Dit forum

Hier kun je dingen plaatsen die niet binnen de bovenstaande categorieën vallen.
Plaats reactie
spinboy
Advanced Member
Advanced Member

Dit forum

Bericht door spinboy »

ik ben pas sinds gister op het forum maar ben al veel wijzer en goed geholpen ! leuke mensen & een gezellige sfeer ik lees het de heledag met plezier ! Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar revieuws vragen en antwoorden. Dit is voor mij een leerzame ervaring en ik denk voor meerdere! dus laat je mening los over dit te gekke forum !!

:)
Huidige Opzet:
Frame: Donic Burn Off-
FH: Xiom Omega IV Europe 2mm rood
BH: Dr. Neubauer Pistol 2mm zwart

Volgend zeisoen;
Frame: Donic Burn Off
FH: Sta open voor suggesties !!!!!!!!!
BH: Tibhar Nimbus Sound 2.2mm Zwart
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Dit forum

Bericht door Danny1973 »

Leuk om je zo enthousiast en actief op het forum te zien. Het is ook iets waar ikzelf iedere dag even op kijk en waar ik ook zeer regelmatig eens wat in opzoek of terug lees. Ik heb niet de enorme kennis, en moet vaak materiaal echt zelf ervaren. Door de andere gebruikers worden sommige dingen duidelijker, en door de koop te koop afdeling heb ik vrij veel materiaal relatief voordelig kunnen proberen. Het forum is volgens mij eerlijk. Eerlijker dan bijvoorbeeld iets kopen op markplaats waar mensen vooral het verkopen belangrijk vinden. Hier is het ook leuk om elkaar tegen een redelijke prijs te kunnen helpen en zo verschillende materialen te kunnen ervaren.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
allrounder
Super Member
Super Member

Bericht door allrounder »

+1 Danny!
Gewo Carbon Hybrid Off- AN
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Ik keek net bij de forumleden en daarbij valt het me op dat er ondanks het groeiende aantal leden er ook veel ingeschreven leden zijn die al heel lang niet meer ingelogd zijn geweest. Het is wel eens jammer dat er niet zoveel actief schrijvende leden zijn. Uiteraard respect voor iedereen die wat schrijft. De beleving die ikzelf met het spelletje en het materiaal heb is lang niet bij iedereen aanwezig. De meeste leden op onze club kopen een batje en vinden het allemaal wel prima. Het geeft je natuurlijk wel en stuk rust en vertrouwen als je er niet steeds over na hoeft te denken waar je graag mee zou willen spelen. Ieder ijn hobby, en ieder op zijn eign manier.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Plaats reactie