Maar wie zijn wij om te oordelen over de slag van een ander??Wizzy82 schreef: 25 feb 2025, 09:50Een kant noppen of dat je ziet dat de speler in kwestie een goed slag heeft dan vind ik het een ander verhaal. Ik heb ook wel eens tegen man gespeeld die landelijk heeft gespeeld en ook 2 kanten noppen gebruikt, maar aan die persoon kon je gewoon zien dat hij wel fatsoenlijk slagen had en die wedstrijd was ook wel leuk. Tegen anti vind ik ook niet erg om te spelen (een aantal andere personen wel en die weigeren of proberen een persoon te vermijden binnen die club die dat heeft, terwijl ik het wel fijn vind om tegen te spelen).TwoFace schreef: 24 feb 2025, 17:33 Ik snap volkomen wat je zegt, maar ik blijf ook bij wat ik gezegd heb. Je schiet er denk ik niks meer mee op om er maar te blijven hangen, overigens staat het in mijn ogen ook los van de sport. Je moet het zo zien, het zijn mensen die niet helemaal correct handelen, dat gebeurd dagelijks, ik heb er ook dagelijks mee te maken in mijn werk, maar je moet er niet in blijven hangen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
Ik snap dat dit niet makkelijk is, echter focus op het positieve en het zal ook positiever worden voor jezelf, geloof me, zo werkt dat.
Ik had vrijdag ook tegen dubbele noppen gespeeld, maar dat maakte helemaal niet uit, hij gebruikte namelijk maar 1 kant hahaha ook een heel rare slag en vreemd spel... persoonlijk vind ik het dan een uitdaging om daar een weg naar te vinden om die persoon toch te verslaan. Ondanks dat ik met noppen speel op BH heb ik met zulke spelers ook meer moeite, maar ik zie het als een uitdaging.
Als elke speler alleen maar lekker staat te spinnen wordt de sport ook maar saai... tenminste dat vind ik... alleen maar spinbal op spinbal vind ik niet echt uitdagend om te zien of te spelen. FH-FH spin ik dan gewoon lekker mee tot ik zelf besluit wat anders te gaan doen. BH is een ander verhaal of ik nu een inverted rubber heb of noppen, ik kan niet spinnen met mijn BH... nooit geleerd en ik krijg die slag er niet in bij mij. Ik ben van het kappen, blokken en tikken met de BH.
Kop op Wizzy, het is een leuke sport, soms vind je een tegenstander minder leuk, ook dat hoort erbij, gewoon de lol van de leuke dingen eruit halen!
Ooit hebben bepaalde mensen bepaald dat er een standaard is in het tafeltennissen... een bepaalde slag, maar zeg nou eerlijk, al doe je alles anders dan wat de standaard is, als dat voor jou werkt en je wint ermee, is het toch prima?
Is het niet altijd leuk voor de ander, dat kan....
Ik heb ook geen standaard FH slag, mijn topspin bestaat uit een hele korte slag, niet zoals 'het hoort', maar het is effectief, ik kan nagenoeg evenveel spin pakken als de meesten op mijn club, ook al doe ik het niet zoals het moet...
Met mijn BH doe ik nagenoeg altijd kappen, een prima slag, maar niet aanvallend.