In welk team ga je spelen en welke klasse ga je spelen? Wat speelde je vorig jaar en wat denk je nu te gaan bereiken?
Zelf ga ik 4e klasse spelen in NTTB district Holland-Noord, na vorig jaar 81% in de 5e klasse te hebben behaald.
Het betreft een nieuwe teamsamenstelling met twee andere ex-5e klasse spelers en een 4e klasse speler die terugkomt na een hernia-blessure.
Onze teamrating is de ena-laagste van de poule, 1 team is ex-3e klasse met voormalige 2e klasse speler, dus het beloofd allemaal zeer spannend te worden. We zullen moeten knokken om erin te blijven.
Persoonlijke doelstelling ligt in een winstrange van 40% tot 60%. Vrij ruime range aangezien ik nog niet helemaal weet waar ik aan toe ben in deze klasse. Heb tijdens de zomerrecessie aandacht besteed aan voetenwerk, beenspieren en houding (romp stabiliteits oefeningen.......werkt heel goed !). Tevens vorige week geswitched van ALL+ naar OFF- frame en iets dikkere rubbers. Resulteerde vorige week in een uitstekende trainingsavond (meer power bij gelijke controle en makkelijkere spin), welke veelbelovend is voor het nieuwe seizoen
We hebben er weer zin in !