal ik je besparen voordat die discussie weer gaat opladen.
Backup:
Backup:
@Wizzy nou dit seizoen spelen we regulier 3x op een dinsdag 1x op donderdag en 1x op vrijdag. Dus het kan gewoon nog gekker. Ik heb het zelf ook niet zo op doordeweeks avonden. Liefst vrijdag of zaterdags. Komt mij ook veel beter uit.Wizzy82 schreef: 07 okt 2025, 10:58 Gewoon lekker alleen regulier in het voorjaar 2026 gaan spelen Marc. Is veel gezelliger, omdat je dan nooit alleen aan de kant zit en met name bijna niet doordeweeks spelen. Meestal op vrijdagavond.
Meestal zijn ze op vrijdagavond. In afdeling Gelre speelt bijna iedereen op de vrijdagavond op een paar clubs na.
Dit seizoen bij ons dus 1x op maandavond.
Zaterdag spelen vind ik trouwens ook niet fijn. Met name zaterdagmiddag en rond etenstijd. Dat kennen ze gelukkig in de afdeling Gelre nauwelijks op de jeugd na natuurlijk.
Sterker nog in afdeling Gelre heb ik bij de senioren zover ik weet nog nooit op een zaterdag gespeeld.
Dit seizoen bij ons dus 1x op maandavond.
Zaterdag spelen vind ik trouwens ook niet fijn. Met name zaterdagmiddag en rond etenstijd. Dat kennen ze gelukkig in de afdeling Gelre nauwelijks op de jeugd na natuurlijk.
Sterker nog in afdeling Gelre heb ik bij de senioren zover ik weet nog nooit op een zaterdag gespeeld.
Backup:
Backup:
-
ardane
- Silver Member

Ben even willekeurig gaan kijken...en nam op de gok de 4e klasse, pool A en B.Wizzy82 schreef: 07 okt 2025, 13:30 Meestal zijn ze op vrijdagavond. In afdeling Gelre speelt bijna iedereen op de vrijdagavond op een paar clubs na.
In beide programma's was hooguit een derde van de wedstrijden op de vrijdag!
@ ardane, dat is de andere kant van de afdeling en tegen die teams hoeft niemand van onze kant van de afdeling tegen te spelen. Wel inderdaad opvallend dat die vrijwel niet op vrijdagavond spelen.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Moeten we wel een goed team op poten kunnen zetten. Met zijn 3en waarvan 1 persoon alleen vrijdag kan gaat het niet werken.Wizzy82 schreef: 07 okt 2025, 10:58 Gewoon lekker alleen regulier in het voorjaar 2026 gaan spelen Marc. Is veel gezelliger, omdat je dan nooit alleen aan de kant zit en met name bijna niet doordeweeks spelen. Meestal op vrijdagavond.
Een speler met rating 950 erbij ook niet. Hij staat sinds hij bij ons speelt op 0 uit 30.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Er hard voor gevochten zo te horen. Ps. Stond het net wel strak genoeg? Aangezien zoveel netballen. Wij hadden dat met meerkamp ook, niet strak genoeg, ik heb de wedstrijd secretaris daar (die ken ik goed) nog even gewezen op de netspanning... Zijn van die netjes met plastic uiteinde voor verstellen... Die alleen nog strakker kunnen door de knoopjes opnieuw te gaan leggen. Dat zouden ze wel gaan bekijken.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Matchday. Zin in vanavond. Mijn nieuwe frame testen heerlijk. Vanavond spelen we tegen Overhees 1 de nr laatst van de competitie. Op papier met ons sterkste opstelling moeten we ruim winnen. Heb zoveel zin in dit drukke tafeltennis weekend!. We gaan ervoor.
Lekker hoor, ik ben net hersteld van ziekte (alhoewel... echt fit ben ik niet, maar vooruit). Moet vanavond ook spelen, tegen de huidige nummer 2/3 (ze hebben net zoveel punten als wij, maar staan boven ons gebaseerd op vroegere resultaten (wat ik niet helemaal snap want dit team heeft nooit tegen dat team gespeeld maar misschien ons 'teamnummer' wel).mrfrankes schreef: 10 okt 2025, 11:21 Matchday. Zin in vanavond. Mijn nieuwe frame testen heerlijk. Vanavond spelen we tegen Overhees 1 de nr laatst van de competitie. Op papier met ons sterkste opstelling moeten we ruim winnen. Heb zoveel zin in dit drukke tafeltennis weekend!. We gaan ervoor.
Hopelijk kan ik me focussen vanavond, ik ga er alles aan doen om zo uitgerust mogelijk daar te staan. Fysiek geen probleem... daar kan ik wel doorheen (spierpijn nog van de griep), maar mijn focus is er nog niet helemaal.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Deze week zijn we eigenlijk vrij (al hebben we dus een inhaalwedstrijd gehad). Eigenlijk merkwaardig want volgende week is het herfstvakantie en dan moeten we wel (o ja, in Gelderland is het dan nog geen herfstvakantie) dat zal het wel zijn. Jammer is wel dat onze sterkste man 2x niet mee kan doen tegen het sterkste team. Aan de ene kant is dat jammer, maar je weet dat andere teams daar ook niet al teveel punten tegen halen dus als hij de punten tegen de andere teams binnenslaat eindigen we mooi ergens in het midden. De overige punten haal ik voornamelijk binnen. De rest sprokkelt hier en daar een puntje. Voor mij is het goed genoeg als we 3e of zo eindigen.
Backup:
Backup:
Succes vanavond. Rustig oppakken en als het niet gaat dan gaat het niet. Wel op jezelf blijven letten!TwoFace schreef: 10 okt 2025, 12:45Lekker hoor, ik ben net hersteld van ziekte (alhoewel... echt fit ben ik niet, maar vooruit). Moet vanavond ook spelen, tegen de huidige nummer 2/3 (ze hebben net zoveel punten als wij, maar staan boven ons gebaseerd op vroegere resultaten (wat ik niet helemaal snap want dit team heeft nooit tegen dat team gespeeld maar misschien ons 'teamnummer' wel).mrfrankes schreef: 10 okt 2025, 11:21 Matchday. Zin in vanavond. Mijn nieuwe frame testen heerlijk. Vanavond spelen we tegen Overhees 1 de nr laatst van de competitie. Op papier met ons sterkste opstelling moeten we ruim winnen. Heb zoveel zin in dit drukke tafeltennis weekend!. We gaan ervoor.
Hopelijk kan ik me focussen vanavond, ik ga er alles aan doen om zo uitgerust mogelijk daar te staan. Fysiek geen probleem... daar kan ik wel doorheen (spierpijn nog van de griep), maar mijn focus is er nog niet helemaal.
We zijn weer koploper af want de potentiële kampioen heeft zelfs met een invaller met 10-0 gewonnen. Gat met de nummer 2 daar ze nu al hebben is 7 punten. Helemaal niet erg want een concurrent voor de onderste plaatsen heeft nu immers geen punten gehaald. De kans is dus alleen maar groter geworden dat we in middenmoot eindigen.
Backup:
Backup: