Om uit te proberen zoek ik nog een Palio Thor's. Kleur, dikte en staat maken niet uit!
Bedankt!
Gevraagd Palio Thor's
Gevraagd Palio Thor's
Yasaka Sweden Classic
Forehand: Darker VLON-S Blue (sponge), Zwart
Backhand: Friendship 729 FX-C, rood 1.8
Forehand: Darker VLON-S Blue (sponge), Zwart
Backhand: Friendship 729 FX-C, rood 1.8
Re: Gevraagd Palio Thor's
Ondanks dat ik mijn Thors niet meer heb kan ik er wel wat info over geven. Ik heb het nooit een prettig rubber gevonden. Snelheid was dik in orde, en korte werk was ook goed, daarmee is echter wat mij betreft alles mee gezegd.
Ik vond er weinig spin op zitten, zowel op de service als in een rally. De afsprong was te laag op mijn TBS, en ik voelde me er nooit comfortabel mee.
Ik heb nu echter de Palio Macro (new), die komt als het goed is volgende maand op de markt, en die is zoveel beter! Snelheid is een fractie lager, maar spin is ontzettend hoog. Echt een geweldig rubber wat mij betreft. Als ik jou was zou ik daar ff op wachten.
Ik vond er weinig spin op zitten, zowel op de service als in een rally. De afsprong was te laag op mijn TBS, en ik voelde me er nooit comfortabel mee.
Ik heb nu echter de Palio Macro (new), die komt als het goed is volgende maand op de markt, en die is zoveel beter! Snelheid is een fractie lager, maar spin is ontzettend hoog. Echt een geweldig rubber wat mij betreft. Als ik jou was zou ik daar ff op wachten.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
And treat those two impostors just the same