Reviewers gezocht!

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Reviewers gezocht!

Bericht door van_doorn »

Hallo Allemaal,

Ik heb hier thuis nog twee stuks aan materiaal liggen, waarmee ik niets doe. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om deze te testen, dus ik wil deze hier aanbieden om ze door jullie te laten testen en te reviewen.

Het gaat om het volgende frame:

Nexy Amazon holrond.
Meer info hier: http://nexy.com/shop/step1.php?number=1305" onclick="window.open(this.href);return false;

En het volgende rubber:

Adidas P5 zwart Max
Meer info hier: http://www.tabletennis-sport.com/produc ... rubber-p5/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het frame en rubber zijn nieuw. Het frame heeft 1x de rubbers erop geplakt gehad, maar is nooit mee gespeeld. Ik ben dus op zoek naar leden die het leuk vinden om een van deze producten te testen en te reviewen. Per product kies ik twee reviewers uit.

De regels:
- Je krijgt twee weken de tijd om het product te testen, voordat het naar de volgende reviewer gaat.
- Je bent voorzichtig met de producten en probeert niet onnodig schade te maken.
- Na de testperiode ben je verplicht om binnen een week de review te plaatsen.
- Als reviewer ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten naar de volgende reviewer.
- Beide producten komen aan het eind van de periode weer terug naar mij.
- De producten worden in orginele verpakking en accessoires door gestuurd naar de volgende reviewer.

Hoe kom je in aanmerking?
Laat in een bericht hieronder weten waarom ik jou met kiezen om een product te reviewen, geef hierbij aan op welke manier je van plan bent de review te maken, bijvoorbeeld per video, foto's of per tekst. De reviews moeten in ieder geval de volgende onderdelen bevatten:

Inleiding, Foto’s of video, Eerste indruk, Dikte en hardheid, Snelheid, Spin, Controle, Bal afsprong, Spinnen, Schuiven, Blokken, Serveren en Gewicht

Geef in je bericht ook even aan welk product je wilt reviewen. Op woensdag 15 augustus maak ik de reviewers bekend.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
hopper
Advanced Member
Advanced Member

Re: Reviewers gezocht!

Bericht door hopper »

Ik wil de Adidas P5 graag reviewen.

Ben gisteravond na 1.5 jaar intensief trainen, terug bij m'n geliefde BTY Timo Boll Spark frame (was teruggestapt naar Stiga Allround Classic en daarna Classic NCT), maar m'n techniek sluit nu weer helemaal aan bij de Spark.
Had er een Xiom Vega Europe (FH) en een Acuda S2 (BH) opgeplakt en dit beviel uitstekend. Loopspin is nog nooit zo makkelijk gegaan. :)

Denk dat de S2 en de P5 in dezelfde range liggen, maar wil dit graag eens uitproberen op m'n Spark.

Heb onlangs voor het eerst een filmpje gemaakt van een training en tjonge....wat kan je daar veel van leren. Was dus sowieso al voornemens om in het nieuwe seizoen veel videofragmenten te maken en ook op dit forum aan jullie voor te leggen voor commentaar/advies. Kan ik dus mooi met deze review combineren.

PS: mocht ik in aanmerking komen, ben ik van 17 Aug t/m 3 Sept op vakantie.
TTV Rapidity
3e klasse DUO Holland-Noord

Butterfly Timo Boll ALC
Rakza 7 (2.0 - Forehand)
Rakza 7 (2.0 - Backhand)
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Ik laat 'm schieten. :) Ik ben druk bezig met de voorbereidingen op komend seizoen en wil ff niet testen met materiaal :)
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door Sun Tzu »

Ik heb ook geen interesse, ga niet meer testen en blijf bij mijn materialen die ik nu heb :)
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Nog meer mensen die interesse hebben om een product te reviewen? :)
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
Timo B.
Gold Member
Gold Member

Bericht door Timo B. »

Ik sla ook even over... Ik heb de afgelopen periode alweer genoeg geprobeerd (onder andere Andro Rasant en Andro Shifter Powersponge). Op zich best een fijne setup, zeker op de Timo Boll ALC, maar heb toch besloten hier niet meer verder te gaan. Qua frame ga ik toch weer terug naar de ZLC, die me toch nét even iets beter bevalt. De Rasant was voor mij véél te snel, dus als iemand een supersnel rubber zoekt zou ik de Rasant adviseren ;) Ga voor m'n FH toch weer terug naar de T05. Dit bevalt me toch nog steeds het beste. De Shifter Powersponge op m'n BH was het ook niet voor mij, dus ga nu proberen hoe de T64FX me bevalt.
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Plaats reactie