competitie stop

Hier kun je dingen plaatsen die niet binnen de bovenstaande categorieën vallen.
Plaats reactie
mepper59
Silver Member
Silver Member

competitie stop

Bericht door mepper59 »

he medemeppers,
ik ben per direct gestopt met competitie spelen. Een combinatie van Lyme/ADHD-medicatie/ en groeiend inzicht in mijn patroonmatig gedrag/wedstrijdspanning verwerken heeft me tot dit besluit gebracht. Het spel is heerlijk ,vanaf nu alleen lekker ballen is ok.
Ga misschien wel lekker klooien met een defence plus /curl-ph/rakza 7, god wat is dat frame traag :D .Hoef ik in ieder geval niet meer naar achter te lopen..., dan komt de bal echt niet meer aan de overkant.Ga het vanavond uitproberen.
groet mepper :)
Jemmel
Super Member
Super Member
Contacteer:

Re: competitie stop

Bericht door Jemmel »

Dat is jammer.
Ben benieuwd of je je kick uit alleen trainen kunt halen.
Kan je dan nooit meer competitie spelen?
Of hangt dat van de medicatie af?
Ik dacht dat je met ADHD juist meer energie hebt/had.
Victas Koji Matsushita
FH Tibhar Super Defence 40 Soft 1.6 mm
BH Tibhar super Defence 40 1.5 mm

Testen:
Victas Koji Matsushita
FH Tibhar Super Defence 0.5mm
BH Tibhar Super Defence 0.9 mm
mepper59
Silver Member
Silver Member

Bericht door mepper59 »

He jemmel,
energie is niet de bottleneck, wel de ontdekking dat wedstrijd mij heel veel spanning geeft,altijd al zo geweest. maar door mijn adhd /hyper flow ging ik maar door. Nu door de medicatie kan ik beter onderscheiden of ik zelf aan het roer sta of dat ik weer meegesleurd word. Voorlopig bevalt het prima, de "kick" mis ik niet , speel ook partijen , geeft me nu juist veel meer plezier/ontspanning en dat is nu net waar het voor mij omdraait.want het spelletje is leuk. Als ik wedstrijden speel verdwijnt toch het plezier en neemt de spanning/prestatie toe,ook al weet ik met mijn verstand dat dat niet hoeft, het is een heel oud patroon wat 37 jaar is opgebouwd.Heb het ook jaren gebruikt om mijn zelfbeeld te vormen.Had weinig houvast aan andere dingen.Door adhd had ik nauwelijks bodem/vertrouwen. Dit kon ik goed en was ook ego-boost.Nu veel minder nodig om me beter te voelen dan een ander door te 'Winnen"
Plus dat een competitie avond gewoon te laat wordt voor me, , kost veel energie,maakt de keus makkelijker om er mee te stoppen.
Is complex factoren , voor mij wel helder nu.
Maar zeg nooit nooit!Life is ever changing.
groet mepper :)
allrounder
Super Member
Super Member

Bericht door allrounder »

Veel sterkte Hans.
We vangen het wel op met wat invallers en normaal gesproken moeten we er zonder problemen zonder jou ook wel in kunnen blijven!

Groetjes,
Gewo Carbon Hybrid Off- AN
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
Plaats reactie