Eigenlijk ben ik sinds mijn scheiding steeds meer en meer gaan spelen... ik kwam in een andere plaats te wonen, ging daar wel eens meetrainen met die vereniging, toen lid geworden... toen wilden ze me het liefst bij het reguliere team hebben, maar ik had toen net zelf heel veel energie in een team gestoken om mensen weer competitie te laten gaan spelen. Dus ik gaf ook aan dat ik dat niet zou doen, maar regulier bij mijn andere vereniging (waar ik ook tevens wedstrijdsecretaris ben geworden) zou blijven spelen.GarField000 schreef: 28 jan 2026, 10:19 Wat ik zou doen in die situatie is eerlijk zijn tegen mijn teamgenoten en zeggen dat het zo niet werkt.
Als er geen motivatie is om te spelen stop jij met regelen. Als dan het team dan straks uit elkaar valt is er ook een last van je schouders en kun je je focussen op de duo en training. Ik ben zelf ook druk, maar 5 avonden per week weg is echt te veel en gaat je van alles tegen staan.
Waarom ben je duo gaan spelen? Ik speel ook beide, maar ik ga dan niet ook nog eens trainen. Daar heb ik echt geen tijd voor.
Ze hadden toen een DUO team, waar ik in eerste instantie niet voor gevraagd was (was dat seizoen ervoor al afgesproken). Toen bleek dat zij af en toe ook liever nog een speler in het team zouden hebben... en toen heb ik aangeboden dat ik dit wel zou willen doen als reserve. Echter seizoen erop bleken 2 spelers helemaal geen DUO te willen spelen, dus ging het niet door... dit seizoen wel, maar ik speel best vaak (6 keer)...
Trainen doe ik op dinsdag hier in mijn woonplaats, altijd een fijne afleiding en niet superveel tijd aan kwijt (want 3 minuten fietsen). Trainen bij mijn andere club sla ik nu wel eens over mits ik het teveel vind worden, maar ja, geen vrouw/vriendin die er iets van vind, dus ga ik liever wel even trainen dan niet. Eigenlijk heb ik ook geen tijd, want ik moet nog veel klussen thuis, maar ik heb wel eens gehoord: tijd moet je maken, met andere woorden, prioriteit.
Ik ga vanavond ook trainen, had ik iemand beloofd, die zou ik wat dingen leren (iemand van het nieuwe team)... anders had ik vanavond over geslagen (want 20 minuten met de auto) en dan was ik wat meer gaan klussen. Nu ga ik een uurtje klussen vanavond voor de training.
Ik heb ook vandaag dispensatie voor een jeugdspeler aangevraagd, die wil wel meedoen bij ons (ook wel vaker), zijn vader zit ook bij ons in het team, dus de goedkeuring van hun is er al (kwam via zijn vader bij mij terecht).
Probeer het allemaal te regelen voor deze vrijdag, dan kan hij as vrijdag al invallen.