Ja, ik heb er mee gespeeld en een verslagje hier in de thread geschreven. Ik had de groene genomen. Jij waarschijnlijk die geel/oranje, he? Die heb ik nu ook besteld, omdat-ie voor minder dan de helft van de prijs in "weekendvoordeel" stond.
Overigens heb ik er sinds afgelopen dinsdag niet meer mee gespeeld, en dat zal nog anderhalve week zo duren, omdat ik afgelopen donderdag aan het linker oog (grauwe staar; katarakt) ben geopereerd en dus even op non-actief sta.
Maar ik was best enthousiast over die dempingsspons en ga er zeker nog even mee door.
Als je op vakantie al geen noodboekje of foontje mee hebt, neem je dan tenminste je batje en montagespullen mee, zodat je een paar balletjes ergens op een betonnen tafel op een schoolpleintje kunt slaan?
Alternatief voor Stiga Cybershape Wood
Re: Alternatief voor Stiga Cybershape Wood
Allereerste beterschap/voorspoedig herstel.ardane schreef: 20 apr 2026, 13:37 Ja, ik heb er mee gespeeld en een verslagje hier in de thread geschreven. Ik had de groene genomen. Jij waarschijnlijk die geel/oranje, he? Die heb ik nu ook besteld, omdat-ie voor minder dan de helft van de prijs in "weekendvoordeel" stond.
Overigens heb ik er sinds afgelopen dinsdag niet meer mee gespeeld, en dat zal nog anderhalve week zo duren, omdat ik afgelopen donderdag aan het linker oog (grauwe staar; katarakt) ben geopereerd en dus even op non-actief sta.
Maar ik was best enthousiast over die dempingsspons en ga er zeker nog even mee door.
Als je op vakantie al geen noodboekje of foontje mee hebt, neem je dan tenminste je batje en montagespullen mee, zodat je een paar balletjes ergens op een betonnen tafel op een schoolpleintje kunt slaan?
Een groene heb ik überhaupt niet gezien... ik kwam alleen oranje tegen.
Sorry, ik heb dan of over het verslagje heen gelezen of ik ben (zoals wel vaker) het alweer vergeten...
Deze vakantie gaat om zo min mogelijk digitaal bezig te zijn, motorrijden en natuurwandelingen... op de motor is je ruimte beperkt (tent etc moet ook al mee), dus batje of dergelijken gaan niet mee... heb ook niemand om tegen te spelen. hahaha
Maar woensdagavond ga ik even testen. Ik moet eerst nog een combi vinden om het op te combineren... heb er wel een op het oog, maar ik check eerst wat dingen voordat ik ga plakken. Al een tijdje geleden dat ik met ander materiaal gespeeld heb, dus ik ben benieuwd. Ik denk dat ik gedurende de bekercompetitie (tenzij het echt totaal niet bevalt) het mijn standaard combi laat zijn. Dat gaat toch al nergens om, puur om de lol.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
-
ardane
- Silver Member

Re: Alternatief voor Stiga Cybershape Wood
Hmm...dat klopte niet. Ik had er een aparte thread bij "Reviews" van gemaakt, die je ook gezien hebt:
viewtopic.php?f=28&t=3902&p=24875#p24873
Dankjewel. Het gaat inmiddels heel goed. De wereld is weer helemaal scherp.[Katarakt-operatie]
Allereerst beterschap/voorspoedig herstel.
Ben reuze benieuwd wat je ervan vindt. Misschien kun je dan het beste jouw bevindingen ook in die bovengenoemde draad schrijven.Maar woensdagavond ga ik even testen.
Enne...hou op de brommer de glimmende kant boven!