Ik herken het wel ook hoor... ik heb dit met sommige frames ook, maar dat is het wel een combinatie.. met die echt snelle ballen is mijn slag onvoldoende goed (je hebt tenslotte veel minder tijd om te reageren) en dan krijg ik ook met sommige frames dat de bal te makkelijk afspringt van het frame en er overheen vliegt. Gekke blijf ik vinden dat het bij mij vooral de defensieve frames zijn die dat hebben...GarField000 schreef: 30 mar 2026, 19:22 Ik sta normaal met mijn buik aan tafel zeg ik altijd.
Maar ik laat me wel eens ver van tafel dwingen .... En dan heb ik inderdaad moeite om hem terug te krijgen met een beetje spin/speed.
De noppen heb ik nu veel op getraind. Daar ga ik mijn slag niet meer op aanpassen.
Met de cybershape en hellfire X is het perfect en doet het wat ik wil en kan.
Met die butteryfly carbon frame springt het gewoon te hard van het frame af. Met druk zetten sla ik er ook strak mee normaal maar ook die gaan over tafel. Dat frame is voor de noppen gewoon te snel voor mij(n spel). Forehand kan ik makkelijker aanpassen.
Bedenk me net: welke slag/slagen gebruik je eigenlijk met je noppen waarbij dit gebeurd? Ik haal meestal echt met een flinke kapbeweging er onderdoor, maar dicht op de tafel verandert dit bij mij wel eens in blokken (zo losjes mogelijk)... echter dat laatste kan natuurlijk niet als je verder achter de tafel gaat staan. Of een chopblock ... gaat ook maar beperkt qua afstand.