Een paar maanden geleden heb ik een Tenergy 05 FX van Pingponger gekocht, ook voor 30 euro. Nieuw in de verpakking.
Het zag er netjes uit, dus ik heb hem mooi in de kast laten liggen tot mijn eigen Tenergy 05 FX op was.
Gisteren heb ik hem voor het eerst op mijn frame gezet, wat blijkt: Alle ballen dalen als een gek. Bijna zo extreem dat alles op je eigen tafelhelft landt.
Update 30-09-2013:
Inmiddels heb ik het rubber 4x geplakt en gek genoeg treedt er nu ineens een verandering op. De ballen gaan nu netjes over het net in plaats van op de tafel. Het lijkt erop dat het dus toch goedkomt.
Mijn excuses voor de misschien iets te persoonlijke aanval. Ik had niet verwacht dat dit rubber zich zo vaag zou gedragen. Met eerdere Tenergy's heb ik dit nooit gehad. Ter compensatie wil ik je aanbieden dat ik dit Tenergy 05 FX rubber dat je nu aanbiedt ook van je koop. ;-)
Laatst gewijzigd door lordofthelints op 30 sep 2013, 23:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik heb thuis een aantal tenergy´s gehad waaronder een aantal tenergy 05 fx. Deze heb ik doordat ze bij de de winkel uit de collectie gingen met een flinke korting kunnen kopen. Zelf heb ik met meerdere met deze tenergy rubbers gespeeld en nooit problemen gehad met de rubbers. Ook bent u niet de enige waar ik een tenergy 05 fx aan heb verkocht. Ik heb tot dusver nog geen negatieve reacties gehad over de tenergy´s. Het had u gesierd door mij persoonlijk een berichtje te sturen en mij niet op deze manier als een oplichter neer te zetten. Misschien is het een idee om de tenergy er een keertje opnieuw op te plakken. Mocht het nog niet naar wens spelen ben ik (ondanks dit bericht waarin u zich schuldig maakt aan smaad!) bereid dit met u op te lossen.
Gr. Pingponger
Laatst gewijzigd door pingponger op 26 sep 2013, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.