Tja, spelen bij een club betekend wel contributie betalen natuurlijk.Wizzy82 schreef: 06 mar 2025, 14:44 Was het maar gebleven bij 1 zo'n avond. Ik heb vorig seizoen bijna alle avonden gehad.
Ik denk dat ik 2 avonden redelijk tot goed heb gespeeld. 1 avond was ik echt goed, dat was tegen het einde van het seizoen maar ja toen was het kwaad al geschied uiteraard. Ach, we hebben er van geleerd zullen we maar zeggen.
Hopelijk wordt het team van mijn club waar ik bijna 35 lid kwampioen waar ik eerst bij zat.
Dan ga ik mij denk ik daar toch maar weer bij inschrijven als 5e persoon. Dan gaan ze 5e klasse spelen als ze kampioen worden.
Nog te laag voor mij, dan maar puur een paar wedstrijdjes meedoen voor de gezelligheid want in mijn eentje qua niveau kan ik het team niet naar de 4e klasse loodsen. Daarvoor zijn de overige spelers helaas te zwak voor. Mochten ze geen kampioen worden dan weet ik niet wat ik ga doen qua competitie. Ik denk dat ik dan weer nergens competitie ga spelen.
Bij een andere club doe ik het niet voor minder dan 4e klasse of hoger, maar dan wil ik eigenlijk geen contributie betalen want voor de rest zal ik daar dan niet gaan trainen of zo...
Ik werd afgelopen week ook gevraagd om DUO te gaan spelen (eerste klasse) bij de club waar ik nu alleen recreatief lid ben. Het zal dan om af en toe een wedstrijd gaan. Wel leuk dat ze me er voor vragen, ik heb gezegd dat ik er open voor sta.
Zonde dat je niet echt een club/team kan vinden wat en op je niveau is en een beetje gezellig. Beiden zijn wel fijn natuurlijk.
Mijn huidige team kan de 3de klasse wel aan denk ik, al zit er 1 speler in die dat nog niet laat zien, alles nog verloren.
Maar handhaven wordt nog best een lastige opgave. De nummer 1 staat nu 10 punten boven ons, wij staan nu 4de, team boven ons, heeft slechts 1 punt meer, daarboven 3 punten meer dan wij. En het team onder ons hebben wij maar 1 puntje op voor... dus 2 t/m 5 zitten erg dicht op elkaar. Nummer 1 staat toch wel iets los nu, nummer 6 staat 6 punten achter op de nummer 5.
Ik weet zeker dat we qua kwaliteiten wel kunnen handhaven, maar je moet ook de resultaten halen natuurlijk. We hadden de pech dat we de allereerste wedstrijd gelijk speelden tegen de huidige nummer 1 en we hadden gewoon echt een slechte avond maar toch waren er veel 5 setters... dus als we iets meer onze avond hebben, denk ik dat we minimaal gelijk kunnen spelen tegen hun of zelfs winnen.
Ach we gaan het zien, we moeten morgen weer tegen de nummer 1 op hun terrein, dus hopelijk zijn we dit keer wel in vorm.