Wij spelen volgend seizoen weer tweede klas gbtb. Klassen zijn opgedeeld naar meer klassen met minder teams en wij waren derde van onderen.
Mooie boel als je pas na afloop competitie hoort dat derde van onderen toch niet genoeg is om niet te degraderen.
Gbtb kan dat allemaal

.
Mijn resultaten op het eind waren nog vrij goed.
Zeker vergeleken met eerste paar wedstrijden. Heb in drie laatste wedstrijden dat ik meedeed (één inhaalwedstrijd) tegen nrs één (2x) en twee acht uit negen gespeeld. Beste resultaat sinds jaren.
Laatste twee keer tegen nrs één en twee zelfs zes uit zes.
Meest spelers die ook nttb spelen niveau tweede, eerste klas (één speler) tot (ook één speler) tussen noordelijke eerste en tweede divisie. Speelde die wedstrijden voor mijn gevoel ook wel ongeveer op mijn vroegere niveau.
Was alleen wel gesloopt na drie wedstrijden in plm een maand tijd. Vind het daarom ook wel prima om nu weer even tweede klas te spelen.
Huidige materiaal hielp ook wel. Kon mijn vertrouwde spel weer spelen zonder halverwege wedstrijden teveel vermoeid te zijn en batje is weer wat handzamer (ook wat korter blad) wat vooral mijn bh weer ten goede kwam. Het is anders - iig voor mij - heel lastig om tijdens een game de tactiek aan te moeten passen naar een ander spel (al zou ik dat eigenlijk wel meer willen kunnen). Om mijn backhand lopen moet ik ook niet doen. Controle met huidige rubbers vind ik eigenlijk verbazend goed. Komt misschien ook omdat ik wel gewend ben met hardere rubbers te spelen en de bal dan beter en scherper actief (met spin) kan controleren. Met hardere spons gaat dat bij mij beter en zelfs met minder vergevings gezindheid kan de controle dan ook beter zijn.
Maar weer mijn spel kunnen spelen en kunnen vertrouwen op intuitie was belangrijkste faktor.