Onderwerpen?

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

Onderwerpen?

Bericht door Danny1973 »

Beste lezers van dit interessante forum. Ik kijk zelf iedere dag wel even op het forum, maar het valt me de laatste tijd op dat er soms dagen niets meer gepost wordt. Het topic te koop/ verkoop heeft vaak nog wel wat activiteit, maar voor de rest zijn er onderwerpen die lang stil staan. Ik zou het echt heel leuk en interessant vinden als we samen met elkaar wat meer plaatsen, en reageren op elkaars berichten zodat het forum nog leuker wordt.
Ik heb bijvoorbeeld van de meeste van jullie nog nooit een review gelezen over hun frame of rubber, terwijl de meeste van ons toch wel erdelijk wat materiaal hebben getest / gespeeld. Uiteraard hoeft het allemaal geen compleet boekwerk te worden maar deel je ervaringen eens met de rest. Ik zie jullie berichten graag verschijnen en kijk ernaar uit om ze te lezen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
krisvd
Super Member
Super Member

Re: Onderwerpen?

Bericht door krisvd »

Dag Danny,

Idemdito hier, ik check ook bijna elke dag het forum op toffe weetjes/reviews.
Daarom heb ik m'n 1e review zonet (proberen) te schrijven over de Barwell Fleet. :)

Greetz,
Kris
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Onderwerpen?

Bericht door Danny1973 »

Dat is nou juiste het leuke aan een review. Het is jouw bevinding. Er is niemand die je zegt dat je onzin schrijft. Ik kan de Barwell Fleet wel een goed frame vinden, maar daardoor hoeft niet iedereen het daar dan maar mee eens te zijn. Vooral door te vergelijken met ander materiaal zal ook je mening meer waarde krijgen. Ik vind de Batwell snel als ik deze vergelijk met mij Butterfly ZLC. Hier kunnen andere mensen vaak al iets meer mee. Boven alles vind ik het zeer interssant om te lezen hoe iemand iets ervaart, en dat je er eventueel nog aanvullende vragen of meningen op kunt geven.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Plaats reactie