Competitie tussenstand:

Hier vind je informatie over de competitie
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Competitie tussenstand:

Bericht door Sun Tzu »

Hallo Mensen,

Vond het wel een leuk idee om de leden hier hun progressie in de competitie tot dusverre te laten vertellen.
Zoals de meeste misschien wel hebben gelezen in het andere topic ben ik weer gedegradeerd naar de 3e klasse.

We hebben nu 3 wedstrijden gespeeld, hierin de 2 sterkste en de verwachte degradant tegen gehad.
Uitslagen van 9-1 (Arena) 7-3 (TCB) en wederom 9-1 (Revanche).
Mijn persoonlijke resultaten zijn als volgt in de 9 wedstrijden.
1e wedstrijd: 3 /3 : 100%, deze avond 1 set "verloren".
2e wedstrijd: 3/3 : 100%. 0 sets verloren.
3e wedstrijd: 3/3 : 100%, 0 sets verloren.

Tussenstand:
Stand
-----------------------------------
Herpen 2 3 - 25
Revanche 2 3 - 15
TCB 2 2 - 12
ATC'68 Afferden 2 2 - 4
De Kroon 1 1 - 3
Arena 2 1 - 1

Ik zal hem binnenkort weer updated en hopelijk kan ik dan jullie verhalen hier ook lezen ;)
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Re: Competitie tussenstand:

Bericht door Whazzup »

Wij staan op dit moment bovenaan met 20 punten en moeten vandaag tegen Over 't Net die 19 punten heeft. Ik had verwacht na de eerste twee wedstrijden (5-5 en 6-4) dat we gewoon derde zouden gaan worden... Maar vorige week wonnen we met 9-1 van Hilversum omdat we eindelijk met de sterkste opstelling speelden (en ik was eindelijk in vorm gekomen)! Als we dat eerder hadden gedaan hadden we al 4 punten meer gehad! Ik hoop echt dat we nu alsnog voor het kampioenschap kunnen gaan. Zelf heb ik 5 uit 6 gespeeld. Ik dacht, ik haal de druk er maar direct af tijdens de eerste wedstrijd (LoL). ^^

Leuk initiatief trouwens Thomassen!

Groetjes,

Wouter
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Gaat dramatisch bij ons. 10 punten uit 3 wedstrijden, waarvan ik er 6 heb gemaakt. Een dubbel gewonnen en de rest komt van m'n teamgenoten. Ben zelf niet echt gemotiveerd meer, kom alleen maar contra spelers tegen. En ik ben dat gewoon zat. Heb 2 keer ingevallen bij de 2e klasse, en sta 100% winst daar.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door Sun Tzu »

Welke klasse speel je nu dan? Bij ons spelen ze in de 5e klasse al met effect en niet alleen contra :x
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

3e klasse. Er zit natuurlijk wel wat in, maar ik moet alles doen. Ben 1 speler tegengekomen die ook zelf initiatief nam, en die speelde nog jeugd. De rest blokt en tikt alleen maar. Wordt het ondertussen een beetje zat om telkens dat soort tegenstanders te hebben. :)
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door Sun Tzu »

Ik ken het wel hoor, ik vind de 3e klasse ook niet echt spannend maar dat is ook wel te zien aan persoonlijke resultaten.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Kom naar Houten, win van mij en ik stel je voor aan mijn teamgenoten, haha. ;)
Dan kunnen jullie beiden 2e spelen. :P
ONI in IJsselstein
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Na vanavond is de kans dat ik weg ga bij mijn huidige club naar 99% gegroeid. Wat is de situatie: ik heb vanaf januari non-stop keihard doorgetraind. Heb me in de zomer echt afgebeuld, en dan valt te merken. Op de clubkampioenschappen 3e geworden, 12-10 in de 5e verloren van een 2e divisie speler en onnodig van een 1e klasser van in de 60. Ben op dit moment de sterkste niet Heren 1 speler.

Vandaag (zaterdag ;) ) heeft Heren 1 een invaller nodig. Ik zou de logische keuze zijn.... ware het niet dat ik geen dikke matties ben met één eikel die er in dat team zit. Dus mag een kneusje uit de 4e klasse invallen, die is wel dikke matties met die gast.

Ik heb echt het gevoel dat het gewoon niet gewaardeerd wordt wat ik allemaal doe. Ik train keihard, ik geef divisie spelers echt moeite. Verder geef ik nog trainingen en doe ik de materialen op de club. Waarom wordt dit niet opgemerkt?
Echt een dieptepunt vanavond. Zwaar teleurgesteld ook in de houding van die andere 2 gasten in dat team.
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Hey Casper,

Dat is echt grote bullshit. Zo triest als dat mensen kunnen zijn! Wel lekker dat je er drie hebt gewonnen kerel! Ik zou inderdaad zeggen, er zijn meer clubs en sommige daarvan zijn wel heel leuk! Ik heb het nu ook super naar mijn zin bij HTTC, echt een vooruitgang voor mij! En gisteren hebben we 7-3 van de concurrent gewonnen dus we staan nu echt redelijk los van de rest. :D Misschien toch nog sneller 1e klasse voor mij dan verwacht, maar we moeten natuurlijk nog 6 potten... ;)

In ieder geval sterkte toegewenst Casper! Ik zou zeggen, besteedt al die energie aan een vereniging die jou wel op waarde kan schatten!

Groetjes,

Wouter
ONI in IJsselstein
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Het is helaas ook niet de 1e keer. Zo heeft het ook weinig zin om ergens hard voor te trainen. Punten hadden we gisteren wel nodig, met ene invaller 8-2 gewonnen. Prima avondje :D
Timo B.
Gold Member
Gold Member

Bericht door Timo B. »

Hoi forumleden,

Dan zal ik ook maar even een tussenstand geven. Wij (Kwiek 6) hebben afgelopen seizoen 3e klasse gespeeld en zijn er net aan weer uitgevlogen. Wel weer 3e klasse aangevraagd, maar helaas niet gekregen. Spelen dus nu weer 4e klasse. Twee seizoenen geleden speelden we ook 4e klasse en toen heb ik zelf net geen 80% gewonnen. Momenteel staan we wél bovenaan, maar zelf sta ik slechts op 58% (7 van de 12). Ik weet van mezelf dat ik beter kan, maar het komt er gewoon niet uit. Waar het aan ligt, Joost mag het weten. Of ik nou gewoon té graag wil winnen, niet gemotiveerd genoeg ben of misschien juist té gemotiveerd ben. Gelukkig spelen mijn teamgenoten prima en pakken zij momenteel beide meer punten dan ik. Mijn ene teamgenoot Anita staat qua percentage bovenaan in onze poule met 92% (11 van de 12) en mijn andere teamgenoot Niels doet ook goed mee met een gedeelde 4e plaats (67%, 8 van de 12). De stand na 4 wedstrijden is als volgt:

Kwiek 6 4 - 28
ISV GOUDA 1 4 - 27
Alexandria '66 4 4 - 25
PITT 75 6 4 - 18
Kwiek 7 4 - 12
OTTV 3 4 - 10

We hebben de 1e wedstrijd thuis gewonnen met 9-1 van Kwiek 7 (toen won ik ze nog alle 3), de 2e wedstrijd wonnen we met 2-8 uit bij PITT (ik verloor er 2), de 3e wedstrijd wonnen we met 6-4 thuis van Alexandria '66 (dubbel verloren en alle drie 1 partij verloren) en gisteravond uit tegen ISV Gouda hebben we 5-5 gespeeld (en verloor ik er wederom 2). Aanstaande donderdag spelen we thuis tegen OTTV en ik mag toch hopen dat ik er dan weer eens minimaal 2 win...

Vorige week dinsdag heb ik ingevallen in de 3e klasse en won ik er 1 met 3-0 (de laatste partij van de avond). Ik verloor mijn 1e partij met 11-9 in de vijfde game en verloor mijn 2e partij met 11-9, 12-10 en 11-9. Aan het eind van deze avond had ik echt het gevoel dat ik goed en lekker had gespeeld. Blijkbaar speel ik gewoon veel lekkerder in de 3e klasse. Daarom hoop ik ook echt dat we dit seizoen kampioen worden in de 4e klasse, want ik wil echt weer terug naar de 3e klasse!

Groeten,
Timo B.
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Zelfde probleem als ik waarschijnlijk. Tegenstanders die te weinig doen met de bal voor je gevoel. Je gaat dan zelf een partij lopen kloten en dan gaat het fout.
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Timo,

Jij kan absoluut gewoon 3e klasse spelen. Daar ben ik van overtuigd! Het is waarschijnlijk gewoon heel lastig om je te motiveren vanwege al dat gepruts... Ik ken het gevoel jongen! Maar houdt moed en ga er even voor, des te eerder sta je weer lekker te ballen in de 3e klasse!

Groetjes,

Wouter
ONI in IJsselstein
Timo B.
Gold Member
Gold Member

Bericht door Timo B. »

Dat gevoel heb ik zelf ook zeker wel, dat ik in de 3e klasse beter speel en dat mijn spel ook beter tot z'n recht komt. Ik hoop alleen dat ik niet teveel partijen verlies en dat we het niet redden om kampioen te worden in de 4e klasse. Bedankt voor je reactie Wouter, jij kent van dit forum mijn spel waarschijnlijk het beste. Goed dan om te horen dat er mensen zijn die weten dat ik het kan in de 3e! :D

Groetjes,
Timo
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Ja ik weet wat jij kunt. Dat is gewoon goed meedraaien in de derde klasse! Hopelijk hervindt je, je niveau snel om ze te zoefen in de 4e!!!
ONI in IJsselstein
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Nou dan ik ook maar stukje :)

Wij hebben nu drie wedstrijden gespeeld en we staan op 13 punten. Niet al te best. Eerste twee wedstrijden geen een wedstrijd kunnen winnen. Gelukkig gisteren er twee kunnen winnen en ben ik van de 0% af :D. Sta nu 7 uit 9, maar hoop dit dinsdag weer wat op te krikken. We hebben best een sterke poule. Een degradant uit de hoofdklasse, die sowieso kampioen gaan worden. Ook twee kampioenen uit de tweede klasse en de rest zijn gewoon steady eerste klasse teams, zoals wij ook zijn.

in het begin waren we sceptisch dat we zouden degraderen, maar we verwachten dat het nu allemaal wel meevalt. We staan op de vijfde plek met twee punten achterstand op de nummer 4 en 5 punten op de nummer 3, maar wij hebben een wedstrijd minder gespeeld, dus dit zullen we wel weer recht trekken.

Zoals aangegeven is mijn percentage niet al te best. Ik speel prima, maar het is dus elke keer weer net niet. veel 13-11, 12-10, 11-9 partijen waarbij ik vaak aan het kortste eind trek wat erg vervelend is. Hopelijk gaat het in het verloop van de competitie beter. We zullen zien... :)
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Ook dat komt ongetwijfeld wel weer goed. ;) Mijn advies: een 10tje aan het netje betalen voordat de wedstrijden beginnen. Dat kan je net een paar puntjes meer opleveren! ><
ONI in IJsselstein
bob1
Silver Member
Silver Member

Bericht door bob1 »

Speel nu in de derde klasse (omdat een derde klasse team van ons wegviel en we die plek mochten invullen) en heb tot nu toe 9 van de 15 gewonnen. Maar de teamgenoten doen het helaas wat minder. Een teamgenoot van mij 5 van de 15 en eentje 0 van de drie en een andere 0 van de 12. Wij gaan dus gewoon degraderen. Het probleem is alleen dat ik wel derde klasse aan kan maar geen team heb om dat mee te doen. Moet maar eens naar een andere club gaan uitkijken.
Setup:
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Zozo Bobje. Ik wist niet dat jij zo gegroeid bent de laatste tijd. Derde klasse alweer, nice! Als je niet verder kunt groeien, dan is het inderdaad wijs om op een gegeven moment verder te kijken. Dat raad ik je zeker aan! Succes kerel.
ONI in IJsselstein
bob1
Silver Member
Silver Member

Bericht door bob1 »

We gaan allemaal erop vooruit. Speel nog steeds met lange noppen op de backhand.
Setup:
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox
Plaats reactie