Ik gebruik nu andro super cell all+ met donic baracuda 2.0(fh en bh). Ik wil een frame met meer controle proberen omdat ik teveel moeite heb met bepaalde service returns. Het handvat heb ik graag medium of wat groter.(Stiga All classic is bv. te klein voor mijn handen).
Iemand suggesties?
Ander frame
Re: Ander frame
Ik heb zelf nooit met dit frame gespeeld, maar is dit niet een frame waarvan de controle behoorlijk hoog is en de snelheid niet te snel. Misschien dat een klassiek rubber of een iets dunner rubber een oplossing voor je is. Ik vond zelf een mark v een goed contoleerbaar rubber, en dan bij voorkeur de xs uitvoering. Als zou je deze in 1.8 nemen heb je een betrouwbasr rubber. Verder als je andro prettig vind, is de temper tech serie een goede optie. Wat ikzelf ook een goed contoleerbaar rubber vind is de xiom vega europe. Deze is vrij zacht maar goed controlerrbaar. Laatst ook de donic s3 in 1.8 getest omdat ik jou problerm herken. Controle is goed, maar ik vind buiten de service ontvangst toch een 2.0 lekkerder op mijn backhand.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Re: Ander frame
Ik heb al een dunner en klassiek rubber geprobeerd. Maar ik vind het spel minder leuk met zulke rubbers. Baracuda 2.0 blijf ik gebruiken.
Het frame wat ik nu gebruik heeft al een aardige controle maar ik wil dus all ipv all+ proberen. De rubbers zijn snel genoeg op dit moment.
Het frame wat ik nu gebruik heeft al een aardige controle maar ik wil dus all ipv all+ proberen. De rubbers zijn snel genoeg op dit moment.