Hoi Timo B. hoop dat je dit leest.
Zag dat je een Donic rubber op je FH en BH hebt. Vertel me eens wat over je BH rubber, Gold versie.
Ik zoek eigenlijk naar een vervanging van mijn G3-FX. Ik vind deze de snelheid wel goed, controle eigenlijk ook wel, maar door de high throw is blocken en spindrive spelen wat lastig.
Hoor graag van je.
Groeten,
Johan Thomassen
Timo B. vertel eens wat over je BH Rubber.
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Timo B. vertel eens wat over je BH Rubber.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Re: Timo B. vertel eens wat over je BH Rubber.
Hey Johan,
Zo zie je maar, ook op dit forum komen we mekaar gewoon weer tegen.
Mijn beide rubbers waren aan vervanging toe. Speelde hiervoor met beide kanten Joola X-Plode max. Toen zat ik eens te bladeren en viel mijn oog op de nieuwe rubbers van Donic. Voorheen heb ik eigenlijk nooit met Donic-rubbers gespeeld, maar aangezien ik toch van alles blijf proberen toch maar eens gekozen een poging te gaan wagen. Ik wilde voor op mijn forehand eigenlijk de Donic Coppa X1 Turbo Platin, maar daar zijn even wat leveringsproblemen mee geweest. Vandaar de keuze gemaakt voor de X1 Gold in max dikte. Deze twee avonden geprobeerd op mijn forehand maar miste toch net dat beetje extra power wat ik zocht. Rubber op de backhand geprobeerd en dit beviel super. Je kan er alles mee! Schuiven, tikken, blokken en spinnen en de controle is voor een toch behoorlijk snel rubber ook goed te noemen. Aangezien de X1 Platin Turbo er nog niet was gekozen voor de Acuda S1 in max voor op de forehand. Wat een grandioos rubber! Ik ben een echte spinner en dan is dit rubber echt geniaal. Als je een bal raakt hoor je een mooi geluidje en de bal spurt echt van je plank weg en versnelt ook nog eens. Heerlijk. Voorlopig hou ik het bij deze setup!
Ik denk trouwens wel dat de X1 Gold sneller en iets harder is dan de G3-FX. Heb zelf eerder met de 'gewone' G3 gespeeld en die beviel mij persoonlijk echt totaal niet. Blokken lukte niet, spinnen kostte me veel te veel moeite en ook met schuiven miste ik toch een bepaald gevoel. Dat gaat bij mij met de X1 Gold stukken beter!
Groeten,
Timo B.
Zo zie je maar, ook op dit forum komen we mekaar gewoon weer tegen.
Mijn beide rubbers waren aan vervanging toe. Speelde hiervoor met beide kanten Joola X-Plode max. Toen zat ik eens te bladeren en viel mijn oog op de nieuwe rubbers van Donic. Voorheen heb ik eigenlijk nooit met Donic-rubbers gespeeld, maar aangezien ik toch van alles blijf proberen toch maar eens gekozen een poging te gaan wagen. Ik wilde voor op mijn forehand eigenlijk de Donic Coppa X1 Turbo Platin, maar daar zijn even wat leveringsproblemen mee geweest. Vandaar de keuze gemaakt voor de X1 Gold in max dikte. Deze twee avonden geprobeerd op mijn forehand maar miste toch net dat beetje extra power wat ik zocht. Rubber op de backhand geprobeerd en dit beviel super. Je kan er alles mee! Schuiven, tikken, blokken en spinnen en de controle is voor een toch behoorlijk snel rubber ook goed te noemen. Aangezien de X1 Platin Turbo er nog niet was gekozen voor de Acuda S1 in max voor op de forehand. Wat een grandioos rubber! Ik ben een echte spinner en dan is dit rubber echt geniaal. Als je een bal raakt hoor je een mooi geluidje en de bal spurt echt van je plank weg en versnelt ook nog eens. Heerlijk. Voorlopig hou ik het bij deze setup!
Ik denk trouwens wel dat de X1 Gold sneller en iets harder is dan de G3-FX. Heb zelf eerder met de 'gewone' G3 gespeeld en die beviel mij persoonlijk echt totaal niet. Blokken lukte niet, spinnen kostte me veel te veel moeite en ook met schuiven miste ik toch een bepaald gevoel. Dat gaat bij mij met de X1 Gold stukken beter!
Groeten,
Timo B.
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Klinkt als een goed rubber dan, ik wil echter niet veel sneller dan mijn G3-FX, maar wel een minder hoge throw.
Ik heb dus net als jij ook vooral last van het blocken. Spinnen kan ik er wel mee, deze zijn dan wel meestal bol en met extreem veel spin. Ik denk dat ik een Coppa X1 Gold en een Bryce Speed ga bestellen. Al weet ik nog niet of ik de Bryce Speed in FX moet nemen of niet.
Ik heb dus net als jij ook vooral last van het blocken. Spinnen kan ik er wel mee, deze zijn dan wel meestal bol en met extreem veel spin. Ik denk dat ik een Coppa X1 Gold en een Bryce Speed ga bestellen. Al weet ik nog niet of ik de Bryce Speed in FX moet nemen of niet.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Nu zie ik ook de Platin en de Silver, zachter en trager en meer controle.
Die lijken me dan misschien wat beter dan de Gold. Twijfel twijfel
Eerst morgen maar eens de G3-FX op de ALC proberen.
Die lijken me dan misschien wat beter dan de Gold. Twijfel twijfel
Eerst morgen maar eens de G3-FX op de ALC proberen.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Mocht je wat willen proberen heb ik een rode Butterfly Bryce (2.1 volgens mij) en een zwarte Donic Coppa JO Silver max over. Als je hierin interesse hebt moet je het me maar laten weten 
OSP Virtuoso ‘mepper’
Als je met de Sriver G3-FX moeite had met blokken zou ik niet voor de Donic Coppa X3 Silver gaan. Waarschijnlijk ga je daar dan hetzelfde probleem mee krijgen, aangezien het een behoorlijk zacht rubber is. In jouw geval zou ik dan kiezen voor de X1 Gold of de iets zachtere X2 Platin Soft. Maar goed, da's mijn mening....
OSP Virtuoso ‘mepper’