Voorjaar 2026

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2026

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 28 jan 2026, 10:19 Wat ik zou doen in die situatie is eerlijk zijn tegen mijn teamgenoten en zeggen dat het zo niet werkt.
Als er geen motivatie is om te spelen stop jij met regelen. Als dan het team dan straks uit elkaar valt is er ook een last van je schouders en kun je je focussen op de duo en training. Ik ben zelf ook druk, maar 5 avonden per week weg is echt te veel en gaat je van alles tegen staan.
Waarom ben je duo gaan spelen? Ik speel ook beide, maar ik ga dan niet ook nog eens trainen :). Daar heb ik echt geen tijd voor.
Eigenlijk ben ik sinds mijn scheiding steeds meer en meer gaan spelen... ik kwam in een andere plaats te wonen, ging daar wel eens meetrainen met die vereniging, toen lid geworden... toen wilden ze me het liefst bij het reguliere team hebben, maar ik had toen net zelf heel veel energie in een team gestoken om mensen weer competitie te laten gaan spelen. Dus ik gaf ook aan dat ik dat niet zou doen, maar regulier bij mijn andere vereniging (waar ik ook tevens wedstrijdsecretaris ben geworden) zou blijven spelen.

Ze hadden toen een DUO team, waar ik in eerste instantie niet voor gevraagd was (was dat seizoen ervoor al afgesproken). Toen bleek dat zij af en toe ook liever nog een speler in het team zouden hebben... en toen heb ik aangeboden dat ik dit wel zou willen doen als reserve. Echter seizoen erop bleken 2 spelers helemaal geen DUO te willen spelen, dus ging het niet door... dit seizoen wel, maar ik speel best vaak (6 keer)...

Trainen doe ik op dinsdag hier in mijn woonplaats, altijd een fijne afleiding en niet superveel tijd aan kwijt (want 3 minuten fietsen). Trainen bij mijn andere club sla ik nu wel eens over mits ik het teveel vind worden, maar ja, geen vrouw/vriendin die er iets van vind, dus ga ik liever wel even trainen dan niet. Eigenlijk heb ik ook geen tijd, want ik moet nog veel klussen thuis, maar ik heb wel eens gehoord: tijd moet je maken, met andere woorden, prioriteit.

Ik ga vanavond ook trainen, had ik iemand beloofd, die zou ik wat dingen leren (iemand van het nieuwe team)... anders had ik vanavond over geslagen (want 20 minuten met de auto) en dan was ik wat meer gaan klussen. Nu ga ik een uurtje klussen vanavond voor de training.
Ik heb ook vandaag dispensatie voor een jeugdspeler aangevraagd, die wil wel meedoen bij ons (ook wel vaker), zijn vader zit ook bij ons in het team, dus de goedkeuring van hun is er al (kwam via zijn vader bij mij terecht).

Probeer het allemaal te regelen voor deze vrijdag, dan kan hij as vrijdag al invallen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Mag vanavond afreizen, ruim een uur rijden in normale omstandigheden, maar vandaag zijn we getrakteerd op een laag sneeuw hier... maar eens kijken hoe dat vanavond is.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Hier ook wat sneeuw niet veel.
Ik moet op een plek zijn precies tussen mijn werk en thuis.
Als ik naar huis ga moet ik binnen een half uur weer terug die kant op.
Dus ik heb mijn tas meegenomen en ga hier ergens wat eten ... denk bij de Thai want ben aan het afvallen dus geen patat voor mij :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Het is friet maar dat terzijde.

Morgenavond naar de club waar in hun gebouw inmiddels volgens mij 4 clubs in totaal spelen.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 29 jan 2026, 10:53 Hier ook wat sneeuw niet veel.
Ik moet op een plek zijn precies tussen mijn werk en thuis.
Als ik naar huis ga moet ik binnen een half uur weer terug die kant op.
Dus ik heb mijn tas meegenomen en ga hier ergens wat eten ... denk bij de Thai want ben aan het afvallen dus geen patat voor mij :)
Thai is ook veel lekkerder :D

Logische oplossing inderdaad, beetje krom om eerst langs de locatie te rijden en te kunnen zwaaien om een half uurtje later weer die kant op te moeten. Ik moet nog flink plannen... mijn zoon komt bij mij eten, we gaan altijd samen fitnessen en hij is nooit zo op tijd bij me, dus verzocht om eerder te komen... maar je raad het al, een puber dus hij reageert niet.

Maar aan mijn ex gevraagd of zij hem even erop wil wijzen straks.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik keur beide goed overigens, patat en friet... volgens mij het het oorspronkelijk patat frites... dus het is maar wat je wilt... maar die dicussie hoort ergens anders thuis, leuk om te lezen: https://www.keukentest.nl/friet-of-patat/
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Patat ... Friet ... geef het beestje een naam maar je krijgt hetzelfde.
Ik zeg patat, mijn vriendin zegt friet .... we eten hetzelfde. Is geen discussie dus.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 29 jan 2026, 13:12 Patat ... Friet ... geef het beestje een naam maar je krijgt hetzelfde.
Ik zeg patat, mijn vriendin zegt friet .... we eten hetzelfde. Is geen discussie dus.
Anders moeten we in NL gaan afspreken dat het 'in dunne reepjes gesneden aardappelen' zijn, dan is die discussie voorgoed voorbij 8-|
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Gisteravond ruim een uur gereden heen en ruim een uur terug om met 1 puntje naar huis te gaan :(

Mijn teamgenoot begon en wist net nipt in 5 de laatste te pakken met 11-8. Toen mocht ik en helaas ging het bij mij net andersom, nog niet verkeerd gezien het rating verschil van 163 in zijn voordeel en ik moet zeggen, precies het type speler waar ik slecht tegen kan spelen (harde en vlakke ballen), maar feit was dat hij 2 netballen in de laatste 3 punten had... en ik erg gefrustreerd was daardoor. Ik mocht daarna gelijk tegen de ander en ik begon niet goed... ik mistte compleet mijn focus 12-10 voor hem. Volgende game, kom op je weet wat je moet doen tegen deze speler. Focus erbij, 3-11 voor mij, daarna ging het weer compleet mis met mijn focus en had hij op 9-9 steeds geluk (dode netbal een fikse randbal) ... 12-10 en 11-9. Dus geen complete afgang, maar daar pak je nog geen punt mee. Hij heeft overigens 193 punten meer rating.

Toen mijn teamgenoot tegen degene die ik eigenlijk wel had moeten winnen, hij maakte niet echt kans... speelde wel goed, maar 11-8, 11-8 toch nog een 10-12 (met flink veel mazzel voor mijn teamgenoot en een letterlijk vloekende tegenstander), 11-4 voor de tegenstander.
1-3 tussenstand.

Toen de dubbel (voor het eerst dat wij samen dubbelen en dat dit niet makkelijk zou zijn, was duidelijk). Helaas waren wij elkaar aan het aflossen, maar dan op het slechte gebied... want stond ik goed te spelen om een punt maakte mijn teamgenoot een fout en stond hij goed te spelen, maakte ik plots een fout. 11-6, 11-3 en 12-10.

Geen best resultaat, maar ook geen enorme afgang.... ik baalde alleen enorm, want ik merkte dat als ik net ietsje scherper was geweest, had ik toch minimaal 1 kunnen pakken, maar ik denk toch de 2de ook wel. Ik vermoed dat we in de dubbel geen kans zouden maken (ik merk dat we niet echt lekker kunnen dubbelen samen, wat wel jammer is, want we moeten nog wel een aantal keren samen).
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

TwoFace schreef: 30 jan 2026, 10:51
Geen best resultaat, maar ook geen enorme afgang.... ik baalde alleen enorm, want ik merkte dat als ik net ietsje scherper was geweest, had ik toch minimaal 1 kunnen pakken, maar ik denk toch de 2de ook wel. Ik vermoed dat we in de dubbel geen kans zouden maken (ik merk dat we niet echt lekker kunnen dubbelen samen, wat wel jammer is, want we moeten nog wel een aantal keren samen).
Soms heb je avonden dat het net niet gaat zoals 'normaal'.
Vooral bij uit wedstrijden heb ik dat soms. En veel lucky ballen tegen .. het gebeurd nou eenmaal en dan kom je thuis en denk je ... dat had ik moeten winnen, die had ik kunnen winnen als als als .....
Maar de avond gaat zoals het gaat. Op naar de volgende.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik moest gisteravond voor de duo ook uit spelen. Op een donderdag. Niet mijn favo omdat ik dan mahjong (het bordspel speel op een club)

Het was ERG koud in de zaal. Ik was mijn jasje vergeten ....
Hij speelt met anti op de backhand maar sloeg er niet mee. Alleen terug brengen. Ook elke opslag. Voor mij wat minder :D
Zoals gewoon begon ik de eerste wedstrijd. De tegenstander begon al met 'ik hoop dat ik meer dan 5 punten krijg zoals de vorige keer'
Nou dat is gelukt. 9-11, 9-11 en 15-17. Door de kou en mijn zere enkel was ik wat stroef maar wist hem binnen te halen.

Daarna mocht mijn teamgenoot. Die had geen schijn van kans en verloor in 3 sets.
Daarna mocht hij zijn 2e wedstrijd tegen de anti speler. Hoe vaak ik het ook zeg, het blijft voor hem lastig de goede ballen uit te zoeken om aan te vallen. Werd wel een mooie 5 setter waar de tegenstander opeens anders ging spelen en anti/normaal ging omwisselen waardoor mijn teamgenoot de kluts kwijt raakte en verloor in 11-5

Daarna mijn laatste enkel spel. Wauw. Die heeft zich echt goed voorbereid (zei hij later aan de koffie). Hij speelde heel slim. Niet te veel backspin zodat ik hem weg zet op de forehand. Bol spinnen op de backhand. Was echt een hele mooie wedstrijd. Ik probeerde mijn bat te draaien maar was toch te gretig/gehaast dat ik te veel fouten maakte. Waar ik wel echt last van had (ook mijn eerste wedstrijd al) is dat ik heel vaak de bal op de rand van mijn batje raakte. Of op de vinger. Of op de duim. Echt hele slechte timing. Ik maakte er al grapjes over maar naderhand denk ik dat het komt door mijn enkel. Ik heb last van mijn enkel. Is pijnlijk bij het trap lopen maar verder gaat het wel. Kan ook gewoon spelen. Alleen soms als ik een grote stap moet maken voel ik hem. Ik denk dat ik hierdoor toch vaak niet goed sta. Maar goed. Het werd een 5 setter. 9-9 in de laatste. Ik mocht 2 x serveren (ik geef opslag altijd weg juist om die reden). Ik serveer met mijn noppen, hij slaat naar mijn forehand zoals verwacht en ik spin .... en raak de rand van mijn bat. Ok .. dan de serve lang naar zijn forehand ..... komt terug op de BH .. op de rand van mijn bat. Grrr. Erg teleurstellend einde. Beetje een anti climax. Zeiden mensen aan de kant ook. Was zo'n mooie wedstrijd. Helaas.

3-1 achter. Dat is niet best. Nu de dubbel. Tja. Dubbel zijn we gewoon goed. 1e set was nog even wennen. Maar de volgende 3 sets wisten we binnen te harken. Punt voor ons. 2-3 nederlaag.
Rating -12 nu 1263

Het team met de 1486 speler heeft weer met 4-1 gewonnen. Die staan nu eerste met 8 punten.
Daarna 3 teams waaronder wij met 5 punten.
Het top team heeft vorige week tegen deze tegenstander gespeeld en konden ons vertellen wat voor team het is.
1 hoge speler inderdaad, en 2 nieuwe spelers. Zijn al 2 jaar lid maar nog nooit wedstrijden gespeeld. Nu worden ze een beetje voorbereid.
Elke week speelt de goede speler, en 1 van de 2 anderen. Dubbelen wisten ze niet eens dat ze diagonaal moesten serveren en dat ze steeds moesten draaien :D. Ze nemen de wedstrijden ook op om te analyseren. Ze krijgen veel coaching en kunnen goed luisteren en uitvoeren van de adviezen die ze krijgen. Dus ze zijn goed bezig. Beide spelers hebben nu een tijdelijke rating (de rating van de speler waar ze van gewonnen hebben). Volgende week maandag mogen wij tegen ze spelen. Kijken of ik extra motivatie kan vinden tegen die top speler.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Vanavond tegen 3 dames gespeeld waarvan ik tegen 2 al vaker heb gespeeld en nog nooit van heb verloren. Helaas was het niet veel soeps vandaag een verloor ik er dit keer wel van. Gek genoeg won ik dan wel weer van de dame met de meeste rating waarvan mijn teamgenoten verloren. Uiteindelijk 7-3 verloren terwijl we dachten dat we hier wel konden winnen.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Donderdagavond spelen is ook niet mijn favoriet, maar ik vind het nog steeds prettiger dan bv op maandagavond spelen. Vooral omdat ik op dinsdag altijd een extra lange dag op mijn werk heb en zelfs vroeger begin die dag.

2-3 verlies is nog niet heel verkeerd natuurlijk, maar zonde van die laatste partij Marc.

Zo zie je maar Wizzy, je weet nooit hoe het verloopt, verlies je van diegene waar je nooit van verloor en win je van degene waar je het misschien niet van verwachtte. Kan gebeuren.

Ik mocht afgelopen vrijdagavond mijn eigen reguliere team spelen, tegen een tegenstander die ik gedeeltelijk kende van een paar seizoenen geleden en iemand die ik nog niet kende.
Helaas waren we maar met zijn 2-en... ik had nog een invaller gevraagd uit het team onder ons, maar hij zag het niet zitten die avond....

Mijn teamgenoot verloor ze alledrie, hij pakte wel elke wedstrijd een setje meer (0-3, 1-3, 2-3 maar helaas geen punt voor hem).
De dubbel pakte we dan weer vrij makkelijk (was niet perse de verwachting), met 11-4, 12-10 en 11-5.

Mijn eerste wedstrijd was tegen iemand ie ik al vrij goed ken, ik speelde al in mijn 2de seizoen voor het eerst tegen hem en verloor toen, daarna nog 4 keer en die altijd gewonnen, nu ook in 11-8, 11-4 en 11-1.
Hij is eigenlijk best wel goed en steady, er waren best veel lange rallies, maar uiteindelijk was ik gewoon iets stabieler en kon ik ook mijn eigen spel spelen tegen hem.

Mijn 2de wedstrijd was tegen iemand waar ik in hetzelfde 2de seizoen een keer tegen speelde toen ik inviel in de 3de klasse (zelf speelde ik toen nog 6de klasse) en toen vrij simpel in 3-0 verloor. Nu ben ik ondertussen aardig beter geworden en ik vermoed dat hij nog ongeveer hetzelfde niveau haalt. Ik wist dat ik moest oppassen, vooral voor zijn BH (slaat hard en scherp daarmee), dus ik was vooral tactisch aan het spelen tegen hem. Kon niet de hele tijd mijn eigen spel spelen, maar soms wel... en in de 3de game was hij er blijkbaar helemaal klaar mee want de laatste 3 ballen kwamen niet eens meer echt in de buurt van de tafel. Hij wilde daarna ook mijn batje zien (wist al wel dat ik met noppen op BH speel) en maakte er een foto van... wilde thuis eens gaan uitzoeken wat hij moet doen tegen 'materiaal'.

Nu 'de grap' de 3de speler van hen (een wat oudere man) speelde met oX noppen op beide kanten (zelf slechts 1 keer eerder tegen gekomen). Ik had al gezien in de wedstrijd tegen mijn teamgenoot dat hij ook uit het niets flink kon uithalen met die noppen (hij sloeg er ook echt wel hard mee).

Natuurlijk is een rally opbouwen tegen zo'n speler totaal niet gelijk aan wat je normaal tegen je hebt... maar ik kon redelijk mijn eigen spel spelen... alleen soms trapte ik denk ik toch onbewust in het feit dat hij altijd met de noppen speelt want dan sloeg ik in eens volop in het net i.p.v. er overheen. Ik pakte de eerste met 11-7, daarna voor hem 7-11 (ik begon me te frustreren en kreeg weer concentratieproblemen k*tnoppen hahahaah

Daarna kon ik ook niet heel goed mijn concentratie erbij houden, behalve toen het 9-9 werd, koppie erbij... 12-10, volgende game... weer concentratie problemen en frustratie bij mij... why?? Kom op, koppie erbij (ik heb mijzelf deze pot erg vaak uitgescholden)... ik kwam 8-2 voor... verloor volledig weer mijn concentratie en het werd 8-8, koppie er weer bij... 11-8 voor mij.

We verloren dus met 4-6 met z'n 2-en. Volgende week... weer maar 2 spelers zoals het er nu naar uit ziet. :-(
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik moet zeggen dat ik het wel triest vind dat je steeds met 2 spelers moet spelen. Is er geen recreant die voor de lol mee wil spelen?
Persoonlijk zou ik volgend seizoen niet meer met deze spelers willen spelen. Wat een dedication.

Zelf mocht ik gisteren in de duo tegen de koplopers. Daar zit 1 speler bij met rating bijna 1500, en 2 spelers die begonnen zonder rating en beide 1 wedstrijd mee hebben gedaan. Ze hadden tot nu toe 4-1 en 4-1 gespeeld. Ik zij vorige week al dat we het goed doen als wij 2 punten pakken.
Toen we aankwamen waren ze er alle 3, maar de goede speler viel uit, het was zijn beurt.
Ik begon tegen de eerste en dat was easy. Hij wist niet wat te doen tegen noppen. Eerste jaar competitie, dan ben je er ook nog niet veel tegen gekomen. Mijn teamgenoot had totaal geen kans tegen die andere speler. Hij opende bijna alles en was erg goed. Was echt forehand gefocused. Backhand veel fouten. 1-1. Zijn 2e wedstrijd wist mijn teamgenoot zich goed te weren. Was een mooie wedstrijd en het werd een mooie 5setter. Helaas verloor hij hem wel met 11-9 in de 5e.
Daarna mocht ik tegen de 'betere' .. en ik moet zeggen hij speelde erg goed. Wist wat hij deed. viel goed aan met heel veel spin waar ik me toch een paar x op vergiste. Ik kon hem nog wel goed in de war krijgen, maar ik heb geen echte kans gehad. Verloren in 3 sets.
3-1 voor de tegenstander. Nu nog de dubbel. Nou ... Het was te merken dat ze dit voor het eerst samen deden in competitie verband. Was een 3-0 overwinning voor ons. 3-2 verloren. Ik ben er tevreden mee.

Rating is nu wel een gek dingetje. Omdat ze een rating hebben gekregen van de speler waar ze van wonnen en dan nu het gemiddelde van die 2 hebben ze een hele andere rating gekregen en ben ik geen 17 naar beneden zoals gisteravond stond, maar zijn er er -5 geworden na het invoeren in de nttb app.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik snap je opmerking Marc en ik heb ook aangegeven dat volgend seizoen wel eens heel veel overhoop gegooid kan worden bij ons... sowieso is 1 van onze meeste trouwe speelsters (ze speelt al jaren in mijn team en speelt vaak wel, nog niet zo vaak als ik maar ze staat op plek 2 daarin). Per maart vertrokken naar Afrika... 'definitief'.

Dan hebben we een 'kneusje' in het team, ... dat zeg ik omdat hij heel veel gezondheidsproblemen heeft en krijgt (recent weer iets nieuws erbij namelijk)... die eigenlijk alleen maar als een noodreserve in het team zit, maar nu zelf door gezondheidsproblemen steeds niet kan spelen. Hij staat vooralsnog wel 1 keer ingepland op verzoek van een teamgenoot die niet kan die avond maar eerst wel kon en ingepland stond.

Dan 1 dame die in de zorg werkt en heel onregelmatige diensten draait, ze heeft van te voren aangegeven niet al te vaak te kunnen, maar dat blijkt nog minder vaak dan vorig seizoen. ... dat helpt niet.

Een speler die eigenlijk niet goed genoeg is voor ons team, maar al wel sinds najaar 2024 bij ons in team zit omdat we toen het laagste team waren... en doordat hij meestal verliest, wil hij zo min mogelijk spelen (volgt een studie naast zijn werk en heeft 6 kinderen... dus ook weinig tijd).

En dan... tja.. een speler die eindelijk sinds vorig seizoen weer meedoet, maar toen slechts 3 keer meedeed en beloofd had dit seizoen wel 6 keer zou proberen mee te doen (dat is slechts 5 keer uiteindelijk ), maar persoonlijk blij dat hij nu in elk geval 5 keer wil meedoen.
Zelf doe ik al vele seizoenen achter elkaar 10 keer mee... dus alles en dit seizoen is er 1 avond dat er al 3 anderen kunnen, dus heb ik mijzelf niet ingepland (en dan zou ik bij mijn DUO gaan spelen... nu werd juist die wedstrijd verplaatst hahaha, maar gelukkig naar een week eerder dat ik ook kan).

Aanstaande vrijdag mogen we dus alweer met maar 2 personen naar de tegenstander toe.... ik heb alle opties al geprobeerd dacht ik... maar nu noem jij er eentje... kan dat? Een recreant laten spelen? Die moet dan toch ook ingeschreven al staan en als competitiegerechtigd? Ik vraag het omdat blijkbaar net een recreant lid is geworden, die prima mee zou kunnen spelen qua niveau (vroeger ook gespeeld)... als het een optie is, ga ik even kijken of ik hemel en aarde kan bewegen om hem mee te laten doen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 03 feb 2026, 15:41 kan dat? Een recreant laten spelen? Die moet dan toch ook ingeschreven al staan en als competitiegerechtigd?
Als dat zou kunnen, waarom zou een vereniging dan nog de moeite nemen om spelers voor de competitie in te schrijven (en daarvoor te betalen)?
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ze moeten wel als competitie aangemeld worden inderdaad. Ik vraag me nu alleen af of ze dan wel zomaar kunnen spelen.
Er gaat opeens een lichtje branden dat als iemand competitie gerechtigd is, deze ook in een team moet staan.
Ik zou het even navragen bij je competitie leider. Meen me ter herinneren dat het kan vanaf speelronde 6.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 03 feb 2026, 16:47 Ze moeten wel als competitie aangemeld worden inderdaad. Ik vraag me nu alleen af of ze dan wel zomaar kunnen spelen.
Er gaat opeens een lichtje branden dat als iemand competitie gerechtigd is, deze ook in een team moet staan.
Ik zou het even navragen bij je competitie leider. Meen me ter herinneren dat het kan vanaf speelronde 6.
Ik doe het even andersom... ik peil eerst die ene recreant of het überhaupt een optie voor hem is... zo nee houd het op... zo ja, vraag ik z.s.m. (mogelijk vanavond als ik train met de competitieleider) of het ook mag.... ik ging er sowieso al vanuit dat hij dan eerst competitiegerechtigd gemaakt moet worden (maar dat kan ik zelf). Is het niet voor dit seizoen dan is de peiling alvast voor richting het volgende seizoen gedaan.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Als die maar 1x meedoet dan zou ik hem niet competitie gerechtigd maken, want ik nu voor die ene wedstrijd 34 euro te betalen vind ik wat ver gaan.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 04 feb 2026, 00:27 Als die maar 1x meedoet dan zou ik hem niet competitie gerechtigd maken, want ik nu voor die ene wedstrijd 34 euro te betalen vind ik wat ver gaan.
Het zou ook niet om 1 wedstrijd gaan, ik denk dat aanstaande vrijdag al niet meer lukt.... maar daarna staan er nog 2 gepland later in het seizoen zonder een 3de speler vooralsnog. En het gaat ook vooral om het seizoen erop... het is 66 euro per jaar heb ik begrepen... en als hij competitie lid zou worden betaald hij 4,50 per kwartaal meer... dus slechts 18 euro in een jaar... dus tja... ook nu hebben we spelers die nauwelijks spelen, maar wel competitiegerechtigd zijn... en dan... een minimum instellen voor die mensen hoe vaak ze moeten spelen?

Ik denk dat het een mooie oplossing is voor ons nu... zeker gezien het feit dat we anders komend seizoen een sowieso een probleem gaan hebben . Stiekem hoop ik ook nog steeds dat dispensatie regels worden aangepast... want anders zie ik qua jeugd geen nieuwe aanwas meer richting de senioren. :S
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Plaats reactie