Merken voorkeur?

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

Merken voorkeur?

Bericht door Danny1973 »

Ik ben benieuwd of jullie ook een voorkeur qua merk hebben? Ik heb qua frames al jaren de voorkeur voor joola omdat deze buiten prettig spelen voor mij vaak erg prettig in de hand liggen. Maar ook qua kleding, tas en schoenen vind ik het een leverancier met een uitgebreid pakket. Qua rubbers heb ik het echter niet helemaal kunnen vinden ( express, manbo, samba en xplode gestest )
Heeft iemand ook een idee wat nou de grootste leveranciers zijn in Nederland, en wat wereldwijd de grootste is. Ik vermoed dat qua rubbers tennergy wel erg groot is. Ben ben benieuwd of jullie ook redelijk aan een merk gebonden zijn, of meer naar een type op een bepaald moment kijken.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Merken voorkeur?

Bericht door van_doorn »

Op een een of andere manier blijft Butterfly mijn voorkeur houden. Ik vind het duurzame rubbers en ze spelen prettig. Helaas is de prijs dan weer een struikelblok.

Hoe bedoel je de grootste leveranciers in Nederlands en in de wereld? Bedoel hierbij een merk (bijv Butterfly) of een winkel als bijvoorbeeld Menereis?
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Ik bedoel daarmee de merken, en nietde winkels. Die kunnen de bekendere merken bijna allemaal wel leveren.
Moet trouwens wel zeggen dat ik op dit moment ook enthousiast aan het worden ben over Xiom voor rubbers. Veel betaalbaarder dan Butterfly, en een goed alternatief. Ik krijg vandaag als alles goed gaat ook voor het eerst een frame van Xiom binne(via deze site) spreek dus de eerste mail wat tegen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Qua merken is lastig te zeggen wat het grootste is. Ik denk dat Butterfly het bekendste is, maar niet zozeer de grootste. Er zijn ook veel merken die in opkomst zijn, zoals bijvoorbeeld Xiom, maar ook Palio timmert hard aan de weg....
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
nils
Beginner
Beginner

Bericht door nils »

Voor de rubbers gaat mijn voorkeur uit naar Donic en Butterfly, bevallen gewoon erg goed. Voor de rest mag ik graag de goedkopere rubbers uit China proberen. Ik ga nu wel met Xiom spelen omdat ik daar veel goede berichten over heb gehoord en de prijs is een stuk aantrekkelijker i.p.v. Butterfly! Qua frame heb ik niet echt een voorkeur. Ik speel nu al jaren met Timo Boll forte omdat die bevalt en er nog goed uit ziet.
frame: TSP Break 11
fh: tibhar 5Q
bh: vega europe
KoOivje
Beginner
Beginner

Bericht door KoOivje »

Rubbers, Vroeger altijd butterfly Sriver/Bryce totdat het lijmen werd afgeschraft! Op dit moment XIOM rubbers voor mij
Frame, Tibhar/Butterfly
Kleding, Geen voorkeur
Schoenen, Op de 1 of andere manier heb ik het niet op tafeltennis merken aangezien die vrij snel slijten. Puma gebruik ik al een aantal jaar en die bevallen nog steeds zeer goed
4X-AXG
Beginner
Beginner

Bericht door 4X-AXG »

Donic..ik heb al met heel wat merken gespeeld, maar Donic steekt er toch wel bovenuit..Stiga, hoewel ik absoluut niet kan zeggen dat het geen goed merk is, beviel mij niet goed. Butterfly wel, maar dan met name de klassieke rubbers zoals de Sriver serie. De Donic Coppa X en de Acuda serie zijn echt fantastisch, net als de meeste Donic frames..
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Acuda's +1! :)
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
Plaats reactie