Advies voor lange noppen

Hier kun je informatie vinden of vragen over noppen en anti rubbers.
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Advies voor lange noppen

Bericht door Brodher »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb dit forum gevonden omdat er eigenlijk weinig nuttige informatie (advies) te vinden is op het internet/ andere forums, en dit is ook één van de weinige Nederlandse forums :D

Ik speel namelijk al 1.5 jaar met noppen op mijn BH en dat bevalt me zeer goed. Ik speel eigenlijk al 5.5 tafeltennis en heb al altijd verdedigend gespeeld. Ik ben 16-jaar. Ik probeer toch 4x week te trainer. Ben momenteel D4 geklasseerd.

Maar nu on topic:

Ik ben op zoek naar nieuwe rubbers (+ mss ook een nieuw frame). Dit is naar aanleiding dat mijn nopjes van mijn rubbers vallen.

De pallet waarmee ik nu speel:
BH: BF Feint - soft
LH: BF Tackiness-D
Frame: Dr. Neubauer

Ik ben een verdedigende speler:
* Met mijn BH speel ik alleen meer verdedigend, zowel dicht bij de tafel als ver van de tafel.Het lukt me al aardig om topspinnen ballen gesneden terug te geven ver als dicht bij de tafel. Met mijn BH zal ik nooit slaan, en zal ik zeer zelden topspinnen ook zelden blokken. Ik heb wel graag veel controle over de bal en ook graag veel tegen effect. Dat is het gene dat ik het meest mis met BF soft: de controle heb ik wel, maar het effect valt wel wat tegen.
* Met LH speel ik een beetje all-round. Ik zal ook verdedigen zowel dicht als ver van de tafel. Blokken doe ik ook vaak met mijn LH. Met mijn LH zal ik ook vaak topspinnen zowel ver als dicht bij de tafel. Ik zal wel nooit afslaan (behalve op zeer hoge bal zonder effect).

Ik dus op zoek naar dus nieuwe rubbers en mss ook naar een nieuwe frame maar dat is niet zeker. Het frame is nog in goede staat maar is mss een beetje te rap. Aangezien ik toch niet afsla. Daarom weet ik niet of ik een nieuw frame nodig heb of niet.

Voor de rubbers is het voor mij wel moeilijk, ik heb al aardig wat opgezocht, er zijn zoveel soorten:
- Tibhar Grass D.TecS : Deze kom ik wel vaak tegen. Zeggen dat hij wel veel tegen effect geeft, maar dat hij wel redelijk rap is. Maar is dat dan bv. te compenseren met een traag frame ? Of is dat niet mogelijk ? Zou Dr. Neubauer Bulldozer goed zijn voor dit velletje.
-....

Dus in het kort:
Ik zoek:
- BH-rubber (lange noppen)
- LH-rubber
( mms - frame)
BH --> verdedigend (veel effect + controlle)
LH --> topspinnen

Hopelijk is dit genoeg informatie. (als nog iets niet duidelijk moet je het maar vragen :) is soms moeilijk om alles uit te leggen)

Alvast bedankt

Nog mss een laatste vraagje:
Is het makkelijk om zelf je rubbers te lijmen of laat ik dat beter door iemand doen?

Brodher
Mijn set-up:
BH: Tibhar grass D.TecS 0x
FH: Donic bluefire JP 03 MAX
Frame: Victas Koji Matsushita
Gybe
Advanced Member
Advanced Member

Re: Advies voor lange noppen

Bericht door Gybe »

Dag Brodher,

welkom bij de club.!
Dit forum blijkt erg populair te zijn bij materiaal spelers, maar misschien komt dat omdat die het meeste bezig zijn met het wisselen van materiaal :-)

Idd wordt er veel over het dtecs rubber gesproken echter is dat met name de oude variant. Dit is de versie met lijmlaag waarbij de noppen onder spanning staan. Deze versie is niet meer te krijgen omdat de totale dikte over de 2 mm ging.

De nieuwere versie springt er iets minder uit maar is nog steeds een goed rubber in Ox. Daarnaast zijn er in Ox nog een aantal andere goede noppen rubbers:
- giant dragon talon
- curl p1r

Verder is de tackiness D wel een aardige keuze voor het spel dat je beschrijft.

Kun je aangeven of je met sandwich speelt op je backhand of in Px? Bij noppen maakt dit veel uit. Speel je namelijk veelal kort aan de tafel dan kom je waarschijnlijk met ox veel beter terecht, zeker omdat je niet veel mee aan wilt vallen en blokken

grtz,

Gybe
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Hallo Gybe an Brodher

Ik was donderdagavond aan het trainen met de antispec.
Toch heb ik er op één of andere manier er niet zón goed gevoel bij.
In de competitie speel ik met de grasdtecs in ox op de bh met het mephisto frame.
Maar ik had voor de zoveelste afwisseling maar weer een keer op de halmarkcombie de piranja formula tec
er op geplakt. Ik snap eingelijk niet helemaal waarom ik daar ook niet wat meer meegetraind heb.
De backspin is wel wat minder als de grasdtecs maar je hebt weer andere opties bij het rubber.
De aanvallende slag met de backhand een beetje een probleem voor mij bij de grasdtecs ging veel beter.
Het rubber is nog wat sneller als de grasdtecs ook in combie met de halmarkframe.
Het stooreffect is wel wat minder als bij de grasdtecs, maar je kunt de ballen mooi laag over het netje houden
meestal ook nog net achter op tafel wat het aan vallen voor de tegenstander moeilijker maakt.
Ik was eingelijk wel een beetje verrast over de mogelijkheden van het rubber.
Even mijn mening over de 2 rubbers.
Grasdtecs in ox meer backspin en stooreffect als piranja
piranja formula tec in ox sneller,bal laag over het netje aanvallen makkelijker.
Ik weet niet of gybe het rubber ook kent en het met mij eens is of nog aanvulling kan geven.

Gr bowie
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Qua frame, is het Joo Se Huyk frame niet iets voor deze jongeman??? Zo klinkt zijn spel namelijk wel een beetje...
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Alvast bedankt voor de reacties. ;)
Kun je aangeven of je met sandwich speelt op je backhand of in Px? Bij noppen maakt dit veel uit. Speel je namelijk veelal kort aan de tafel dan kom je waarschijnlijk met ox veel beter terecht, zeker omdat je niet veel mee aan wilt vallen en blokken
Feint - soft bestaat niet 0x, het is 1.0 waarmee ik nu speel.
Voor mijn volgende rubber zal het zeker beter zijn in 0x ? Of niet ik heb gelezen dat Joo Se Huyk met een 1.5 mm dikke Curl P1-R speelt. Is het voor te verdedigen nu beter met 0x of met een sandwich ?
De nieuwere versie springt er iets minder uit maar is nog steeds een goed rubber in Ox. Daarnaast zijn er in Ox nog een aantal andere goede noppen rubbers:
- giant dragon talon
- curl p1r
Die namen heb ik ook enkele keren gelezen. Maar wat is dan precies het verschil als je ze met elkaar vergelijkt ?
Welk één zou het best voor mij zijn ?
Verder is de tackiness D wel een aardige keuze voor het spel dat je beschrijft.
Dus ik zou best bij mijn LH rubber blijven.
Het rubber dat er nu op ligt is nog niet beschadigd, maar als het er een anderhalf jaar er opligt , is het dan niet beter dat je het vervangt ?
Grasdtecs in ox meer backspin en stooreffect als piranja
piranja formula tec in ox sneller,bal laag over het netje aanvallen makkelijker.
Als je die twee vergelijkt opteer ik eerder voor de Gras d'tecS, aangezien ik niet aanval met mijn BH.
Qua frame, is het Joo Se Huyk frame niet iets voor deze jongeman??? Zo klinkt zijn spel namelijk wel een beetje...
Heb even gekeken op YouTube en inderdaad, ik heb dezelfde speel stijl (op een veel lager niveau :) )
Zou ik dan beter mijn frame van dr. Neubauwer veranderen in Joo Se Huyk?
Mijn set-up:
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Even een paar opmerkingen:

Als je de snelheid / hoeveelheid effect van de Tackiness-D prima vindt voor jouw speltype, zou ik zeggen, koop een keertje een nieuwe vanwege de slijtage. Verander hier dan verder niets aan.

Wat betreft het frame, als je zeker weet dat deze te snel is, dan zou een andere plank geen slecht idee zijn. Echter, je gaat nu alles in één keer veranderen (plank + rubbers), waardoor je de rubbers minder goed kan vergelijken. Een rubber speelt op elk frame namelijk toch weer net iets anders. Wat dat betreft kun je het beste alles op hetzelfde frame uitproberen. Maar als jij denkt dat deze plank gewoon niet geschikt is, zou ik inderdaad ook gewoon alles in één keer veranderen. :)

Wat betreft de noppen, hou ik mij afzijdig. Het enige dat ik er wel over kan zeggen is dat je met OX meer kunt storen en meer controle hebt. :)

Trouwens grappig om te horen dat je inderdaad een beetje zoals Joo speelt. Ik heb hem in Rotterdam zien spelen en vond het echt geniaal. Zo'n leuk spel. :)

Groetjes,

Wouter
ONI in IJsselstein
Gybe
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Gybe »

Bro'

ken het bulldozer frame niet persoonlijk maar wat ik lees is het een stijf frame voor het block spel aan tafel. Kan me voorstellen dat dit te snel voor je is. Als alternatief zou je op zoek kunnen gaan naar een meer defensief ingesteld frame. Naar iedere bekende verdediger is wel een frame vernoemd (Joo Se Hyuk, Weixing, Matsushita, Grubba etc)
Dit zijn meestal frames die qua snelheid in het allround segment of lager vallen. Mocht je forehand rubber de juiste snelheid voor je hebben zou je hem op een langzamer frame een dikte hoger kunnen kiezen. Maar ik zou dan niet meteen voor een ander rubber gaan. Tackiness D is een goede keuze die bij je spel lijkt te passen.

Mijn ervaring met noppen is dat het in Ox makkelijker is om backspin te genereren. Hoe dikker de sandwich des te beter moet je techniek zijn. Indien je techniek achter blijft zul je naast minder backspin waarschijnlijk ook minder controle hebben:
-> des te dikker de sandwich hoe meer demping je hebt (handig met harde aanvalsballen). Nadeel hiervan is dat je meer slag moet maken om de noppen om te buigen. Indien je hierin vaak tekort schiet zal de bal heel anders je bad verlaten of je krijgt slechts beperkte backspin. (wat ook weer lastig kan zijn voor je tegenstander)

Mocht je nog nooit met Ox gespeeld hebben is dit nog wel iets wat het proberen waard is. Meer controle en zeer waarschijnlijk meer backspin. Zelf speel ik dus met de oude dtecs in Ox en een afkapte topspin bal bevat zoveel backspin dat hier nagenoeg niet meer op te spinnen is.

Ook met de nieuwe dtecs kun je nog meer dan genoeg sap in je kapballen krijgen. Mocht het je niet bevallen kun je hem altijd nog doorverkopen op het forum.

Hou er met testen wel rekening mee dat veel verdedigende frames ietsje groter zijn. Dus niet eerst op het bulldozer frame lijmen als je van plan bent om ook het frame te vernieuwen. Daarnaast is het frame belangrijker voor Ox noppen. Een hard en snel frame zal hier dus meer invloed hebben.

Mocht je toch bij sandwich blijven is de Curl p1r de referentie. Algemeen gesteld is dit het rubber waar je het meeste backspin uit kunt halen, wederom als je techniek dit ondersteund.

@Bowie: Piranja in Ox heb ik getest en ik ben het met je bevindingen eens. Ben toch bij de dtecs gebleven vanwege de hogere backspin. Daarnaast val ik alleen op backspin ballen aan met de noppen dus haal ik het voordeel niet uit de Piranja. Heb ook eens tegen dit rubber gespeeld en ja hier is ook prima mee te verdedigen :)

grtz,

Gybe
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Ik blijf ook met de grasdtecs door spelen zolang het rubber het nog doet zoals
ik al zij mijn laatste oude dtecs. Maarik was wel heel tevreden over de piranja,
door de snelheid kan ik de spelers ook iets meer onder druk zetten,mijn mening
is ook dat hoe hoger je komt tespelen hoe minder ze last hebben van zwabber ballen
dan moet je noppen hebben die iets meer alrounder zijn, het grappige is dat de duitse noppentest ook aan geeft dat als je
de grasdtecs te traag vindt de piranja eens moet proberen.
De andere noppen die ik geprobeerd heb zijn , giantdragon meteoriet, de long en talon in ox
de Bomb talent de palio in ox de octopus 0.5 mm en de vroegere gladde nop scalpel.
Misschien dat ik de curlp 1r ook ooit nog eens probeer maar ik denk dat iedereen het er wel over eens
is dat de oude grasdtecs één van de gevaarlijkste noppen is om tegen tespelen.
Om over het frame voor Brodher terug tekomen, De Hallmarkcombie is misschien ook iets voor je
zit in het all- sigment harmoneert goed met noppen de bh is ietsje trager als de vh heb ook de aurora van het zelfde
merk maar vindt de combie fijner. Het mephisto frame waar ik normaal altijd meespeel heeft ook twee verschillende snelheden
is met de hand in duitsland gemaakt bh temp 3 vh 7 maar goed kost ook 129 euro en de combie 49 het is maar wat je wilt.

Gr bowie.
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Trouwens grappig om te horen dat je inderdaad een beetje zoals Joo speelt. Ik heb hem in Rotterdam zien spelen en vond het echt geniaal. Zo'n leuk spel. :)
Sommige spelers hebben een andere mening ;)

Als ik het goed versta is het makkelijkste spelen met 0x ? Maar zonder 0x is het moeilijker maar dan kan je beter smashes pakken?
--> Dus zou het beter zijn dat ik 0x neem, aangezien ik graag controle heb.

@Gybe Zou jij dan mij Grass D.TecS aanbevelen?

Stel bv. :
BH:Tibhar Grass D.TecS 0x
Frame: Joo Se Huyk
zou dat goed zijn ?
Probleem: die Joo Se Huyk is alleen met recht handvat,
nu speel ik met een holrond hand vat, omdat ik bang ben dat mijn pallet uit mijn handen zou vallen,(mijn handen zweten redelijk veel tijdens het spelen) of zijn dat alleen maar gedachten?

Nog een vraagje: hoe lang gaan rubbers eigenlijk mee ? Is er een verschil tussen noppen en gewone?
Gaan frames mee tot ze kapot zijn ?
Mijn set-up:
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Hoi Brodher,

Frames gaan mee totdat ze kapot zijn of jij er niet meer mee wilt spelen. Hout leeft en eigenlijk gaan frames naarmate de tijd dus alleen maar beter spelen heb ik ooit van een wijs man geleerd. :)

De setup klinkt op zich goed, maar lees even goed het stuk van Gybe. Als dat frame trager is, is het misschien slim om een iets dikkere onderlaag op je forehand te nemen. Op je backhand een OX nop is zeker de moeite waard om eens te proberen!

Groetjes,

Wouter
ONI in IJsselstein
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

bowie schreef:Ik blijf ook met de grasdtecs door spelen zolang het rubber het nog doet zoals
ik al zij mijn laatste oude dtecs. Maarik was wel heel tevreden over de piranja,
door de snelheid kan ik de spelers ook iets meer onder druk zetten,mijn mening
is ook dat hoe hoger je komt tespelen hoe minder ze last hebben van zwabber ballen
dan moet je noppen hebben die iets meer alrounder zijn, het grappige is dat de duitse noppentest ook aan geeft dat als je
de grasdtecs te traag vindt de piranja eens moet proberen.
De andere noppen die ik geprobeerd heb zijn , giantdragon meteoriet, de long en talon in ox
de Bomb talent de palio in ox de octopus 0.5 mm en de vroegere gladde nop scalpel.
Misschien dat ik de curlp 1r ook ooit nog eens probeer maar ik denk dat iedereen het er wel over eens
is dat de oude grasdtecs één van de gevaarlijkste noppen is om tegen tespelen.
Om over het frame voor Brodher terug tekomen, De Hallmarkcombie is misschien ook iets voor je
zit in het all- sigment harmoneert goed met noppen de bh is ietsje trager als de vh heb ook de aurora van het zelfde
merk maar vindt de combie fijner. Het mephisto frame waar ik normaal altijd meespeel heeft ook twee verschillende snelheden
is met de hand in duitsland gemaakt bh temp 3 vh 7 maar goed kost ook 129 euro en de combie 49 het is maar wat je wilt.

Gr bowie.
Ik snap niet zo goed met die oude en nieuwe grass d'tecS. Is die oude niet verboden?
giantdragon meteoriet, de long en talon in ox
de Bomb talent de palio in ox de octopus 0.5 mm
Vind je dan de grass d'tecS best voor mijn stijl ?

Over die frames mephisto, hallmark combie, Butterfly Joo Se Hyuk, ...:

Welke zou dan bv de beste zijn voor mij, de centje spelen nu niet echt een rol (OK, niet TE duur). Als je er een paar jaar meer plezier er mee kan beleven wil ik gerust meer betalen.
Waarom is dat eigenlijk zo'n groot prijs verschil ? Heeft dat iets te maken met de bekendheid van het frame?

PS: bedankt voor alle reacties, jullie helpen me echt (Y)
Mijn set-up:
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Voor zover mij bekend mag je de oude dtecs nog steeds spelen,
alleen kun je hem nu niet meer kopen.
Gybe heeft het verschil eerder in deze item al aangegeven.
Ik heb nog ééns even gekeken wat voor spel je speelt en dat lijkt heel veel op mijn spel.
Ik ben ook geen blokker en speel ook meer met de bh verdediging,toch wil ik proberen
om hier wat verandering in tebrengen om ook wat meer met de bh aan tevallen en zoals ik eerder al
heb aangegeven lukt mij dat beter met de piranja als de grasdtecs.
Om op de frames terug tekomen over het Joo Se Hyuk frame heb ik alleen maar gehoord schijnt zelfs een Europese
en Aziatische versie van tezijn verschillen weet ik ook niet precies.
Ik ben zelf met de firrewal+ frame begonnen van neubauer was toch niet helemaal wat ik zocht.
Heb toen een halmarkcombie en later de aurora gekocht waarvan ik de combie met noppen het fijnste vind
de combie is op de bh en vh een fraktie sneller mooie prijs 49Euro ben in de derdeklas waar ik dit najaar in gespeelt heb
2 spelers tegen komen met ook de grasdtecs en dit frame.Het mephisto frame is helemaal met de handgemaakt en
de tempo verschillen tussen de bh en vh zijn nog groter als bij de combie. Kijk maar ééns een keer op
www.re-impact.de dan zie je het aanbod van zijn frames en misschien zit er iets passend voor je bij.
Oja wat ook nog belangrijk is dat je met het mephisto frame nog wat meer backspin kunt terug geven als de combie.
Ik zou zeggen kijk een keer op de site dat kost zowiezo niks succes.

Gr bowie.
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Heb toen een halmarkcombie en later de aurora gekocht waarvan ik de combie met noppen het fijnste vind
Dus met welk één speel je het liefst die hallmark combie of die mephisto.

Is dat dan de enige website waar je die mephisto kan bestellen (handgemaakt is)?
Gaat dat dan makkelijk voor te leveren ?

@bowie Als je met halmarkcombie en grass d'tecs speelde wat lag er dan op je LH?

Is het een groot verschil tussen combie en de mephisto in spelen? (is het bv. een makkelijke overgang)
Of zou ik beter beginnen met de combie?

Stel bv. :
Frame: Joo Se Huyk

of

Stel bv. :
Frame: hallmarkcombie
of

Stel bv. :
Frame: mephisto

Welke zou dan het best voor mij zijn.

(Wat is het beste voor te topspinnen dikke of dunne sandwiche) Moet dan de sandwich op het Joo Se Huyk dan op bv. die van memphisto.(voor LH)

Groetjes Brodher
Mijn set-up:
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Zoals ik zei speel ik momenteel het mephisto frame
bh grasdtecs in ox
vh xiom vegapro 1.8mm rubber aanduiding hard tempo 107, effect 107, controlle 82
Dit rubber wordt vergeleken met de tenergy 05 alleen is de prijs beter.
Je hebt op dit frame een hard rubber nodig om genoeg druk tehouden met de vh,
ik vond een mediumrubber op de vh al niet geweldig.
De halmarkcombie speelde ik eerst ook met de grasdtecs ging ook goed ik denk in zijn geheel ietsje sneller
nu ben ik de piranja erop aan het uitproberen. Op de vh speelde ik eerst de torpedo was eingelijk een rubber om te snellijmen
heb ik overigens nooit gedaan vond hem ook snel genoeg ,dit rubber wordt volgens mij niet meer verkocht,
snellijmen mag ook niet meer. Ik had nog een revofire liggen heb die er nu op zitten, niet slecht maar ik denk dat
ik in de toekomst toch misschien ook een vega pro er op leg al wordt hij dan nog wel iets sneller als op het mephisto.
Ik zou als ik jouw was een hallmarkcombie kopen prijs 41.95 op sportseurope.
Wat me net te binnenschiet en ook veel gespeeld wordt in duitsland met langenoppen is het nitteku shke defence.
moet ook een heel goed frame in combie met de noppen zijn.
Verder is het denk ik hoe dikker het bakside rubber hoe meer spin. Maar ik ban geen echte spin speler met de vh.

Gr bowie.
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Zou ik dan beter gaan voor Hallmark Combination?
De halmarkcombie speelde ik eerst ook met de grasdtecs ging ook goed ik denk in zijn geheel ietsje snelle
Schilt dat dan veel of niet? Want de oude gras d'tecS is zeker trager dan de nieuwe? (omdat ik zeker niet te snel wil :) )

Dank voor de reacties ;)

LH: BF Tackiness-D 2,1
zoiets ? (Totaal: € 113,70)
Mijn set-up:
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Het is geen slecht frame.
De nieuwe is iets contolerender de oude geeft wat meer backspin en zwabber effect.
Misschien heeft Gybe ook nog een ander idee voor je.
Gybe
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Gybe »

Lijkt me een goede combie en met de dtecs moet je meer dan genoeg backspin kunnen genereren.
grtz,

Gybe
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Gybe schreef:Lijkt me een goede combie en met de dtecs moet je meer dan genoeg backspin kunnen genereren.
grtz,

Gybe
LH: BF Tackiness-D 2,1

Dus dit mag ik bestellen ?

Nu nog een vraagje, bij een winkel dat ik bestel willen ze dat ook gratis lijmen.
€ 113,70 --> dit is hun prijs
Of is het beter dat je dat zelf lijmt. (Hebt dat nog nooit gedaan maar zou dat wel graag leren)
Mijn set-up:
Brodher
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer:

Bericht door Brodher »

Ik zal hem dan woensdag bestellen, om hem zeker de week er na te hebben. (Dan zijn de examens gedaan <:o) ) Want het zal weer een redelijke verandering zijn --> dus veel trainen voor de winterstop gedaan is. (We spelen namelijk om over te gaan. Nu speel ik in 4de, en heb 90 % op 40 wedstrijden, dus duimen voor ons ;))

Ik wil ook iedereen bedanken voor al jullie goede raad,
ik heb veel bijgeleerd (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Mijn set-up:
bowie
Super Member
Super Member

Bericht door bowie »

Nou veel succes.
En laat even via het forum weten wat je bevindingen zijn.
Wij zijn gepromoveerd met ons team naar de 2 de klas.
We hebben een 4 mans team 2 speelden heel sterk Rick 97% Gilbert 67% Mark 17% ik 48%
Dus mijn aandeel is ook niet zo heel groot geweest,ben benieuwd wat de voorjaars competitie in de 2de klas brengt.

Gr Bowie.
Plaats reactie