Ik heb op dit moment een donic desto F3 op mijn backhand die op zich prima bevalt, maar ik twijfel of ik eventueel een Joola energy-xtra of eventueel een Joola energy x-soft wil nemen.
Et liefst zo zacht mogelijk, en ik zie wel dat die x-soft erg zacht is, maar ik hoop stiekem op persoonlijke ervaringen met het rubber ^^
Over mijn speelstijl valt eigenlijk weinig zinnigs te zeggen, ik was vroeger verdediger en speel nu als aanvaller, dus ik gebruik alle slagen met de backhand (in ieder geval een poging tot ).
Ik hoop snel wat van iemand te horen
Ik heb zelf een tijdje met de Joola Energy X-tra Soft gespeeld. Ik ben zelf ook een fan van zachte rubbers op de backhand. De X-soft beviel goed, maar ik heb uiteindelijk toch voor een Andro Impuls Speed gekozen. Deze is ook erg zacht en speelde naar mijn gevoel net iets beter dan de X-soft. Het verschil is overigens niet heel groot.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
De Andro Impuls Speed is inderdaad ook wel een erg lekker rubber. Heb deze al eens geprobeerd op het reserve frame van mijn vader, ook een Andro Carbon frame. Vergelijkbaar met het frame dat jij nu van Niels hebt. Heb het rubber zowel op mijn forehand als backhand geprobeerd en heb er zelf ook al eens aan zitten denken om dit rubber aan te schaffen. Controle is goed, spint ook goed en het is ook niet zo gek duur. Daarnaast is het inderdaad een vrij zacht rubber. Vond persoonlijk de controle bij de Impuls Speed beter dan bij de Energy X-Tra...