Hallo,
Er zijn zoveel frames en rubbers te koop, te veel om ze allemaal te proberen. Daarom mijn vraag: Ik zoek een snel frame, met daarop snel rubber voor de gevorderde aanvallende speler, voor dicht bij de tafel, rubber voor een korte boog, liefst een populair en beproeft concept en verkrijgbaar in Nederland (dus niet van Chinese webshops o.i.d.) B.V.D.
Groeten, passenger1951
snel, sneller, snelst
-
passenger1951
- Beginner

Re: snel, sneller, snelst
Hoi Passenger,
Wat voor veel aanvallende spelers een erg populair rubber is, is natuurlijk de Tenergy 05 of 64 met daarbij een carbon frame Zoals de Timo Boll ALC. Een combinatie die veel aanvallende spelers gebruiken. Dit is een goede combinatie van snelheid, controle en spin. Wel aan de prijs btw.
Als je je echt blind staart op snelheid is een Butterfly Timo Boll T5000 of Innerforce T5000 met Bryce Speed een super snelle optie. Uiteraard zijn er nog producten buiten de Butterfly serie zoals de Donic Acuda S1 Turbo met een ander carbon frame.
Wat voor veel aanvallende spelers een erg populair rubber is, is natuurlijk de Tenergy 05 of 64 met daarbij een carbon frame Zoals de Timo Boll ALC. Een combinatie die veel aanvallende spelers gebruiken. Dit is een goede combinatie van snelheid, controle en spin. Wel aan de prijs btw.
Als je je echt blind staart op snelheid is een Butterfly Timo Boll T5000 of Innerforce T5000 met Bryce Speed een super snelle optie. Uiteraard zijn er nog producten buiten de Butterfly serie zoals de Donic Acuda S1 Turbo met een ander carbon frame.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
De Donic Burn Carbotox is een zeer snel frame, met ook een goede controle. Weliswaar te snel voor mij, maar dat ligt meer aan mij. Het frame heb ik dan ook te koop!passenger1951 schreef:Hallo,
Er zijn zoveel frames en rubbers te koop, te veel om ze allemaal te proberen. Daarom mijn vraag: Ik zoek een snel frame, met daarop snel rubber voor de gevorderde aanvallende speler, voor dicht bij de tafel, rubber voor een korte boog, liefst een populair en beproeft concept en verkrijgbaar in Nederland (dus niet van Chinese webshops o.i.d.) B.V.D.
Groeten, passenger1951
Gr combat
Donic Waldner Senso Carbon
Rakza 7 SOFT
Rakza 7 SOFT
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Als het chinese rubbers mogen zijn zou ik voor de DHS H3 Neo of Skyline Neo gaan, Tenergy heeft geen korte boog en aangezien je toch dicht bij tafel speelt zouden chinese rubbers goed uit kunnen pakken voor je forehand. Op de backhand zou ik voor de Tenergy 64 in 1.9 gaan. Je zou ook het TBS frame ipv het ALC frame gaan, ongeveer gelijkwaardig. Indien gewenst heb ik ook nog een Photino te koop, die is nog eventjes een tikje sneller 
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Als je een echt supersnel rubber zoekt zou ik je de Andro Rasant aanraden. Ik heb 'm, omdat ik ook op zoek was naar een zeer snel rubber, gekocht. Heb er vervolgens 3 avonden mee getraind, maar ik vond 'm (op de Butterfly Timo Boll ALC) écht té snel! Ben daarom terug gegaan naar de voor mij meer vertrouwde Tenergy 05.
ANDRO RASANT :
Maximale acceleratie en immense macht zitten in de giftige groen gekleurde spons met ingebouwd Tensor effect. De nieuwe bovenlaag maakt indruk met zijn wisselende topspin prestaties in combinatie met een hoge balcontrole. Als je snel genoeg bent voor dit top rubber, dan hebben we een adembenemende Rasant ervaring voor u! Snel, sneller, RASANT! • Ervaar RASANT, het compacte spel gevoel word veroorzaakt door de unieke groene spons met fijne poriën! • Uitschakelen van je tegenstander doe je door gebruik te maken van de nieuw ontwikkelde RASANT toplaag met dynamische topspin!
Hardheid: medium
Specificaties
Type rubber: normaal
Snelheid: 111
Effect: 113
Controle: 82
Het ALC frame staat momenteel ook te koop trouwens, aangezien ik met de Timo Boll ZLC blijf spelen. Als je de Rasant over zou willen nemen i.c.m. het ALC frame en een ander rubber voor je backhand kunnen we kijken of we een mooie 'setprijs' kunnen maken...
ANDRO RASANT :
Maximale acceleratie en immense macht zitten in de giftige groen gekleurde spons met ingebouwd Tensor effect. De nieuwe bovenlaag maakt indruk met zijn wisselende topspin prestaties in combinatie met een hoge balcontrole. Als je snel genoeg bent voor dit top rubber, dan hebben we een adembenemende Rasant ervaring voor u! Snel, sneller, RASANT! • Ervaar RASANT, het compacte spel gevoel word veroorzaakt door de unieke groene spons met fijne poriën! • Uitschakelen van je tegenstander doe je door gebruik te maken van de nieuw ontwikkelde RASANT toplaag met dynamische topspin!
Hardheid: medium
Specificaties
Type rubber: normaal
Snelheid: 111
Effect: 113
Controle: 82
Het ALC frame staat momenteel ook te koop trouwens, aangezien ik met de Timo Boll ZLC blijf spelen. Als je de Rasant over zou willen nemen i.c.m. het ALC frame en een ander rubber voor je backhand kunnen we kijken of we een mooie 'setprijs' kunnen maken...
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0