Vertel wat over jezelf
-
jennifcole10
- Beginner

Re: Vertel wat over jezelf
hallo iedereen
Ik ben jennifer Marianne en ik ben nieuw op dit forum ben. Ik speel tafeltennis op nationaal niveau. Ik zou graag deel te nemen aan discussies met betrekking tot tennis en andere sporten majorly gespeeld in Nederland.
dank
Ik ben jennifer Marianne en ik ben nieuw op dit forum ben. Ik speel tafeltennis op nationaal niveau. Ik zou graag deel te nemen aan discussies met betrekking tot tennis en andere sporten majorly gespeeld in Nederland.
dank
-
jennifcole10
- Beginner

Ik kom uit België.
Native speaker?
Meppers 1, 2e klasse zuid-west
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Ik zie de laatste tijd veel nieuwe leden. Het is misschien leuk om jezelf even kort voor te stellen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Ik ben Mark (komt niet vaak voor dat ik gewoon m'n naam kan gebruiken als gebruikersnaam
), 27 jaar en woon in Sliedrecht. Ik speel bij TTV Drivers uit Hardinxveld-Giessendam, afdeling West. Ik ben volgens mij begonnen in 1997/1998, daarna gestopt rond 2003 na 1 seizoen bij de senioren en speel nu weer sinds 2009. Begonnen in de 5e klasse, maar speel nu inmiddels al voor de vierde keer achter elkaar in de 4e klasse, helaas zonder echte progressie te maken qua resultaten (schommelt rond de 40%). Ik vind wel dat ik qua spel nog steeds vooruit ga. Hopelijk lukt het dan ook om ooit eens de stap naar de 3e klasse te maken
De laatste tijd heb ik meer interesse gekregen in de technische aspecten van tafeltennis en ben ik veel over technieken en materialen aan het lezen. Daardoor ben ik sinds 1,5 maand overgestapt op korte noppen op mijn backhand. Dit wil ik komend seizoen gaan proberen.
Ik heb hier al een bekende gespot (hoi Davey
)
Afgelopen zaterdag heeft onze vereniging het Buko open gehouden en ik was zelf voor de 3e keer betrokken bij de organisatie hiervan. Zijn er hier nog mensen heen geweest?
De laatste tijd heb ik meer interesse gekregen in de technische aspecten van tafeltennis en ben ik veel over technieken en materialen aan het lezen. Daardoor ben ik sinds 1,5 maand overgestapt op korte noppen op mijn backhand. Dit wil ik komend seizoen gaan proberen.
Ik heb hier al een bekende gespot (hoi Davey
Afgelopen zaterdag heeft onze vereniging het Buko open gehouden en ik was zelf voor de 3e keer betrokken bij de organisatie hiervan. Zijn er hier nog mensen heen geweest?
Frame: Stiga Clipper Wood
Forehand: Donic Bluefire M2 2.0mm
Backhand: Friendship 802-1 2.0mm
Kijk aan, welkom Mark! 
TTV Papendrecht 5 - Papendrecht - 1e klasse
Frame: Donic Waldner Senso Carbon
Forehand: Joola Tango
Backhand: Joola Topspin C
Is het nog gelukt om een team compleet te krijgen voor volgend seizoen Davey?
Frame: Stiga Clipper Wood
Ja, als het goed is gaan we met 1 team volgend seizoen de competitie in. Is nog niet zeker welke klasse, ik hoop natuurlijk 3e, maar we moeten kijken wie er vooral gaan/kunnen spelen. Als het zo doorgaat ben ik over een paar seizoenen misschien bij Drivers te vinden voor de competitie.. 
TTV Papendrecht 5 - Papendrecht - 1e klasse
De laatste tijd zijn er redelijk wat nieuwe leden, waarvan er een aantal redelijk actief aan het posten. Zou het niet leuk zijn om jezelf eens voor te stellen.
Hallo iedereen,
Nieuw hier, tijd dus om mezelf even kort voor te stellen. Ik ben Kaj, 23 jaar en woonachtig in Valkenburg. In december '97 eens door mijn opa meegenomen naar de lokale tafeltennisclub en sindsdien altijd liefde voor het spelletje gehad. Ik speel bij TTV Ready uit Valkenburg, tussendoor nog een paar jaar bij streekgenoot TTV Sibbe gespeeld. Ik speel momenteel voor het 3e seizoen op rij 3e klasse senioren in de afdeling Limburg. Daarvoor heb ik als middelmatige 4e klasser de overstap gemaakt om een 3e klasse team compleet te maken. Ik speel aardig mee in mijn klasse, maar ik merk continu dat ik net dat beetje tekort kom om een wedstrijd over de streep te trekken. Al motiveert me dat alleen maar meer om dat stapje te gaan zetten. Ik heb helaas jarenlang met een flink vitamine B12-tekort gespeeld waardoor ik vaak vermoeid achter de tafel stond en moeite had om me goed te kunnen concentreren. Paar keer overwogen te stoppen in die tijd omdat het spelplezier toch wel leed onder mijn spel dat minder werd, maar toch door blijven zetten. Sinds vorig jaar in behandeling ervoor en dat tekent zich gelukkig af mijn spel dat sindsdien weer sprongen vooruit maakt. Nu alleen ook nog die vooruitgang omzetten in resultaten
Nieuw hier, tijd dus om mezelf even kort voor te stellen. Ik ben Kaj, 23 jaar en woonachtig in Valkenburg. In december '97 eens door mijn opa meegenomen naar de lokale tafeltennisclub en sindsdien altijd liefde voor het spelletje gehad. Ik speel bij TTV Ready uit Valkenburg, tussendoor nog een paar jaar bij streekgenoot TTV Sibbe gespeeld. Ik speel momenteel voor het 3e seizoen op rij 3e klasse senioren in de afdeling Limburg. Daarvoor heb ik als middelmatige 4e klasser de overstap gemaakt om een 3e klasse team compleet te maken. Ik speel aardig mee in mijn klasse, maar ik merk continu dat ik net dat beetje tekort kom om een wedstrijd over de streep te trekken. Al motiveert me dat alleen maar meer om dat stapje te gaan zetten. Ik heb helaas jarenlang met een flink vitamine B12-tekort gespeeld waardoor ik vaak vermoeid achter de tafel stond en moeite had om me goed te kunnen concentreren. Paar keer overwogen te stoppen in die tijd omdat het spelplezier toch wel leed onder mijn spel dat minder werd, maar toch door blijven zetten. Sinds vorig jaar in behandeling ervoor en dat tekent zich gelukkig af mijn spel dat sindsdien weer sprongen vooruit maakt. Nu alleen ook nog die vooruitgang omzetten in resultaten
3e klasse, afdeling Limburg
Frame: C. Süss Kinetic Hinoki All+
FH: Andro Impuls Speed 2.0
BH: Andro Impuls Speed 1.8
Frame: C. Süss Kinetic Hinoki All+
FH: Andro Impuls Speed 2.0
BH: Andro Impuls Speed 1.8
Welkom Kaj.
Succes en veel lees-plezier hier.
Succes en veel lees-plezier hier.
Hallo,
Ik ben Benjamin Tros, 25 jaar, kom uit Amsterdam. Sinds okt. 2012 verhuisd naar Uithoorn. Vanwege m'n autisme, PDD-NOS, woon ik begeleid zelfstandig. Eerst 2 jaar 24-uurs begeleiding en sinds okt. 2014 8-uurs.
Ik heb ICT-Beheer niv.4 gedaan op het ROCvA 3 jaar en diploma!!
Verder nog een zus van 22 en ouders.
Voordat ik begon met tafeltennis, heb ik lang op snooker gezeten, een soort poolbiljart voor degenen die het niet kennen. Toch aardig wat jaren gedaan tot ca. 2011.
Ik begon met tt bij een club in Amsterdam Zuid, Amsterdam78. Training volgen, geen competitie nog, alleen wat lessen nemen.
Pas in 2012 wou ik het weer oppakken, omdat ik het wel leuk vond en goed kon. Dus toen bij ik uiteindelijk bij Tempo Team begonnen met serieus te spelen en intensief trainen, etc. Ik vond het steeds leuker en werd er steeds beter in. Ik heb ook even bij VDO in Uithoorn gespeeld, maar daar vond ik het niet zo leuk. Weinig leden en het was er een beetje saai, vond ik.
Toen ik ca. 3 was, verteld m'n vader me een keer, kon ik een grote opblaasbare strandbal altijd kaarsrecht door de gang gooien. Dus ik heb altijd aanleg voor ballen gehad, dus vandaar vond ik tt leuk. Ik heb vroeger ook op korfbal en tennis gezeten.
En nu speel ik al zo'n 3 jaar alweer met ongelovelijk veel plezier!! Dat is wel te merken, omdat ik er zoveel voor train en vaak nieuwe dingen koop, zoals kleding en materialen, rubbers en frames. Maar ik zal heus niet de enige zijn, lijkt me.
Ik heb nu al 2 seizoenen competitie gespeeld bij Tempo Team in de 6e, maar eigenlijk ben ik daar al (veel) te goed voor! Maar goed, je kan beter makkelijk beginnen, toch?
Ik heb zo onderhand al bijna 10 trainings shirts gekocht, sokken, tassen en van alles en nog wat!! Het wordt bijna een 2e baan zowat. Ik wil er echt in groeien en op z'n minst eredivisie halen, dus dat wordt flink trainen en nog is trainen haha

Ik doe bijna niks anders. Figuurlijk, maar bijna letterlijk. Ook op internet ben ik er constant mee bezig!!
Het is wel een feit dat autisten zich kunnen focussen op 1 ding, dus ik ben niet de enige. En daarbij gaat het leven om genieten en doen wat je leuk vind en plezier in beleven!!!

Nou, dit is mijn verhaal zo'n beetje tot nu toe.
Voor wie nog meer van me wil weten, is dit m'n facebook: [/url]https://www.facebook.com/benjamintros[/url]
Speelse iedereen en vergeet absloluut niet.... Ookal is het maar een spel, heb er vooral lol/plezier erin!!
Ik ben Benjamin Tros, 25 jaar, kom uit Amsterdam. Sinds okt. 2012 verhuisd naar Uithoorn. Vanwege m'n autisme, PDD-NOS, woon ik begeleid zelfstandig. Eerst 2 jaar 24-uurs begeleiding en sinds okt. 2014 8-uurs.
Ik heb ICT-Beheer niv.4 gedaan op het ROCvA 3 jaar en diploma!!
Verder nog een zus van 22 en ouders.
Voordat ik begon met tafeltennis, heb ik lang op snooker gezeten, een soort poolbiljart voor degenen die het niet kennen. Toch aardig wat jaren gedaan tot ca. 2011.
Ik begon met tt bij een club in Amsterdam Zuid, Amsterdam78. Training volgen, geen competitie nog, alleen wat lessen nemen.
Pas in 2012 wou ik het weer oppakken, omdat ik het wel leuk vond en goed kon. Dus toen bij ik uiteindelijk bij Tempo Team begonnen met serieus te spelen en intensief trainen, etc. Ik vond het steeds leuker en werd er steeds beter in. Ik heb ook even bij VDO in Uithoorn gespeeld, maar daar vond ik het niet zo leuk. Weinig leden en het was er een beetje saai, vond ik.
Toen ik ca. 3 was, verteld m'n vader me een keer, kon ik een grote opblaasbare strandbal altijd kaarsrecht door de gang gooien. Dus ik heb altijd aanleg voor ballen gehad, dus vandaar vond ik tt leuk. Ik heb vroeger ook op korfbal en tennis gezeten.
En nu speel ik al zo'n 3 jaar alweer met ongelovelijk veel plezier!! Dat is wel te merken, omdat ik er zoveel voor train en vaak nieuwe dingen koop, zoals kleding en materialen, rubbers en frames. Maar ik zal heus niet de enige zijn, lijkt me.
Ik heb nu al 2 seizoenen competitie gespeeld bij Tempo Team in de 6e, maar eigenlijk ben ik daar al (veel) te goed voor! Maar goed, je kan beter makkelijk beginnen, toch?
Ik heb zo onderhand al bijna 10 trainings shirts gekocht, sokken, tassen en van alles en nog wat!! Het wordt bijna een 2e baan zowat. Ik wil er echt in groeien en op z'n minst eredivisie halen, dus dat wordt flink trainen en nog is trainen haha
Ik doe bijna niks anders. Figuurlijk, maar bijna letterlijk. Ook op internet ben ik er constant mee bezig!!
Het is wel een feit dat autisten zich kunnen focussen op 1 ding, dus ik ben niet de enige. En daarbij gaat het leven om genieten en doen wat je leuk vind en plezier in beleven!!!
Nou, dit is mijn verhaal zo'n beetje tot nu toe.
Voor wie nog meer van me wil weten, is dit m'n facebook: [/url]https://www.facebook.com/benjamintros[/url]
Speelse iedereen en vergeet absloluut niet.... Ookal is het maar een spel, heb er vooral lol/plezier erin!!
Frame: Butterfly Viscaria
FH:
BH:
FH:
BH:
Welkom benjamin,
Minstens eredivisie is behoorlijk ambitieus, zeker als je na 3 jaar 67% 6e klasse speelt. Maar streven naar het hoogste is altijd goed. Veel plezier iig de komende jaren.
Minstens eredivisie is behoorlijk ambitieus, zeker als je na 3 jaar 67% 6e klasse speelt. Maar streven naar het hoogste is altijd goed. Veel plezier iig de komende jaren.
Meppers 1, 2e klasse zuid-west
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Ik las net de uitgebreide introductie van Benjamin, mijn clubgenoot, en bedacht dat ik ook maar eens iets moest schrijven. Ik heet Floris vandaar mijn gebruikersnaam. Ik ben 52 jaar oud en vader van een zoon (Timo) van 19. Die naam heeft niets met meneer Boll te maken want 19 jaar geleden was ik nog niet serieus met tafeltennis bezig. Ik werk als offset-drukker bij een kleine drukkerij in de Jordaan in Amsterdam. Ik speel vijfde klasse bij Tempo-Team in Amsterdam. Daarvoor heb ik een paar jaar bij de Volewijckers gespeeld maar dat was maar een avond per week open en er werden geen trainingen gegeven. Veel mensen bij Tempo-Team zie ik als mijn vrienden en ben er dan ook zeer regelmatig. Naast de afdelingscompetitie speel ik ook de Harry Feenstra Bekercompetitie. Ik speel vanaf 2006 in clubverband tafeltennis en het is nu mijn grootste hobby. Mijn andere hobby's zijn: fotograferen, reizen, Indiaas koken, muziek(luisteren) en (vooral op vakantie) vogels kijken. Ik ben een offensief ingestelde all-rounder die het vooral van alles terug brengen en mijn back-hand moet hebben. Ik hoop over een paar jaar in de vierde klasse te spelen maar veel verder gaat mijn ambitie (nog) niet.
Ook heb ik uit nieuwsgierigheid (en hebzucht) ondertussen veel houtjes en rubbers verzameld. Met veel moeite weet ik een seizoen met hetzelfde materiaal te spelen! Zo, dan ben ik nu ook uit de anoniemiteit getreden!
Ook heb ik uit nieuwsgierigheid (en hebzucht) ondertussen veel houtjes en rubbers verzameld. Met veel moeite weet ik een seizoen met hetzelfde materiaal te spelen! Zo, dan ben ik nu ook uit de anoniemiteit getreden!
Stiga Rosewood XO
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
Hi Floris,
Leuk om te lezen! Nu hebben ik een beeld bij de naam
Leuk om te lezen! Nu hebben ik een beeld bij de naam
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Leuk om te lezen Floris. Ja het is een verslavend spelletje met een goede mix tussen sportiviteit en gezelligheid. Zo'n competitieavond vind ik nog altijd een leuk uitje, ook nu ik mijn 30e jaartje tafeltennis inga. Bij de jeugd heb ik nog echt over materiaal nagedacht. Iedereen had sriver of mark v. Ik denk ook niet dat mijn ouders hadden willen uitgeven aan tafeltennismateriaal wat ik de laatste jaren heb gekocht. Het proberen en testen is niet alleen de zoektocht naar de beste combinatie maar ook een stuk nieuwsgierigheid om eens wat anders te proberen en te combineren. Momenteel hou ik het wel war rustiger. Ik heb niet jouw beheersing om een seizoen te wachten. Als ik iets nieuws koop moet het morgen al getest worden. Ben benieuwd wat je allemaal hebt, en zullen dat zeer waarschijnlijk in de reviews wel tegenkomen.
Ik zie regelmatig nieuwe namen. Wellicht leuk om jezelf eens kort in deze topic voor te stellen.
Ik speel sinds 1975 tafeltennis. Daarvoor gevoetbald,maar teamsport paste mij niet zo, bleek na een tijdje. Op het moment dat ik pingpong ontdekte was ik verkocht, ik kon daar echt mijn ei in kwijt. Via een schooltoernooi aan een club gekomen, Phoenix in Delft, wat toen eredivisie speelde, zowel dames als heren. eerste jaar heeel veel getraind, 7 dagen per week en veel techniek training van onze eredivisie spelers. Tactisch helaas wat minder.....
.Na wat omzwervingen speel ik nu al weer een paar jaar bij TVS in Scherpenzeel Ik had en heb nog steeds een aanvallend spel met direkte aanval, zowel spin als smash, mijn FH is het best ontwikkeld. Liep veel om .
Mijn hoogste nivo was hoofdklasse, helaas net niks gewonnen(ziekte van Lyme zat in de weg). MIjn mooiste ervaring was Nederlands kampioen bij de veteranen in 2011 in klasse B2. Dat voelde echt geweldig. Verder ben ik vorig jaar verrassend clubkampioen geworden en eerder ook speler van het jaar geweest(meest constante )Ik heb tientallen frames en rubbers "getest", ook omdat ik een paar jaar in een tafeltenniswinkel heb gewerkt was dat goed te doen.
De laatste paar jaar speel ik( meestal) OSP frames, de Expert en de Virtuoso bevallen mij prima.
Volgens mij blijf ik spelen tot ik heel oud ben... het is gewoon het mooiste ,moelijkste, en soms meest irritante spel wat er bestaat..voor mij!
Mep ze !
Mijn hoogste nivo was hoofdklasse, helaas net niks gewonnen(ziekte van Lyme zat in de weg). MIjn mooiste ervaring was Nederlands kampioen bij de veteranen in 2011 in klasse B2. Dat voelde echt geweldig. Verder ben ik vorig jaar verrassend clubkampioen geworden en eerder ook speler van het jaar geweest(meest constante )Ik heb tientallen frames en rubbers "getest", ook omdat ik een paar jaar in een tafeltenniswinkel heb gewerkt was dat goed te doen.
De laatste paar jaar speel ik( meestal) OSP frames, de Expert en de Virtuoso bevallen mij prima.
Volgens mij blijf ik spelen tot ik heel oud ben... het is gewoon het mooiste ,moelijkste, en soms meest irritante spel wat er bestaat..voor mij!
Mep ze !
Zijn er nog nieuwe leden die zich voor willen stellen? Leuk om iets meer te weten over de spelers die we hier qua naam voorbij zien komen.
Goed plan:
Patrick, 40 jaar. Jaren lang aan competitie bowling gedaan - toen helaas een langdurige schouderblessure - mijn vrouw die op die avonden is gestart met werken waardoor ik moest stoppen met bowlen. Toen gekeken naar alternatieven. Tafeltennis en tennis hebben me altijd al aangesproken en zodoende gestart met TT op mijn 38-ste met Tafeltennis. Bijna direct begonnen in de 6de klasse, na 3 seizoenen gepromoveerd naar de 5e klasse en aankomend seizoen (mijn 5de seizoen) ga ik 4de klasse spelen (waarschijnlijk wel te moeilijk want ik ben de 1 na 'laagste' speler in de poule).
Verder heb ik een zoon van 8, 1 hondje (een kooiker), 2 katten en is misschien mijn grootste passie motorrijden door de bergen (alleen daar heb ik te weinig tijd en geld voor, waardoor mijn laatste reis alweer ruim 10 jaar geleden is).
Patrick, 40 jaar. Jaren lang aan competitie bowling gedaan - toen helaas een langdurige schouderblessure - mijn vrouw die op die avonden is gestart met werken waardoor ik moest stoppen met bowlen. Toen gekeken naar alternatieven. Tafeltennis en tennis hebben me altijd al aangesproken en zodoende gestart met TT op mijn 38-ste met Tafeltennis. Bijna direct begonnen in de 6de klasse, na 3 seizoenen gepromoveerd naar de 5e klasse en aankomend seizoen (mijn 5de seizoen) ga ik 4de klasse spelen (waarschijnlijk wel te moeilijk want ik ben de 1 na 'laagste' speler in de poule).
Verder heb ik een zoon van 8, 1 hondje (een kooiker), 2 katten en is misschien mijn grootste passie motorrijden door de bergen (alleen daar heb ik te weinig tijd en geld voor, waardoor mijn laatste reis alweer ruim 10 jaar geleden is).
Laatst gewijzigd door TwoFace op 14 jan 2020, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13