Ik ben van plan om voor de nieuwe competitie een nieuw batje te gaan bestellen. Ik speel op dit moment in de derde klasse. Mijn spel zou ik omschrijven als allround/contra-aanvallend. Het liefst ga ik vrij snelle contra-rally's aan, en daarbij is mijn backhand eigenlijk veruit het belangrijkst. Schuifrally's ga ik ook niet uit de weg, totdat ik een kans zie om met mijn backhand scherp te openen. Mijn forehand is een stuk zwakker. Topspin, backspin en de meeste contraballen pak ik met mijn backhand door om te lopen, tenzij ik een goede kans zie om de bal af te maken met topspin op mijn forehand. Ik vind dit forehand rubber dan ook te snel.
Huidige frame: ''Tibhar IV-L''
Backhand rubber: ''Joola Topspin'', wil ik graag houden, maar is nergens meer te koop..
Forehand rubber: ''Andro Rasant Powersponge''
Nu leek mij het frame ''Andro Temper Tech All+ mij een best lekker frame met veel controle en een toch een aardig tempo alleen vraag ik mij af: Het frame weegt maar 70g, terwijl mijn huidige frame 85g weegt, wat nogal een aanzienlijk verschil is. Zal dit hele drastische verschillen met zich meebrengen en welke verschillen dan?