Topper.
feedback sun- tzu
feedback sun- tzu
Heb van Johan stiga evolution gekocht en virtuoso . Prima verpakt en goede communicatie.
Topper.
Topper.
Re: feedback sun- tzu
Is dat je eigen virtuoso? Zie het ook meteen weer in je onderschrift in plaats van de expert. Ik ben nog steeds super tevreden met de overstap.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Jip,Johan was zo tof om hem aan mij terug te verkopen, de Expert speelt goed maar ik miste toch wel de directheid en de zachtere touch en wat meer gedoseerde power. Wat lineairder en minder zwiep/hoek.Uiteindelijk is mijn mentale instelling de bottleneck, want verleden week heb ik van een hoofdklasser gewonnen en 2 eerste klassers met de Expert, ik was en speelde heel relaxed, deed wat ik kon en dan maakt materiaal dus heel weinig uit.Zoals John Lennon zei" it,s all in the mind"
Blij dat je zoveel plezier hebt van de Virtuoso,we zijn Virtuoso-broeders,samen met Johan.
De mijne is weer iets lichter geworden nu 89 gram, hij was 91, zou dan toch de seizoen-warmte /vocht dit veroorzaken?Misschien dat mank dit kan verklaren?
Heb ook een stiga evolution gekocht van Johan voor een clubgenoot, die weegt 88 gram maar voelt zwaarder door de top. De Virtuoso heeft zo,n mooie balans, heerlijk.
groet Hans
Blij dat je zoveel plezier hebt van de Virtuoso,we zijn Virtuoso-broeders,samen met Johan.
Heb ook een stiga evolution gekocht van Johan voor een clubgenoot, die weegt 88 gram maar voelt zwaarder door de top. De Virtuoso heeft zo,n mooie balans, heerlijk.
groet Hans
Johan is een goed mens! er zit trouwens een vrij groot verschil tussen een nieuwe en de osp die ik van jou heb overgenomen. De oudere heeft een heerlijk soft handvat, en voelt wat directer aan. Ik heb wel het idee dat de andere steeds beter aan gaat voelen. Handvat van de nieuwe was iets ruw en heb ik met een korrel 180 licht geschuurd, maar uiteraard niet over het logo. Het is nu heel prettig qua gevoel in mijn hand. Dat gewicht lijkt mij een kwestie van vocht maar Mank weet daarbmet zekerheid meer van dan ik. Ik vond trouwens de vega europe in 2.0 niet de prettigste combi. Te soft waardoor het bij veel inkomend effect en snelheid soms wat stuurloos lijkt. Misschien dat je daar met jou 1.8 minder last van hebt doordat het niet zo lang contact heeft ( denk ik) Succes met je oude nieuwe batje, en Johan bedankt voor het helpen van je medemens.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Geen probleem jongens, ik had hem ook niet aan een ander verkocht dan Hans.
Binnenkort de Virtuoso Carbon uitproberen, ben benieuwd naar hoe dat is.
Voor nu is de Virtuoso voor mij een alleskunner, dat softe handvat heb ik nu al met mijn frame. Ik heb hem niet geschuurd maar in de eerste weken kwamen er een soort haartjes hout van het handvat los te zitten en daarna langzaam eraf te gaan. Dat klinkt erger dan het is, want je merkt geen verschil als je er naar kijkt. Mijn handen hebben dus wel een effect op het handvat en dat merk ik nu door mijn nog nieuwe en mijn gebruikte vast te pakken.
Binnenkort de Virtuoso Carbon uitproberen, ben benieuwd naar hoe dat is.
Voor nu is de Virtuoso voor mij een alleskunner, dat softe handvat heb ik nu al met mijn frame. Ik heb hem niet geschuurd maar in de eerste weken kwamen er een soort haartjes hout van het handvat los te zitten en daarna langzaam eraf te gaan. Dat klinkt erger dan het is, want je merkt geen verschil als je er naar kijkt. Mijn handen hebben dus wel een effect op het handvat en dat merk ik nu door mijn nog nieuwe en mijn gebruikte vast te pakken.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Heb ook het idee dat de vega wat te zacht zal zijn maar ik ga het testen en anders gaat er 1.8 seifuku getuned op, is wat harder
42.5 . Ga er vanavond mee spelen in onze nieuwe zaal. Eerste keer.
Ben benieuwd.
groet Hans
ps dat handvat had bij mij geen ruwheid,misschien dat de haartjes dichttrekken door huidcontact/vocht?
42.5 . Ga er vanavond mee spelen in onze nieuwe zaal. Eerste keer.
Ben benieuwd.
groet Hans
ps dat handvat had bij mij geen ruwheid,misschien dat de haartjes dichttrekken door huidcontact/vocht?