Boosten

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
hybermat
Beginner
Beginner

Boosten

Bericht door hybermat »

Is er hier iemand die booster gebruikt? Het schijnt erg gebruikelijk te zijn in de hogere reeksen, ik heb zelfs gehoord dat iedereen het daar doet.

Ik heb zelf booster gebruikt samen met de xiom omega 4 europe en het werkt wel, extra spin, maar het is een vervelende zaak dat die rubber er telkens weer af moet.
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Boosten

Bericht door van_doorn »

Ik heb niet zo zeer geboost, maar ik had een rubber ingesmeerd met zonnebloemolie. Dit zorgt ervoor dat het rubber, stroever en zachter wordt.

Er zijn ook andere methoden als kant en klare boosters, maar ook dingen als lamp olie etc.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Lampolie vind ik het prettigst werken. Ik gebruik het vooral om de spons ff in te breken en iets zachter te maken. Daarna wil ik niet boosten, niet vanwege het moraal, maar vanwege de tijd die erin gaat zitten :P
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
hybermat
Beginner
Beginner

Bericht door hybermat »

van_doorn schreef:Ik heb niet zo zeer geboost, maar ik had een rubber ingesmeerd met zonnebloemolie. Dit zorgt ervoor dat het rubber, stroever en zachter wordt. Video: http://www.youtube.com/watch?v=ys13rLMzezM

Er zijn ook andere methoden als kant en klare boosters, maar ook dingen als lamp olie etc.

Dat ga ik ook op mijn lichtjes versleten f3 smeren, dan zal die ook wel nog wat kunnen meegaan.
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Hier nog een video hoe je moet boosten. Deze persoon heeft dandoy booster gebruikt:

Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Ik bedenk me net dat ik hier nog een flesje Tibhar Clean Tuning heb staan. 1 a 2 keer gebruikt, daarna niet meer. Vond dat zelf niet zulk prettig spul, duurde heel lang voordat het gedroogd was.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Plaats reactie